Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!!

(dit is wel Bootje Moos )
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven

Haha, die Bo.

Wat een lekker weertje vandaag. Zo waar weer eens een boek uitgelezen.
quote:MocyMoos schreef op 09 maart 2014 @ 23:22:

Haha, die Bo.

Wat een lekker weertje vandaag. Zo waar weer eens een boek uitgelezen.

Ik heb voor niets gewacht op iemand die een boek zou komen halen die ik had verkocht. Niet eens een afberichtje gehad.

Heb een hele stapel nieuwe boeken maar die zijn ingesealed nog dus die wil ik liever zo verkopen dan dat ik ze eerst lees.

Welk boek had je gelezen Moos?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ha meisjes

Wat een heerlijk weer vandaag en morgen weer als ik de weerberichten mag geloven.
Stoner van John Williams.

Ha die Jo.
Ha Moos. Is het een mooi boek Stoner?
He Jootje
Mosie en Jootje, mag ik jullie verwennen?

Ah lekker hoor. Dank je wel!

Echt zomers

Heb jij nog van het zonnetje genoten, Myleen?
Bij het weer past meer een , heb je ook meteen je 2 ons fruit binnen
quote:Jonari schreef op 10 maart 2014 @ 00:24:

Ah lekker hoor. Dank je wel!

Echt zomers

Heb jij nog van het zonnetje genoten, Myleen?

Nee helaas niet.

Jij wel?
Ja, een eind gewandeld en daarna in de tuin gezeten.

En ik heb al 2 dagen de was weer buiten gedroogd. Word altijd vrolijk van wapperend wasgoed aan de lijn. Stom he
Stoner was wel een mooi boek. Op de kaft staan lyrische commentaren over de schrijfstijl etc. Denk dat dat niet zo aan mij besteed is.
Het staat wel op mijn 'nog te lezen' lijstje.
quote:Jonari schreef op 10 maart 2014 @ 00:28:

Ja, een eind gewandeld en daarna in de tuin gezeten.

En ik heb al 2 dagen de was weer buiten gedroogd. Word altijd vrolijk van wapperend wasgoed aan de lijn. Stom he

-grijnz- , dat deel ik niet met je, ik zou vrolijk worden als mijn droger het weer zou doen. Nadat die meneer het had gemaakt, kwam ik erachter dat hij wel draait maar niet warm wordt. Donderdag komt hij kijken of hij dat probleem kan fixen.

Maar ik wapper wel met je mee, alleen wappert mijn was op een rekje in een kamertje .
Haha als de katten heel hard heen en weer rennen gaat jouw was vanzelf wapperen.
Leuk woord wel, wapperen
Ik wilde ook was buiten hangen, helaas was mijn buitenrek ter ziele.
quote:MocyMoos schreef op 09 maart 2014 @ 23:59:

Stoner van John Williams.

Ha die Jo.Even bij Bol gekeken waar het over ging. Trekt mij niet zo aan. Maar iets gelijks gelezen en dat was geweldig dus wellicht word je helemaal in het verhaal gezogen?
En mijn balkon is nog een zooi, eerdaags maar even aanpakken. Kon zowaar zonder ergernis hele dag lezen erop.
Ik werd er niet zo ingezogen hoor, maar het boeide wel.
quote:Jonari schreef op 10 maart 2014 @ 00:38:

Haha als de katten heel hard heen en weer rennen gaat jouw was vanzelf wapperen.Ja hier wapperen vanzelf met die kleintjes hun haren op mijn zwarte kleding, mijn grootste ergenis
Ik ben vanmiddag ook nog bij de bieb geweest. Die is tegenwoordig elke zondag open. Kun je nagaan in wat voor een wereldstad ik woon.

Maar goed, ik wilde alleen even iets terugbrengen en kwam met 5 boeken en een dvd weer thuis.
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2014 @ 00:42:

[...]

Ja hier wapperen vanzelf met die kleintjes hun haren op mijn zwarte kleding, mijn grootste ergenis Ik word er ook gek van! Ik heb meestal zwarte kleding en ik blijf borstelen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven