Mode & Beauty alle pijlers

Goede kapper (centrum) Eindhoven

08-03-2014 22:10 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een fijne kapper in Eindhoven. Een kapper die echt samen met je op zoek gaat naar een kapsel dat bij je past en de tijd voor je neemt. Een kapper met ervaring en die gedegen advies kan geven. Hoor het graag als jij zo tevreden bent over jouw kapper!

Groetjes Mim
Pop kappers!
Faces Kappers, niet de goedkoopste maar top behandeling, je wordt helemaal in de watten gelegd! Mijn haar zit altijd goed, ben er nog nooit teleurgesteld. Als je echt samen wilt kijken naar wat bij je past, moet je om Antoine vragen.
Faces klinkt goed! Bedankt voor de tip!
Iemand anders nog tips?
Wilhelm Avenue. Van dezelfde eigenaars van Pop kapper. Zit er naast op de Willemstraat. Ik zelf ga altijd maar Pop kappers en ben erg tevreden. Wilhelm Avenue onderscheidt zich door meer individuele behandeling, hoofdwasmassages. Mooie salon, leuke mensen die er werken. Hogere prijsklasse vermoed ik.

Maar goed, ik zelf ga dus al jaren naar Pop kappers.
quote:lola15 schreef op 10 maart 2014 @ 22:00:

Wilhelm Avenue. Van dezelfde eigenaars van Pop kapper. Recent geopend. Ik zelf ga altijd maar Pop kappers en ben erg tevreden. Wilhelm Avenue onderscheidt zich door meer individuele behandeling, hoofdwasmassages enz. Luxe en mooie salon, leuke mensen die er werken. Hogere prijsklasse vermoed ik.

Vraag naar Martin Bankers.

Maar goed, ik zelf ga dus al jaren naar Pop kappers.
Uk vind Rob Peetoom erg fijn, maar ben laatst naar Supercut (achterkant Hema) geweest en voortaan ga ik daarheen. Persoonlijke behandeling, kijkt echt naar je hoofd, goede naam!
Arena Kappers in de Bergstraat. Eerst ging ik naar een andere kapper. Als ik daar uitlegde of liet zien wat ik wilde, dan kon dat nooit met mijn hoofd of haar. Bij Arena kwam ik bij Charlotte terecht. Zij ziet een plaatje en mijn kop en legt dan uit wat wel mogelijk is. Mijn haar zit sinds ik daar kom zoveel leuker! En ze hebben ook nog eens lekkere jasmijnthee.
Dank jullie!

Genoeg mogelijkheden gelukkig!
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 09-03-2018 11:36
Reden: Spam
97.85% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven