Goede kapper (centrum) Eindhoven
zaterdag 8 maart 2014 om 22:10
maandag 10 maart 2014 om 22:00
Wilhelm Avenue. Van dezelfde eigenaars van Pop kapper. Zit er naast op de Willemstraat. Ik zelf ga altijd maar Pop kappers en ben erg tevreden. Wilhelm Avenue onderscheidt zich door meer individuele behandeling, hoofdwasmassages. Mooie salon, leuke mensen die er werken. Hogere prijsklasse vermoed ik.
Maar goed, ik zelf ga dus al jaren naar Pop kappers.
maandag 10 maart 2014 om 22:03
quote:lola15 schreef op 10 maart 2014 @ 22:00:
Wilhelm Avenue. Van dezelfde eigenaars van Pop kapper. Recent geopend. Ik zelf ga altijd maar Pop kappers en ben erg tevreden. Wilhelm Avenue onderscheidt zich door meer individuele behandeling, hoofdwasmassages enz. Luxe en mooie salon, leuke mensen die er werken. Hogere prijsklasse vermoed ik.
Vraag naar Martin Bankers.
Wilhelm Avenue. Van dezelfde eigenaars van Pop kapper. Recent geopend. Ik zelf ga altijd maar Pop kappers en ben erg tevreden. Wilhelm Avenue onderscheidt zich door meer individuele behandeling, hoofdwasmassages enz. Luxe en mooie salon, leuke mensen die er werken. Hogere prijsklasse vermoed ik.
Vraag naar Martin Bankers.
maandag 10 maart 2014 om 22:12
Arena Kappers in de Bergstraat. Eerst ging ik naar een andere kapper. Als ik daar uitlegde of liet zien wat ik wilde, dan kon dat nooit met mijn hoofd of haar. Bij Arena kwam ik bij Charlotte terecht. Zij ziet een plaatje en mijn kop en legt dan uit wat wel mogelijk is. Mijn haar zit sinds ik daar kom zoveel leuker! En ze hebben ook nog eens lekkere jasmijnthee.