Dit is Minder van Tinder

05-01-2014 20:22 3227 berichten
(of andere datingsites) Hebben jullie dat ook? Dat je na een halfuurtje swipen zo afgeleid word door de dusdanig slechte profielfoto's dat je niet eens meer denkt aan de persoon erachter?

Bij mij gaat het ongeveer zo:

- met hele grote pot bier

- in fout carnavalskostuum

- met wazige -ik ben gevoelig uitdrukking- en huisdier

- kijkt uit over landschap, je ziet alleen z'n rug

- heef duidelijk zijn vriendin eruit geknipt, zie nog een oorbel

- nog zo'n amateur DJ

- 10.000e selfie in de (rommelige) badkamer

- heeft pas photoshop/snapseed ontdekt

- is dat zijn baby?

- zoveelste foto van man met opgesloten tijger, het liefst zogenaamd in staart bijten

- de strand foto, liefst springend of een vage perspectief trucage.., kijk nu lijkt het net of ik de zon vastheb!

naar links!

Dan zit ik mentaal te turven, een paar foto's verder kan ik dan weer een categorie toevoegen: de spiegelende zonnebrillen dudes...

Niet dat er iets mis is met bovenstaande dingen, maar ik zie ze zo vaak herhaald dat ik me afvraag of er ergens een cursus profielplaatjes is geweest die ik heb gemist

hoe prik je daar doorheen? Moet je dat willen? Ben ik de enige?
Alle reacties Link kopieren
Haha 2 van jullie schrijven al over work hard, play hard. Die was ik nog niet tegengekomen, maar heb gisteren ook pas Tinder geinstalleerd.

Ik wil net als Nourish een normale man.

Ik twijfel nu al of Tinder wel iets voor mij is, heb straks een soort rsi-duim van het swipen naar links.
Procrastinate now and panic later.
^^^^ is een normale man maar durft nog niet op Tinder
The ironman!
Wat wel fijn is aan Tinder, vind ik, is dat je je niet afgewezen voelt, want je weet toch niet meer wie je geliked hebt.
quote:olijfgroen schreef op 13 maart 2014 @ 14:43:

Haha 2 van jullie schrijven al over work hard, play hard. Die was ik nog niet tegengekomen, maar heb gisteren ook pas Tinder geinstalleerd.

Ik wil net als Nourish een normale man.

Ik twijfel nu al of Tinder wel iets voor mij is, heb straks een soort rsi-duim van het swipen naar links. Herkenbaar! Maar geloof me je komt genoeg leuke mannen tegen en... op gegeven moment word je iets schappelijker haha, tenminste dat merk ik nu. Ik kijk iets verder dan me neus lang is soms is de foto achter de profielfoto zoveel leuker en dan denk ik, agh ik like we zien wel wat eruit komt.
Werkt dat een beetje Olijf? Got some likes?
The ironman!
quote:olijfgroen schreef op 13 maart 2014 @ 14:47:

Wat wel fijn is aan Tinder, vind ik, is dat je je niet afgewezen voelt, want je weet toch niet meer wie je geliked hebt.

Jaa fijn he

Nadeel is dat als je heel vaak achter elkaar naar links swiped je dan een vent ziet die je wel leuk lijkt en dan OEPS naar links swiped

Komt hij ooit nog terug??....
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 14:45:

^^^^ is een normale man maar durft nog niet op Tinder

Gewoon doen!

In welke regio woon je?
quote:nourish schreef op 13 maart 2014 @ 14:52:

[...]

Gewoon doen!

In welke regio woon je?Zeist en omg
The ironman!
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 14:53:

[...]

Zeist en omgHe Jammer.
jij dan nour?
The ironman!
Maar wat is nou weer een normale man?

Ik ben iig geen normale man, is dat erg?
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 14:55:

jij dan nour?Zuiden
moaskantjuh?
The ironman!
Tja normale mannen zitten er wel maar het is kwestie om niet gelijk vol vooroordelen te zitten. Als die van mij op zijn Tinder al had gezet dat hij kinderen had, was ie nooit een match geweest. Ik had mezelf voorgenomen dat niet meer te willen namelijk. Terwijl ik denk als de klik er eenmaal is, dan zijn bepaalde dingen die je tijdens het selectieproces nog als dealbreakers zou ervaren ineens stukke minder belangrijk. Bedenk ook goed waarom je op bepaalde dingen afknapt. Om gamen als voorbeeld te nemen, er zijn van die extreme types die met een controller in hun hand naar bed gaan bij wijze, maar er zijn er ook bij die zich heerlijk op die manier vermaken terwijl jij een serie op TV kijkt om maar een zijstraat te noemen. Niet elk 'afknap' dingetje hoeft daadwerkelijk een afknapper te zijn. Wil niet zeggen dat ik iedereen maar aanraad alles naar rechts te swipen, maar het valt me op dat mensen al snel geneigd zijn enorm veel over de ander in te vullen vooraf. En dan geef je de ander ook niet echt de kans om je te verrassen met leuke kanten uit onverwachte hoek.

Ik vind het lastig te adviseren waar dat omslag punt moet liggen tussen afwijken van je van te voren bedachte ideaalbeeld/verwachtingen. Het enige punt wat ik probeer te maken is dat ik me in Tinder heb gestort met 0 verwachtingen en een open vizier. Als ik er zo diep over na gedacht had als ik hier en daar zie gebeuren in dit topic, dan was hij acuut naar links gegaan. En Turquasi kan dat beamen voor me want die heeft hem ontmoet.... dat was eeuwig zonde geweest.
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 15:07:

moaskantjuh?Dat is brabant hahaha nee verder naar onder!
quote:nourish schreef op 13 maart 2014 @ 14:51:

[...]

Jaa fijn he

Nadeel is dat als je heel vaak achter elkaar naar links swiped je dan een vent ziet die je wel leuk lijkt en dan OEPS naar links swiped

Komt hij ooit nog terug??....Ja, dat heb ik ook al gehad! Haha! Geen idee of hij ooit terug komt.
quote:nourish schreef op 13 maart 2014 @ 15:08:

[...]

nee verder naar onder!Dat een vrouw dat mij dat aangeeft.
The ironman!
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 14:49:

Werkt dat een beetje Olijf? Got some likes?

De likes zie je niet op Tinder. Je liked iemand en pas als diegene jou ook liked wordt je een match. Maar diegene kan ook pas bijv. de volgende dag jouw foto voorbij zien komen. En je ziet diegene dus niet terug totdat hij (of in jouw geval zij) jou ook liked.

Ik heb tot nu toe 1 match. Die had net iets andere foto's. Gewoon normaal, maar wel grappig.
quote:grumpycat1983 schreef op 13 maart 2014 @ 15:08:

Tja normale mannen zitten er wel maar het is kwestie om niet gelijk vol vooroordelen te zitten. Als die van mij op zijn Tinder al had gezet dat hij kinderen had, was ie nooit een match geweest. Ik had mezelf voorgenomen dat niet meer te willen namelijk. Terwijl ik denk als de klik er eenmaal is, dan zijn bepaalde dingen die je tijdens het selectieproces nog als dealbreakers zou ervaren ineens stukke minder belangrijk. Bedenk ook goed waarom je op bepaalde dingen afknapt. Om gamen als voorbeeld te nemen, er zijn van die extreme types die met een controller in hun hand naar bed gaan bij wijze, maar er zijn er ook bij die zich heerlijk op die manier vermaken terwijl jij een serie op TV kijkt om maar een zijstraat te noemen. Niet elk 'afknap' dingetje hoeft daadwerkelijk een afknapper te zijn. Wil niet zeggen dat ik iedereen maar aanraad alles naar rechts te swipen, maar het valt me op dat mensen al snel geneigd zijn enorm veel over de ander in te vullen vooraf. En dan geef je de ander ook niet echt de kans om je te verrassen met leuke kanten uit onverwachte hoek.

Ik vind het lastig te adviseren waar dat omslag punt moet liggen tussen afwijken van je van te voren bedachte ideaalbeeld/verwachtingen. Het enige punt wat ik probeer te maken is dat ik me in Tinder heb gestort met 0 verwachtingen en een open vizier. Als ik er zo diep over na gedacht had als ik hier en daar zie gebeuren in dit topic, dan was hij acuut naar links gegaan. En Turquasi kan dat beamen voor me want die heeft hem ontmoet.... dat was eeuwig zonde geweest.Je hebt helemaal gelijk, ik ben al meer naar rechts aan het swipen had mezelf dat ook al gerealiseerd niet te kieskeurig zijn en 'we zien wel' mentaliteit.
[quote][olijfgroen schreef op 13 maart 2014 @ 15:13[/message]:

Starts good: log in met facebookaccount, i don't really want that!
The ironman!
Meneer R het enige wat ie daar mee doet is profielfoto maar je kan later ook in Tinder andere foto's instellen. Ook is dat zodat de ander ziet hoeveel likes je gemeenschappelijk hebt. Erg leuk want dan denk je O nice jij vindt roze badeendjes ook tof.
quote:meneer_r schreef op 13 maart 2014 @ 15:12:

[...]

Dat een vrouw dat mij dat aangeeft.
quote:badmeester schreef op 13 maart 2014 @ 14:55:

Maar wat is nou weer een normale man?

Ik ben iig geen normale man, is dat erg?

Goede vraag, haha! Wat is eigenlijk normaal? Als ik de foto's moet vergelijken die ik langs zie komen val ik niet op de normale Tinderman:

- veel drank

- veel feestjes

- veel vrienden

- glimmende zonnebril

- vissende man

- met vriendin/ ex-vriendin/ vrouw/ ex-vrouw op de foto
quote:grumpycat1983 schreef op 13 maart 2014 @ 15:08:

Ik vind het lastig te adviseren waar dat omslag punt moet liggen tussen afwijken van je van te voren bedachte ideaalbeeld/verwachtingen. Het enige punt wat ik probeer te maken is dat ik me in Tinder heb gestort met 0 verwachtingen en een open vizier. Als ik er zo diep over na gedacht had als ik hier en daar zie gebeuren in dit topic, dan was hij acuut naar links gegaan. En Turquasi kan dat beamen voor me want die heeft hem ontmoet.... dat was eeuwig zonde geweest.

Je hebt ook gelijk hoor! Maar het zal in fases gaan denk ik.

Ik heb ook helemaal geen verwachtingen. En ik vind het fijn dat jij hem gevonden hebt. Ik geloof dan ook wel weer in dat iets zo heeft moeten zijn.
Ik heb op Valentijnsdag een date gehad. Het was erg gezellig, maar er was gewoon echt geen klik dus geen contact meer mee.

Daarna had ik contact met een man die erg leuk leek. Redelijk wat gemeen, gezellige gesprekken enz..Maar toen ik hem ging googelen kwam ik iets tegen wat ik nooit meer wil zien

Intussentijd alweer 1,5 week aan het kletsen met iemand waarvan het best goed klikt. Niet overhaast, niet gelijk de meest serieuze gesprekken maar gewoon leuk:) We hebben net pas nummers uitgewisseld dus ben benieuwd.
It takes a smart brunette, to play a dumb blonde

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven