Mode & Beauty alle pijlers

Ernstige kledingflaters?

19-06-2013 08:26 736 berichten
Wat vind jij kledingflaters?

Smaak is natuurlijk persoonlijk maar ik zag vanochtend zo iets ernstigs: een jonge dame, lelijk geblondeerd haar, veel blingbling en een hele lage heupbroek: tot zover viel het best mee maar...onder die heupbroek droeg ze een stringbody zodat je aan de zijkanten een groot stuk overhangend bloot zag, daarover een heel kort leren jasje. Echt, ik kon een glimlach niet onderdrukken en was niet de enige zag ik om me heen.
Dan wordt weer de nederlandse vrouw als niet modebewust gezien, een van de slechts geklede vrouwen van europa. Maar op al die plaatsjes valt te zien dat die lang niet altijd in nederland genomen zijn.

Daarbij, de oost europese en amerikaanse vrouwen kunnen ook behoorlijke blunders maken.

Ik zat van het weekend ook op een terras en zag juist heel veel leuk geklede vrouwen. Zal ook wel liggen aan welke stad je woont.
Alle reacties Link kopieren
de witte legging.

Bedenk niet wat je wilt hebben, maar geniet van wat je hebt
quote:moonlight schreef op 11 maart 2014 @ 16:13:

Dan wordt weer de nederlandse vrouw als niet modebewust gezien, een van de slechts geklede vrouwen van europa. Maar op al die plaatsjes valt te zien dat die lang niet altijd in nederland genomen zijn.

Daarbij, de oost europese en amerikaanse vrouwen kunnen ook behoorlijke blunders maken.

Ik zat van het weekend ook op een terras en zag juist heel veel leuk geklede vrouwen. Zal ook wel liggen aan welke stad je woont.

Ik vind het bij ons ook nog wel mee vallen.

Ik draag trouwens ook veel zwart,daar voel ik me fijn in.Wel met een leuke gekleurde sjaal erbij.
@bergje, ik heb een leuk jurkje/tuniek, met een etnic print, licht bruin/blauw/zwart. Gekocht in miami afgelopen zomer. Kan ik niet aan met blote benen want te kort. Nu doe ik daar een zwarte legging onder (panty ook te ordi), maar volgens jou kan dat dus niet (met wit ben ik het helemaal eens) maar wat moet ik er dan onder dragen? Broek is heel lelijk, print legging ook, niet meer kopen dan? Gister had ik de combi aan met een donker groene effen jurk en kreeg ik nog een compliment dat ik altijd zo chiq/netjes ben. Maar wat dan wel?
Neeeeeeeee

Niks mis met zwarte leggings hoor Masque
quote:masque schreef op 11 maart 2014 @ 16:16:

@bergje, ik heb een leuk jurkje/tuniek, met een etnic print, licht bruin/blauw/zwart. Gekocht in miami afgelopen zomer. Kan ik niet aan met blote benen want te kort. Nu doe ik daar een zwarte legging onder (panty ook te ordi), maar volgens jou kan dat dus niet (met wit ben ik het helemaal eens) maar wat moet ik er dan onder dragen? Broek is heel lelijk, print legging ook, niet meer kopen dan? Gister had ik de combi aan met een donker groene effen jurk en kreeg ik nog een compliment dat ik altijd zo chiq/netjes ben. Maar wat dan wel? Onder een tuniek een gewone skinny/slim broek? Ik ben ook geen fan van de leggings, vind ze nooit flatterend. En als een jurkje te kort zonder iets onder, dan is het dus gewoon te kort, en geen goede aankoop.
Niet te kort nephthys, maar te koud!! Je gaat toch niet in de winter met blote benen lopen? En ik heb winters wel jurkjes en rokjes aan. Dus komt daar een legging onder!
quote:Mundy schreef op 11 maart 2014 @ 16:28:

Niet te kort nephthys, maar te koud!! Je gaat toch niet in de winter met blote benen lopen? En ik heb winters wel jurkjes en rokjes aan. Dus komt daar een legging onder!En waarom dan geen dikke panty/kousenbroek? Je hebt toch pantys die dezelfde stof zijn als leggings? Maar die breken je been zo niet bij de enkel af, en je benen zien er veel mooier langer mee.
Ligt het er ook niet aan op wat voor manier je de legging draagt.
Nepthys: ik heb altijd enkel laarsjes dus nooit een breuk:)
quote:jennie77 schreef op 11 maart 2014 @ 16:12:

[img]http://img.vandaag.be/tmp/450/350/r/art ... mannen.jpg[/img]Lijkt wel een fout type van Matt Damon.
quote:jennie77 schreef op 10 maart 2014 @ 18:28:

[img]https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/ ... 9870_n.jpg[/img]

Deze vind ik ook heel erg.Thee over mijn laptop.....woehahahaha!
die afzakbroeken van die jongens....dat zit toch niet lekker? En hoe blijft zoiets nou hangen? Dat zakt toch na drie stappen van je kont (of pik) af?
quote:Starshine schreef op 11 maart 2014 @ 17:00:

die afzakbroeken van die jongens....dat zit toch niet lekker? En hoe blijft zoiets nou hangen? Dat zakt toch na drie stappen van je kont (of pik) af? Ligt er misschien ook aan in wat voor stand ze staan(pik)
Wat een afgang,je gaat er toch geen plaatje op plakken.

Heerlijke foto's.

Ik voel me ook opeens een stuk knapper.
Zelfs voor een slanke dame kan het niet.

Het is eigenlijk wel jammer dat ik te bescheten ben om een foto te maken als ik iets 'smaakvols' voorbij zie komen. Ik vermoed trouwens dat veel van deze foto's uit de VS komen? Zoals we allemaal weten het walhalla van de goede smaak.
Die panty's zijn me echt een raadsel, trouwens. In welk parallel universum wordt dat een goed idee gevonden?

Maar goed, idem voor de broekrok, de tuinbroek en de zouavenbroek.
quote:jules schreef op 11 maart 2014 @ 16:44:

[...]

Lijkt wel een fout type van Matt Damon.Is het ook > is zijn rol in The Informant!
quote:blueberrymuffin schreef op 11 maart 2014 @ 17:10:

[...]

Is het ook > is zijn rol in The Informant!Aha, dus toch.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven