vechten met hogedruk
woensdag 12 maart 2014 om 11:28
Grrrrrrrr ff niet in the mood. Grootse plannen vandaag....heerlijk weer, dus ik dacht...ga mooi mijn achtertuin te lijf met de hogedruk reiniger. Nou mooi niet dus. Ben in gevecht met dat onding!!! Water erop aangesloten, stekker erin...pistool paraat en wat krijg ik? Juist, een misserig straaltje waar de normale tuinslang niks bij is. Hele apparaat onderste boven gehad maar geen extra knopjes om de druk harder te krijgen. Ben ik nu gek of is dat k....apparaat het. In ieder geval, weg goeie bui en behoorlijke smijtneigingen.
Praten zonder denken is als schieten zonder richten
woensdag 12 maart 2014 om 12:12
woensdag 12 maart 2014 om 12:15
woensdag 12 maart 2014 om 13:32
woensdag 12 maart 2014 om 13:39
quote:puppyvet schreef op 12 maart 2014 @ 12:15:
Dan toch maar richting tuincentrum/action voor onkruidverdelger? Ik erger mij mateloos aan dit apparaat.
Onkruidverdelger?!
Koop gewoon een fles azijn, gooi die over je tegels, laat de zon zijn werk doen en je bent milieuvriendelijk van je onkruid en groene tegels af. Onkruidverdelger is giftige troep.
Dan toch maar richting tuincentrum/action voor onkruidverdelger? Ik erger mij mateloos aan dit apparaat.
Onkruidverdelger?!
Koop gewoon een fles azijn, gooi die over je tegels, laat de zon zijn werk doen en je bent milieuvriendelijk van je onkruid en groene tegels af. Onkruidverdelger is giftige troep.
.
woensdag 12 maart 2014 om 14:33
woensdag 12 maart 2014 om 21:41