Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 6 maart 2014 om 20:27
donderdag 6 maart 2014 om 20:39
Dat weet ik ook niet. Misschien zolang het om iets puur fysieks gaat, en het geen emotioneel vreemdgaan is, dat het anders is. Ik zou het ook veel erger vinden als mijn partner verliefd zou worden op een ander, een diepere band heeft met iemand. Als het om puur iets fysieks zou gaan, zou ik het minder ingrijpend vinden, het nog kunnen begrijpen ook.
donderdag 6 maart 2014 om 20:50
Ja, die indruk heb ik ook, dat dat niet de algemene opinie is. Poosje terug een gelijksoortige discussie gevoerd in het minnaar-topic. Toch vind ik dat echt, fysiek vreemdgaan kan ik begrijpen, emotioneel vreemdgaan, persoonlijke dingen met iemand delen, dingen die je niet thuis deelt... daar zou ik veel meer moeite mee hebben.
Ben ik een vent in een vrouwenlijf?
Ben ik een vent in een vrouwenlijf?
donderdag 6 maart 2014 om 21:03
Mja, maar er moet toch wel iets gebeurd zijn voor je echt verliefd wordt. Het is niet iets dat je patsboem overkomt, toch? Daar moet je iemand toch wel voor leren kennen. Instant aantrekkingskracht kan weer wel zomaar ineens (heb ik ondervonden...) Dat heeft weinig met verliefdheid te maken. Dus ook om verliefd te worden, moet je keuzes maken...