Nucleaire top 24/25 maart

09-03-2014 21:57 44 berichten
Wij hebben op het werk het advies gekregen om 24 en 25 maart met de trein te komen in verband met de nucleaire top in Den Haag. Tussen Den Haag en Amsterdam worden delen van de snelweg afgesloten om alle regeringsleiders heen een weer te rijden.

Nu heb ik een vreselijke hekel aan het OV, dus ik had bedacht dat als iedereen dan met de trein zou gaan, het lekker rustig wordt op de snelweg. Of verkeerd gedacht? Wat doen jullie?
Alle reacties Link kopieren
Wat heb je aan een lekkere rustige snelweg als je er niet over mag?
Huts!
Het is al heel rustig, niemand mag er namelijk op
Jawel, er blijft nog een rijbaan open. Die is dan voor mij
Hahaha, leuk bedacht.. Mijn man gaat beide dagen thuiswerken of vrij nemen..
Heb je geen collega waar je een nachtje bij zou kunnen logeren?
Ik zou de gok niet nemen. Of met het OV of die dagen vrij nemen of thuis werken. Ofzo.

Ik kan geen kant op tijdens die dagen. Ontzettend asociaal.
Ik werk in DH, ons wordt aangeraden als je van buiten DH komt zoveel mogelijk thuis te werken, vrij te nemen of met het OV te reizen, maar zelfs dan nog het liefst buiten de spits. Ik kom dagelijks met de fiets en woon niet in het afgeschermde gebied, dus ik vrees dat dit allemaal voor mij niet van toepassing is; ik mag gewoon naar kantoor komen .
quote:dignity schreef op zondag 09 maart 2014 22:06 Ik werk in DH, ons wordt aangeraden als je van buiten DH komt zoveel mogelijk thuis te werken, vrij te nemen of met het OV te reizen, maar zelfs dan nog het liefst buiten de spits. Ik kom dagelijks met de fiets en woon niet in het afgeschermde gebied, dus ik vrees dat dit allemaal voor mij niet van toepassing is; ik mag gewoon naar kantoor komen .Heb jij even geluk je baas zal vast blij zijn!
Dat is toch idioot dat ze half Nederland zo maar plat leggen? Ik werk op dinsdag altijd op kantoor en heb daar ook wel wat te doen. Ik ga nog wel even informeren bij collega's wat ze doen, want als ik als enige daar zit heeft het ook weinig zin. Ik zou ook nog binnendoor kunnen rijden, maar dan moet ik een stukje A9 en als er dan meer mensen op dat idee komen wordt het daar natuurlijk ook een chaos.
quote:dignity schreef op 09 maart 2014 @ 22:06:

Ik werk in DH, ons wordt aangeraden als je van buiten DH komt zoveel mogelijk thuis te werken, vrij te nemen of met het OV te reizen, maar zelfs dan nog het liefst buiten de spits. Ik kom dagelijks met de fiets en woon niet in het afgeschermde gebied, dus ik vrees dat dit allemaal voor mij niet van toepassing is; ik mag gewoon naar kantoor komen .Beter. Bij ons wordt geëist dat je die dagen er bent. En op tijd. Gelukkig werk ik die 2 dagen niet.
Ook maar even aan vriend doorgegeven ivm zijn werk (chauffeur) hij rijdt gelukkig in deze stad waar wij wonen maar andere collegas moeten veel naar adam en denhaag ivm laden en lossen bij horeca
Klik ik vol verwachting dit topic aan, lees ik gezemel over het OV
quote:copacabana schreef op 09 maart 2014 @ 22:13:

Klik ik vol verwachting dit topic aan, lees ik gezemel over het OV Wat had je willen hebben dan?
Ik denk dat het verkeer een puinbende wordt rondom Den Haag.

Dat is al zo op een doorsnee werkdag...
Ik moet naar Amsterdam, maar het hele spul gaat dus via Schiphol waar ik ook langs kom. Ik moet ook wel vaak richting Den Haag, en dat rijdt over het algemeen prima door (behalve afgelopen vrijdag).
quote:betjebig schreef op 09 maart 2014 @ 22:10:

Dat is toch idioot dat ze half Nederland zo maar plat leggen?.

Ik vind dat niet idioot. Heb je enig idee wat voor omvang dit hele project heeft? Als het in een ander land werd gehouden werd dát land een paar dagen plat gelegd. En voor terroristen is het een prachtige kans om rottigheid uit te halen. Die hele veiligheidsmaatregelen zijn er niet voor niks.

De NSS is voor Nederland een hele prestigieuze zaak. Maar het is ook heel belangrijk iets. Vervelend dat mensen er last van hebben, maar is met een reden.
Zelfs zittingen bij rechtbanken buiten Den Haag moeten verplaatst worden omdat ze geen capaciteit hebben om gedetineerden te vervoeren. Echt idioot dat het halve land plat moet voor zo'n top. Vooral voor bedrijven binnen het afgesloten gebied en langs de snelweg, ze krijgen 0,0 compensatie.
https://www.nss2014.com/nl

Het wordt niet voor niks gehouden, mensen. Er zijn veel gekken op deze wereld. Zijn we 9/11 al vergeten?
Laat ze het dan lzo doen dat zo min mogelijk mensen er last van hebben.

Ik kan mijn woonplaats niet meer in of uit. De 2 belangrijkste snelwegen zijn afgesloten. Zelfs de N wegen die je als alternatief had kunnen nemen.
Is tantejo het propagandaaccount van de overheid?

En valt het onder de spam regels?
quote:kerstklok schreef op 09 maart 2014 @ 22:43:

Zelfs zittingen bij rechtbanken buiten Den Haag moeten verplaatst worden omdat ze geen capaciteit hebben om gedetineerden te vervoeren. Echt idioot dat het halve land plat moet voor zo'n top. Vooral voor bedrijven binnen het afgesloten gebied en langs de snelweg, ze krijgen 0,0 compensatie.

Rond de carnaval ligt ook het halve land plat, en met welk nut?

Zelfde met de elfstedentocht: komt ie wel, komt ie niet?

Vierdaagse: Nijmegen en omgeving ligt een week stil.

Het gaat nu om een x-aantal regeringsleiders die een aardig doelwit kunnen zijn, met een hoop bobo's er omheen en de nodige pers. Ze zitten in verschillende hotels in het gebied tussen Den Haag en Amsterdam/Schiphol, en ja, daar loopt een heel belangrijke verkeersader doorheen: de A4. Als die dicht is, is de omleidingsroute automatisch A2-A12-A20 om vanuit Amsterdam in Rotterdam te komen, of andersom.
Ik ruil dagen. Ik moet van de ene stad naar de andere stad. Ik reis normaal met de trein. Ze zijn nu langer en er rijden meer, toch een kink en de lange treinen staan met meer stil .
Istar: Voorburg -Leidschendam of Rijswijk?

Pfff.

Ik hoorde ook al op tv, dat de call girls zijn geboekt. hahahaha, Al die 'belangrijke' mannen met vrouw thuis zetten de bloemetjes buiten!
quote:marjolein852 schreef op 09 maart 2014 @ 23:34:

Istar: Voorburg -Leidschendam of Rijswijk?

Pfff.

Ik hoorde ook al op tv, dat de call girls zijn geboekt. hahahaha, Al die 'belangrijke' mannen met vrouw thuis zetten de bloemetjes buiten!

Alles tussen Den Haag en Amsterdam. Leiden met de A44, A4 en N11 zal dicht zijn. Ongetwijfeld flinke files tussen Den Haag en Utrecht.

http://www.vananaarbeter.nl/voorbereidopweg/nss/

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven