trio?

10-03-2014 17:35 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar dagen geleden kwam mijn beste vriend op de proppen met een geniepige vraag, hij zou graag een trio doen met twee vriendinnen en vroeg wat mijn kijk op die zaak was maar zijn er hier mensen (mannen en vrouwen) die dit al eens gedaan hebben? Met wie deed je het dan? En belangrijkste vraag van al hebben jullie er geen awkward moments achteraf van gehad? (vb. vriendschap die niet meer goed verloopt, persoon die je niet meer wil zien..)
leef je leven
Ja, die zijn er.

Met mijn ex en een vriendin.

En nee hoor, geen awkward/kinderachtig gedoe achteraf.
Wat is er geniepig aan die vraag? En waarom wil je weten wat mensen hier vinden, die vriend vroeg toch wat jóuw kijk erop is?
Voor een van de drie als je een vrouwelijke hetero bent zal meer minder zijn.
quote:Trotter schreef op 10 maart 2014 @ 18:23:

Wat is er geniepig aan die vraag? En waarom wil je weten wat mensen hier vinden, die vriend vroeg toch wat jóuw kijk erop is?omdat het onrechtstreeks de vraag was wil jij hieraan deelnemen. Ik heb mijn kijk gegeven maar ik wil zo eens van anderen horen hoe het eigenlijk werkelijk is.
leef je leven
Oh hij was aan t hengelen, vieze vieze vriend
quote:boerderijgeit028 schreef op 10 maart 2014 @ 19:23:

Oh hij was aan t hengelen, vieze vieze vriend Hij weet dat het niet mogelijk zal zijn hoor met mij, ik ben veel te kieskeurig en een trio lijkt me ook niet evident..
leef je leven
Waarom dan deze vragen?
Is dit je ex of je fwb?

Mn scharrel stelde het laatst voor nadat hij erachter kwam dat ik ook op vrouwen val. Moet toch zeggen dat ik iets teleurgesteld was, weet niet zo goed waarom. Misschien omdat ik te onzeker ben en denk als ik met een vrouw wil dan doe ik het wel met een vrouw, ben niet voor niets met een man! Wat denken jullie moet ik daar op ingaan?
quote:martine76 schreef op 10 maart 2014 @ 22:57:

Mn scharrel stelde het laatst voor nadat hij erachter kwam dat ik ook op vrouwen val. Moet toch zeggen dat ik iets teleurgesteld was, weet niet zo goed waarom. Misschien omdat ik te onzeker ben en denk als ik met een vrouw wil dan doe ik het wel met een vrouw, ben niet voor niets met een man! Wat denken jullie moet ik daar op ingaan?Tuurlijk! Niet zo egoïstisch zijn. JIJ lust ze allebei wel. Waarom dan opeens kieskeurig zijn als je HEM een plezier kunt doen. Zo vrouwelijk!
Geloof me nou maar, ik heb er een studie van gemaakt
Geweldig sexuele vrijheid
vrouwen met schaamhaar zijn mooier
Ik kreeg met kerst een trio kado: mijn man, ik en een andere man. Geweldig was het! Hoeft van mij niet elke week maar ik vond het fantastisch om eens helemaal in het middelpunt te staan en dubbel verwend te worden.
Ja, ik heb er ervaring mee. Ik, manlief en een vriendin. Was heerlijk. Geen rare gevoekkens achteraf. Ik zou het zo weer doen.

ook lijkt het mij nog wel eens wat met twee mannen
wij aanstaande zaterdag er weer een man bij
Er zit niet voor niets geen "o" in Amsterdam
quote:Thomba schreef op 11 maart 2014 @ 08:44:

[...]

Tuurlijk! Niet zo egoïstisch zijn. JIJ lust ze allebei wel. Waarom dan opeens kieskeurig zijn als je HEM een plezier kunt doen. Zo vrouwelijk!Hahaha goed punt! Ken m alleen pas net en wil m eerst even voor mezelf denk ik. Ben beetje onzeker met hem, weet niet zo goed waarom. Wel aangegeven dat ik er echt wel open voor sta. Hij antwoorde met oké, misschien later... Merkte toch wel enige teleurgesteldheid van zijn kant, maar ik was ook een beetje teleurgesteld dat hij het zo snel al voorstelde....
quote:wimk schreef op 11 maart 2014 @ 08:49:

Geweldig sexuele vrijheidHeeeerlijk na 4 jaar in een rotrelatie te hebben gezeten!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven