Joanna van de Hoek deel 2

04-12-2013 20:06 62 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het is ongelooflijk dat ik dit onderwerp opnieuw moet starten, want naar mijn gevoel was het verbazingwekkend hoe [..]destijds de discussie over Joanna van der Hoek in stand hield.

Gisteren was Roy van Zuydewijn echter te gast bij Pauw en Witteman.

De macht van het koningshuis gaat wel degelijk verder dan het knippen van lintjes zoals Prins Bernhard ooit eens beweerde.

Vormt dit een kans om een begin te maken met het afschaffen van de monarchie?

Ik vind van wel.
quote:goedzo schreef op 12 maart 2014 @ 23:13:

[...]

Zo denk ik er ook over ,maar jouw obsessie voor het koningshuis en Joanna van der Hoek snap ik weer niet.

Wat wil jij? hhaahhaahaaaaaaaaaaaaaaaaa Even kijken hoe het zit....augustus...september...oktober...november, december januarie februari en nu is het maart 2014. Zoveel maanden was ik er niet. Ik zie dat JIJ....lees goed.... J I J Jij opent maanden na het laatste Joanna een topic om dit vergaane, geelverbleekte onderwerp weer leven in te blazen.....Dat ik dacht "laat ik even een kik geven" en dan....werkelijk...wat grappig dit......hahahaha

....of bedoel je mijn blogsite? Daar kan ik kort en krachtig opzeggen "dat vind ik leuk". De één word lid van de tennisclub,jogaclub of gaat stijldansen. Ik zit lekker op de site. En jij?
LOEP ME MAAR aub.
Jij bent toch voorstander van het koningshuis en Joanna van der Hoek niet.

Dit is toch niet veranderd of heb jij het licht gezien?
...uhhhh....wat...uh...bedoelllll....je....?%$...??

Ik heb het schemerlampje aangedaan, dat is het enige licht dat ik nu zie. In je openingsbericht vraag jij je af of dit een moment is om het koningshuis/de monarchie afteschaffen. WAAROM?????????? Om ene Joanna? Wie is dat?? Voor de EU? Ben je mal. Het koningshuis is prima, en als ik het een keer niet eens ben met de koning, dan zeg ik dat ook.

Niks obsessie. Ik ben het duizend-maal-vaker oneens met onze minister-president dan met de koning. Gelukkig hoeft de premier niet voor altijd te blijven.
LOEP ME MAAR aub.
Je komt ietwat hyper over Missie, verder alles goed?
Klopt, Goede opmerking Geroldine.

Misschien kun jij me helpen deze zin te vertalen.

Woorden Goedzo:"Dit is toch niet veranderd of heb jij het licht gezien?"

Als het (het=koningshuisvoorstander) niet veranderd is dan heb ik het licht niet gezien. Mocht het wel veranderd zijn dan heb ik het licht gezien. Heb ik het licht gezien als ik de mening van Goedzo overneem en/of heb ik het licht gezien als ik de bouwtekening voor het peperdure Nederlandse Witte huis heb gezien?

LOEP ME MAAR aub.
Sorry Missie_m, maar wat Goedzo neerkrabbelt kan ik helaas niet voor je vertalen. De meeste tijd snap ik de beste man absoluut niet!
quote:anoniem78525010 schreef op 14 maart 2014 @ 12:31:

Sorry Missie_m, maar wat Goedzo neerkrabbelt kan ik helaas niet voor je vertalen. De meeste tijd snap ik de beste man absoluut niet! Xxxx .je hebt allemaal cijfertjes in je profiel...wat is er met je gebeurd? Ben je foetsie-bij-Viva gegaan?
juniormoderatorviva wijzigde dit bericht op 27-06-2014 20:53
Reden: Nick verwijderd
% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
Zoiets doe je niet MM.

x. laat zich niet voor niks anonimiseren, dan ga jij niet in 1 post haar nummer aan haar naam koppelen.
.
quote:impala schreef op 27 juni 2014 @ 20:47:

Zoiets doe je niet MM.

G. laat zich niet voor niks anonimiseren, dan ga jij niet in 1 post haar nummer aan haar naam koppelen.Dan moet men niet op deze zelfde pagina naar quotes kijken waar haar naam nog staat want dan hoeft men maar 1 en 1 op te tellen.

Ik heb hier niets verkeerds mee bedoeld alleen laten merken dat het jammer is. Ik kan niet ruiken dat ze daar voor gevraagd heeft.

"Klikspaan spelen" Zoiets doe je ook niet.
LOEP ME MAAR aub.

Zoiets doe je niet MM.

x. laat zich niet voor niks anonimiseren, dan ga jij niet in 1 post haar nummer aan haar naam koppelen.Terwijl ik me van geen kwaad bewust was kreeg ik ná jou geklik een waarschuwing.

Zoiets doe je niet. Je kon me ook fatsoenlijk daar op wijzen.
LOEP ME MAAR aub.

Zoiets doe je niet MM.

x. laat zich niet voor niks anonimiseren, dan ga jij niet in 1 post haar nummer aan haar naam koppelen.Waarom niet?
Bijna koning-dag. Dan vraag ik me af "Waar zit Joanna v.d. Hoek nu" en waarom stond ze daar nou echt?
LOEP ME MAAR aub.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven