Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 6 maart 2014 om 23:26
quote:spraakwaterval schreef op 06 maart 2014 @ 22:24:
Ik ben iemand die graag klankbord met anderen. En als dat over gevoelens/emoties e.d. gaat dan gaat dat over het algemeen het best met een vrouw.
Dat lever(de)(t) mij dus problemen op terwijl het voor mij dus helemaal niks met vreemdgaan te maken heeft.
Toen ik single was heb ik jarenlang een vriend gehad met wie ik ook veel diepgaande gesprekken had en we veel deelden. Wij gingen ook samen op vakantie, samen op stap etc. Uiteindelijk ben ik met een van zijn vrienden (Leenman) getrouwd. Hij woont nu een heel eind van ons vandaan helaas en we zien elkaar niet meer zo vaak maar als we elkaar zien dan is die klik er nog steeds. Leenman heeft er nooit moeite mee gehad.
Omgekeerd denk ik dat ik er ook geen moeite mee zou hebben hoewel dat in het prille begin misschien wel anders zou zijn geweest...ik weet het niet! Misschien ook helemaal niet omdat ik dus uit ervaring weet dat dit echte vriendschap is maar totaal niets met fysieke aantrekkingskracht te maken heeft.
Ik ben iemand die graag klankbord met anderen. En als dat over gevoelens/emoties e.d. gaat dan gaat dat over het algemeen het best met een vrouw.
Dat lever(de)(t) mij dus problemen op terwijl het voor mij dus helemaal niks met vreemdgaan te maken heeft.
Toen ik single was heb ik jarenlang een vriend gehad met wie ik ook veel diepgaande gesprekken had en we veel deelden. Wij gingen ook samen op vakantie, samen op stap etc. Uiteindelijk ben ik met een van zijn vrienden (Leenman) getrouwd. Hij woont nu een heel eind van ons vandaan helaas en we zien elkaar niet meer zo vaak maar als we elkaar zien dan is die klik er nog steeds. Leenman heeft er nooit moeite mee gehad.
Omgekeerd denk ik dat ik er ook geen moeite mee zou hebben hoewel dat in het prille begin misschien wel anders zou zijn geweest...ik weet het niet! Misschien ook helemaal niet omdat ik dus uit ervaring weet dat dit echte vriendschap is maar totaal niets met fysieke aantrekkingskracht te maken heeft.
It's never too late start living!
vrijdag 7 maart 2014 om 11:01
vrijdag 7 maart 2014 om 12:56
quote:DolceStrega schreef op 06 maart 2014 @ 15:32:
Ach Slowstel, ik heb ook eens iemand gewaarschuwd dat diegene makkelijk googlebaar was met minimale gegevens.
Diegene zelf was daar wel blij mee en heeft er wat aan gedaan.
Door anderen werd ik toen aangevallen omdat ik zomaar iemand opzocht op google........
@DS Ik gooide het ook in de groep omdat ik denk dat een PBreactie van een vrouw eventueel als minder bedreigend word ervaren dan van een man. Ben een beetje (te?) voorzichtig.
Ik ga dus een PB naar die persoon sturen met een link naar de postings hierover, als een soort validatie.
Ach Slowstel, ik heb ook eens iemand gewaarschuwd dat diegene makkelijk googlebaar was met minimale gegevens.
Diegene zelf was daar wel blij mee en heeft er wat aan gedaan.
Door anderen werd ik toen aangevallen omdat ik zomaar iemand opzocht op google........
@DS Ik gooide het ook in de groep omdat ik denk dat een PBreactie van een vrouw eventueel als minder bedreigend word ervaren dan van een man. Ben een beetje (te?) voorzichtig.
Ik ga dus een PB naar die persoon sturen met een link naar de postings hierover, als een soort validatie.
The slower the 4play the more u want it
vrijdag 7 maart 2014 om 13:02
quote:DolceStrega schreef op 06 maart 2014 @ 15:32:
En ja, ik ben ook nieuwsgierig!quote:DolceStrega schreef op 07 maart 2014 @ 11:01:
En eens even mijn gedachten op een rijtje zetten.
Heb een aantal jaren geleden besloten geen dingen meer te doen waar ik me ongelukkig bij voel en nu ben ik op dat punt en vind het toch moeilijk een beslissing te nemen.
Ik ben net als jij ook nieuwsgierig.
Ik vraag niet naar de details, maar naar de richting:
Heb je het hier over sex, relatie(s) of werk?
En ja, ik ben ook nieuwsgierig!quote:DolceStrega schreef op 07 maart 2014 @ 11:01:
En eens even mijn gedachten op een rijtje zetten.
Heb een aantal jaren geleden besloten geen dingen meer te doen waar ik me ongelukkig bij voel en nu ben ik op dat punt en vind het toch moeilijk een beslissing te nemen.
Ik ben net als jij ook nieuwsgierig.
Ik vraag niet naar de details, maar naar de richting:
Heb je het hier over sex, relatie(s) of werk?
vrijdag 7 maart 2014 om 13:46
quote:barbarella70 schreef op 07 maart 2014 @ 13:21:
Hey slowstel, je staat ondersteboven!
Ahhh, eindelijk iemand die het ziet. Complimenten.
Ik dacht toen het nog niet omgekeerd was: "eigenlijk net een soort omgekeerde fallus"
Dus de fallus maar even rechtop gezet.
Welke versie vind je mooier? Als vrouw
Deze omgekeerde of de gewone
Hey slowstel, je staat ondersteboven!
Ik dacht toen het nog niet omgekeerd was: "eigenlijk net een soort omgekeerde fallus"
Deze omgekeerde of de gewone
vrijdag 7 maart 2014 om 14:04
quote:1066slowstel schreef op 07 maart 2014 @ 13:46:
[...]
Deze omgekeerde of de gewoneDus je dacht: laat ik de omgekeerde fallus omkeren? Zodat het een gewone fallus wordt?
[...]
Deze omgekeerde of de gewoneDus je dacht: laat ik de omgekeerde fallus omkeren? Zodat het een gewone fallus wordt?
vrijdag 7 maart 2014 om 14:06
quote:barbarella70 schreef op 07 maart 2014 @ 13:48:
Ik word hier een beetje wiebelig van, raar beeld met lucht onder en gras boven. Doe mij maar weer gewoon
Oohh, straks ben ik de oorzaak van zeeziekte via Internet.
Misschien heb je wel gelijk, het lijkt zo ook wel een beetje op een cornetto.
Bij ons in de buurt zijn er al vele namen voor bedacht.
Ik word hier een beetje wiebelig van, raar beeld met lucht onder en gras boven. Doe mij maar weer gewoon
Oohh, straks ben ik de oorzaak van zeeziekte via Internet.
Misschien heb je wel gelijk, het lijkt zo ook wel een beetje op een cornetto.
Bij ons in de buurt zijn er al vele namen voor bedacht.
anoniem_195420 wijzigde dit bericht op 07-03-2014 14:08
Reden: typo
Reden: typo
% gewijzigd
vrijdag 7 maart 2014 om 14:13
quote:GiB schreef op 07 maart 2014 @ 14:04:
[...]
Dus je dacht: laat ik de omgekeerde fallus omkeren? Zodat het een gewone fallus wordt?
Tja, wat dacht ik eigenlijk..
Laat de vrouwen hier beoordelen of het er wel uitziet als een fallus
en zo ja: Zien ze hem dan liever omhoog, zoals nu
Of omlaag, zoals eerder.
Maar een bericht eerder werd Bar zeeziek van de omhoogstaande versie van de fallus.
En dat wil ik eigenlijk niet op mijn geweten hebben. Hij ons in de buurt zijn er al vele namen voor bedacht. Hij heet officieel vlinder -
molen
[...]
Dus je dacht: laat ik de omgekeerde fallus omkeren? Zodat het een gewone fallus wordt?
Tja, wat dacht ik eigenlijk..
Laat de vrouwen hier beoordelen of het er wel uitziet als een fallus
en zo ja: Zien ze hem dan liever omhoog, zoals nu
Of omlaag, zoals eerder.
Maar een bericht eerder werd Bar zeeziek van de omhoogstaande versie van de fallus.
En dat wil ik eigenlijk niet op mijn geweten hebben. Hij ons in de buurt zijn er al vele namen voor bedacht. Hij heet officieel vlinder -
molen
vrijdag 7 maart 2014 om 14:23
quote:barbarella70 schreef op 07 maart 2014 @ 14:15:
Hahaha nou lik ik nooit meer zomaar aan een cornetto natuurlijk...
Tja, associaties worden nu op dit moment geïnternaliseerd en vastgelegd in jouw en mijn brain:
Denk ik voortaan bij jouw ava aan zeeziekte
en
Denk jij voortaan bij mijn ava aan likken
mmmm, mijn associaties gaan de verkeerde kant op
maar die van jou gaan de goede kant op
Misschien laat ik m'n ava toch maar even zo staan
Hahaha nou lik ik nooit meer zomaar aan een cornetto natuurlijk...
Tja, associaties worden nu op dit moment geïnternaliseerd en vastgelegd in jouw en mijn brain:
Denk ik voortaan bij jouw ava aan zeeziekte
en
Denk jij voortaan bij mijn ava aan likken
mmmm, mijn associaties gaan de verkeerde kant op
maar die van jou gaan de goede kant op
Misschien laat ik m'n ava toch maar even zo staan
vrijdag 7 maart 2014 om 14:38
quote:barbarella70 schreef op 07 maart 2014 @ 14:29:
Ja lijkt me niet fijn als je kotsneigingen krijgt als je mijn ava ziet...
Inderdaad, ik buig de associatie met je ava maar even om in de cornetto richting:
van 'mooie vrouw' naar 'lekker' naar 'zin' naar 'knabbelen'
Opgelost.
Zo.
Ga nu wat anders doen
Tot later, misschien vandaag
Ja lijkt me niet fijn als je kotsneigingen krijgt als je mijn ava ziet...
Inderdaad, ik buig de associatie met je ava maar even om in de cornetto richting:
van 'mooie vrouw' naar 'lekker' naar 'zin' naar 'knabbelen'
Opgelost.
Zo.
Ga nu wat anders doen
Tot later, misschien vandaag