Roddelen

11-03-2014 15:30 157 berichten
Wat als er een smerige roddel over je verspreid wordt?

Ik zit op dit moment in deze situatie. Hoewel ik nooit iets in mijn leven heb gedaan waar ik me voor hoef te schamen, schijn ik, volgens mijn omgeving, iets gedaan te hebben dat het trekken van vieze gezichten rechtvaardigt en ik kan, for the life of me, absoluut niet bedenken wat er zo erg zou kunnen zijn.

Ik leef alleen, doe mijn deurtje open en mijn deurtje dicht, zeg wel vriendelijk gedag tegen vriendelijke mensen, maar sta niet stil voor een praatje, dus laat niets over mezelf los en hoe ik leef, daar valt echt helemaal niets bijzonders over te zeggen. Ook mijn verleden is het optekenen niet waard.

Nou woon ik hier wel in een omgeving die vergeven is van de zeer verveelde thuisblijfmoeders, van allerlei afkomst, dus een roddel is snel geboren.

Hoe gaan jullie hiermee om? Of, hoe zouden jullie hiermee omgaan?
quote:isa__88 schreef op dinsdag 11 maart 2014 15:36 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="itsmyempire in "Roddelen"" class="messagelink">itsmyempire schreef op 11 maart 2014 @ 15:33</a>:</b>

Gewoon naast me neerleggen, en het tegendeel bewijzen.</div></blockquote>

Tegendeel bewijzen? Waarom?

Mensen die over me kletsen hoef ik helemaal niets te bewijzen. Dat zijn vaak de mensen die jou persoonlijk niet eens goed kennen dus de mening van die mensen doet er sowieso niet toe. In mijn geval nodig, omdat het zwaar onterecht was, waardoor ik veel vriendinnen ben kwijt geraakt. Ik moest me dus bewijzen naar mijn "echte" vriendinnen..
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 maart 2014 @ 15:49:

[...]

Jep hier ook voor uitgemaakt omdat ik 5 jaar vrijgezel was en geen enkele vent over de vloer kwam. (ik ging altijd daarheen )Yep!
Alle reacties Link kopieren
Hangt van de roddel af. Als het niet te ernstig is zou ik 'm aandikken

Als het echt onaardig is, negeren.

Kan me overigens niet voorstellen dat er over zo'n opgeruimd iemand als jim wordt geroddeld. Of juist, bedenk ik me terwijl ik het schrijf, daarom juist wel... Jaloezie
quote:Cateautje schreef op 11 maart 2014 @ 15:49:

[...]

Ik ben zeker niet van plan om wat dan ook te bewijzen, maar nog afgezien daarvan, ik weet niet wat er te bewijzen valt, ik weet alleen maar dat het gaat over iets dat vies zou zijn, want dat vertellen de gezichten en ogen mij.Ben je niet zelf nieuwsgierig
quote:funnymiss schreef op 11 maart 2014 @ 15:50:

Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de roddel???

Echt, wat sommige mensen verzinnen......ik ben lid van de hell's angels "die daar moet je voor oppassen, ik zie haar om de haverklap vertrekken met van die hell's angel figuren, volgens mij is ze daar zelf ook bij". Ik rijd motor, heel afentoe gaan we met een groepje oudleerlingen en instructeur (die organiseert dat) een route rijden, sommige rijden nu een shopper, dat zullen de hell's angel figuren wel zijn vermoed ik.Jij gevaarlijke vrouw jij.
quote:funnymiss schreef op 11 maart 2014 @ 15:50:

Ik ben wel heeeeeel benieuwd naar de roddel???

Echt, wat sommige mensen verzinnen......ik ben lid van de hell's angels "die daar moet je voor oppassen, ik zie haar om de haverklap vertrekken met van die hell's angel figuren, volgens mij is ze daar zelf ook bij". Ik rijd motor, heel afentoe gaan we met een groepje oudleerlingen en instructeur (die organiseert dat) een route rijden, sommige rijden nu een shopper, dat zullen de hell's angel figuren wel zijn vermoed ik. Ik zou direct een tattoo nemen.
odi et amo
Ach mensen zijn zulk dom volk. Over mij ging ooit het verhaal dat ik met 2 mannen samenwoonde, schande van de buurt.

Nou klopte dat ook wel. Ik was getrouwd en we hebben een jaar een vriend van me in huis gehad nadat hij berooid uit het buitenland terug kwam, echt mensen.......

Niets van aantrekken!!
quote:moni1973 schreef op 11 maart 2014 @ 15:51:

[...]

Ben je niet zelf nieuwsgierig Ja natuurlijk, ik brand van nieuwsgierigheid. Het gaat over mijhij.
Mijn ex heeft jaren terug flink wat roddels de wereld in geholpen. Destijds leek het me wijzer om er boven te gaan staan. Dat heeft mijn kennissenkring aardig uitgedund. Inmiddels woont hij in een ander deel van het land en ik nog steeds in dezelfde omgeving en nu nog hoor ik regelmatig wat voor beeld mensen van mij hebben. Beetje jammer wel, nu zou ik er toch wel op in gaan denk ik.
quote:cadou schreef op 11 maart 2014 @ 15:53:

Ach mensen zijn zulk dom volk. Over mij ging ooit het verhaal dat ik met 2 mannen samenwoonde, schande van de buurt.

Nou klopte dat ook wel. Ik was getrouwd en we hebben een jaar een vriend van me in huis gehad nadat hij berooid uit het buitenland terug kwam, echt mensen.......

Niets van aantrekken!!

Ik kwam samen met mijn toen 14! jarige zoon in een straat wonen en ze vonden mijn vriend wel heel erg jong.

Daar ben ik op afgestapt.
Stap op iemand af waarvan je denkt dat die eerlijk tegen je durft te zijn en vraag wat er aan de hand is. Is de kortste klap.
quote:doemaarzonnebloemen schreef op 11 maart 2014 @ 15:56:

Stap op iemand af waarvan je denkt dat die eerlijk tegen je durft te zijn en vraag wat er aan de hand is. Is de kortste klap.Ik kijk ook naar iemand uit waarvan ik weet dat ze okay is, maar ik kom haar weinig tegen. Kwestie van geduld.

Niets van aantrekken!!oh jij sloerie
fout
Haha, wel leuke verhalen!

In woon in een klein dorp en door onze jacuzzi in de tuin wisten er een paar zeker dat wij een parenclub waren. En ik deed het ook met de (niet zo aantrekkelijke) buurman want zijn klopmen stonden een keer voor de deur terwijl de auto (mijn man dus??) weg was!!

Ja ja....

Op een gegeven moment ben ik het dorpscafé ingestapt en heb ik gezegd: alles wat jullie horen is écht waar! Sterker nog: jullie zijn allemaal uitgenodigd!!

Nooit meer wat gehoord
quote:Cateautje schreef op 11 maart 2014 @ 15:57:

[...]

Ik kijk ook naar iemand uit waarvan ik weet dat ze okay is, maar ik kom haar weinig tegen. Kwestie van geduld.En daarna wel hier komen vertellen waar het allemaal om te doen is he? Ik wil ook mee lachen
quote:moni1973 schreef op 11 maart 2014 @ 16:04:

Haha, wel leuke verhalen!

In woon in een klein dorp en door onze jacuzzi in de tuin wisten er een paar zeker dat wij een parenclub waren. En ik deed het ook met de (niet zo aantrekkelijke) buurman want zijn klopmen stonden een keer voor de deur terwijl de auto (mijn man dus??) weg was!!

Ja ja....

Op een gegeven moment ben ik het dorpscafé ingestapt en heb ik gezegd: alles wat jullie horen is écht waar! Sterker nog: jullie zijn allemaal uitgenodigd!!

Nooit meer wat gehoord Jawel, maar klompen voor de deur, dan vraag je er om natuurlijk.
quote:funnymiss schreef op 11 maart 2014 @ 16:05:

[...]

En daarna wel hier komen vertellen waar het allemaal om te doen is he? Ik wil ook mee lachen Beloofd!
Als mensen je proberen naar beneden te halen, dat betekent toch dat je boven hen staat.
quote:white-linen schreef op 11 maart 2014 @ 16:07:

Als mensen je proberen naar beneden te halen, dat betekent toch dat je boven hen staat.Al gaan ze op m'n hoofd staan, ze zullen er geen millimeter groter van worden.
quote:lamaatje schreef op 11 maart 2014 @ 15:52:

[...]

Ik zou direct een tattoo nemen.Of in ieder geval minimaal 1x met flink veel opplak (afwasbare) tatoeages in de zon gaan zitten

Niets van aantrekken!!Geef maar toe dat hij Arthur Japin bent!!!!!
quote:boerderijgeit028 schreef op 11 maart 2014 @ 15:42:

[...]

Zonder aanleiding heeft hij jou zo in diskrediet gebracht?Nee, Moni heeft hem natuurlijk in diskrediet gebracht door een affaire te verzinnen naast zijn huwelijk... (toch pijnlijk, Moni!)
O, nog eentje, mijn vriend was een week met vrienden op vakantie. In die week kwam mijn oom bij ons de nieuwe CV installeren en wc hangen (ik was 25weken zwanger en dat moest dus NU af vond ik ;)). Toen ging ik ook al vreemd en dat tijdens de zwangerschap, helemaal een schande, met jawel, de installateur. Mijn oom is zzp'er, woont een uur rijden bij ons vandaan en is dus 2 nachten blijven logeren en zijn busje stond op onze oprit.

Dat geeft me te denken....zouden mensen nu twijfelen aan of vriend eigenlijk wel de vader van dochter is? Waarschijnlijk wel.
Ohh, hier ook hoor. Heb meerdere vriendjes en ze wisselen elkaar af!! Dat ik gewoon vrienden heb die regelmatig komen eten gaat er echt niet in.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven