Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:Watervrouw2 schreef op 08 maart 2014 @ 00:34:

AH is 7 dagen per week geldig geloof ik. 17 euro Het is een kassabon met code & instructie. Het kaartje (inclusief reisdatum) moet je printen. Voordeel van kassabonsysteem is dat er niet per filiaal een beperkt aantal is. Gewoon landelijk op=op

(zul je zien dat ze net in 2014 ineens het (kassabon)systeem afschaffen/wijzigen :P)Thanks WV. Ga er deze week gelijk om.
Haren op kleding vind ik nog niet eens zo erg. Was gister bij nichtje met hondjes. Allemaal gaatjes in mijn panty.
quote:MocyMoos schreef op 10 maart 2014 @ 00:50:

Haren op kleding vind ik nog niet eens zo erg. Was gister bij nichtje met hondjes. Allemaal gaatjes in mijn panty.Ja panty doe ik alleen aan 1 minuut voor ik de deur uit ga. Schone kleding ook trouwens. Thuis maar wat aan wat vies mag worden. Gewoon niet leuk .
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik heb gelukkig een hond die niet verhaart en niet tegen je opspringt dus het kost geen panty's.
Ik doe gewoon voortaan panty uit bij binnenkomst bij nichtje.
Of neem een trainingsbroek mee en trek die aan bij binnenkomst (we zijn tenslotte niet voor één gat te vangen, haha).
Zo is dat Moos. Wij laten ons niet kennen
Wij kennen tenslotte voor ieder probleem een oplossing
quote:MocyMoos schreef op 10 maart 2014 @ 00:55:

Of neem een trainingsbroek mee en trek die aan bij binnenkomst (we zijn tenslotte niet voor één gat te vangen, haha).Precies! En anders heb je een leuk verjaardagskado voor je nicht; een honden-nagel-knipper.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Hooi
Haai Con en Prada.
Hé C, hé Praadje, hoe is het?
Moos heeft mail
Ff een vraagje aan de ietsje oudere dames hier. Ik noem geen namen verder *kuch moos en jonari.

Vanaf welke leeftijd begonnen jullie te merken dat afvallen niet meer zo goed lukt?

Of is dat alleen iets waar ik last van heb
quote:consuelabananahammok schreef op 10 maart 2014 @ 01:07:

Ff een vraagje aan de ietsje oudere dames hier. Ik noem geen namen verder *kuch moos en jonari.

Vanaf welke leeftijd begonnen jullie te merken dat afvallen niet meer zo goed lukt?

Of is dat alleen iets waar ik last van heb Lieverd, ik lees dat de vraag niet aan mij gesteld is hoor. Maar ik heb een prachtige foto van jou gezien destijds op vakantie en wat ben je slank. Ik wil mij er niet mee bemoeien maar met jouw geschiedenis van anorexia, zou je nu nog meer willen afvallen?
quote:Mylene_Valerie schreef op 10 maart 2014 @ 01:10:

[...]

Lieverd, ik lees dat de vraag niet aan mij gesteld is hoor. Maar ik heb een prachtige foto van jou gezien destijds op vakantie en wat ben je slank. Ik wil mij er niet mee bemoeien maar met jouw geschiedenis van anorexia, zou je nu nog meer willen afvallen?

De vraag mag door iedereen beantwoord worden MV

Die foto die je bedoelt, daar was ik 10 kilo lichter dan nu

En ik weet met mijn verleden dat ik eigenlijk niet met vuur moet spelen, maar ik ben zo vreselijk unhappy met mijn lijf.

Ik wil ook niet terug naar te licht, of net op het randje van kan nog net.

Maar een beetje afvallen zodat ik net ietsje beter het kan accepteren zou fijn zijn.
Con, ik ben nog nooit in mijn leven op mijn ''ideale'' gewicht geweest, of ik was te dun (moet wel zeggen dat dat lang geleden is inmiddels) of te dik. Vond ik zelf.
Ha die Con en Prada.

Afvallen is sowieso moeilijk, maar als je wat ouder wordt helemaal. Ligt niet aan jou hoor.

Ben je erg veel aangekomen?
quote:MocyMoos schreef op 10 maart 2014 @ 01:14:

Con, ik ben nog nooit in mijn leven op mijn ''ideale'' gewicht geweest, of ik was te dun (moet wel zeggen dat dat lang geleden is inmiddels) of te dik. Vond ik zelf.

Het ideale gewicht is denk ik ook te hoog gegrepen.

maar nu... het is to much to handle. En ik wil juist voorkomen dat het uit de hand gaat lopen in slecht gedrag.

Alleen, wat ik op het moment ook probeer. Ik lijk wel calorieen in te ademen ofzo?

Ik begin echt wanhopig te worden.
quote:Jonari schreef op 10 maart 2014 @ 01:15:

Ha die Con en Prada.

Afvallen is sowieso moeilijk, maar als je wat ouder wordt helemaal. Ligt niet aan jou hoor.

Ben je erg veel aangekomen?

Het afgelopen anderhalf jaar 10 kilo dus.

Daarvoor ook al wel een aantal kilo's, maar die tel ik niet mee omdat deze kilo's gezond waren om aan te komen.
Sorry trouwens, ik kom wel weer het topic indenderen met mijn vraag.
quote:consuelabananahammok schreef op 10 maart 2014 @ 01:21:

Sorry trouwens, ik kom wel weer het topic indenderen met mijn vraag.

Geeft niks hoor

Als we het zat worden, zetten we je gewoon onder de negeerknop.
Grapje hoor, Con.
quote:Jonari schreef op 10 maart 2014 @ 01:22:

[...]

Geeft niks hoor

Als we het zat worden, zetten we je gewoon onder de negeerknop.

Hahaha!

En terecht
quote:consuelabananahammok schreef op 10 maart 2014 @ 01:21:

Sorry trouwens, ik kom wel weer het topic indenderen met mijn vraag.C, we hebben altijd gezegd dat je met alles gewoon welkom bent. Je bent een van de oude garde bij ons hoor.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven