Echte succes-cadeaus

14-03-2014 20:55 69 berichten
Naar aanleiding van een ander topic werd ik hier benieuwd naar. Wat zijn de meest geniale cadeaus die jullie ooit hebben gekregen? Dingen waarvoor je de gever nog steeds dankbaar bent, en misschien heb/gebruik je het cadeau nog wel?

Ik trap natuurlijk af!

- Mijn eerste set contactlenzen, voor mijn 13e verjaardag van mijn ouders

- Mijn zilveren slavenarmband, gekregen van mijn vriend

- Mijn prachtige verlovingsring, natuurlijk

- Een hele mooie sjaal uit Azië, gekregen van mijn beste vriendin

- Een trouwfoto van opa en oma, gekregen van mijn moeder

- Twee identieke kaarsenstandaards, ooit voor Sinterklaas van mijn ouders

- Mijn zwarte dekbedset met zwarte ornamenten in formaat 220x240, van de moeder van mijn vriend

- Twee platte vierkante zwarte borden, ik serveer er graag meloen met ham op, of gebruik ze voor iets anders speciaals.

En jullie?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind alle cadeaus die ik ooit heb gehad helemaal fantastisch
Ok, ok, mijn verlovings ring staat wel op nummer 1
Wat een mooie gedachte Scamp! Ik heb ook wel eens dat ik de gedachte achter een cadeau nog mooier vind dan het cadeau zelf.
quote:Scamp schreef op 14 maart 2014 @ 20:58:

Ok, ok, mijn verlovings ring staat wel op nummer 1

Oh ja, mijn verlovingsring!

Trouwens: Scamp (Ik 'ken' je van het andere forum)
quote:Hilary schreef op 14 maart 2014 @ 20:58:

Wat een mooie gedachte Scamp! Ik heb ook wel eens dat ik de gedachte achter een cadeau nog mooier vind dan het cadeau zelf.

Nou, daar ben ik het dus helemaal mee eens.

Ik kan eerlijk zeggen dat ik nog nooit in mijn leven teleurgesteld ben met een cadeau. Hoe goedkoop (of gratis, of gewonnen) ook.
Ooit eens iets moois gekregen, een design beeldje, en toen viel het stuk, niet meer te repareren, het was van onze beste vriend die na een aantal maanden overleed na een ernstig auto ongeluk.
quote:Hilary schreef op 14 maart 2014 @ 20:59:

[...]

Oh ja, mijn verlovingsring!

Trouwens: Scamp (Ik 'ken' je van het andere forum)
quote:_isis_ schreef op 14 maart 2014 @ 21:00:

Ooit eens iets moois gekregen, een design beeldje, en toen viel het stuk, niet meer te repareren, het was van onze beste vriend die na een aantal maanden overleed na een ernstig auto ongeluk.Wat ontzettend verschrikkelijk Isis
Mokken van een van mijn vriendinnen uit Disney

Mn verlovingsring hihi

Uilenwaxine licht van een buurman in de flat waar ik heb gewoond

Uilenketting van de oma van mijn vriend
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
Isis...
Vooral de kaartjes die vaak bij de cadeaus zitten, met mooie, lieve, grappige teksten en de bijbehorende hilarische tekeningen zijn mij erg dierbaar. Die zitten dan ook allemaal in mijn 'mooieherinneringenschoenendoos'.

En die prachtige ring die ik van mijn moeder kreeg toen ik eindelijk was geslaagd. Omdat het een prachtig ding is, en vooral omdat dat het einde was van een hele stressvolle periode voor ons allemaal.
quote:Scamp schreef op 14 maart 2014 @ 21:00:

[...]

Nou, daar ben ik het dus helemaal mee eens.

Heb ooit van een goede vriendin een douchepakketje gekregen voor mijn verjaardag. Bij het geven zei ze me: 'omdat je altijd zo graag schoon en fris bent' Dat vond ik zo'n lieve gedachte, ze kent me dus echt.
Dames dank. het is wel jaren geleden maar de tranen stonden in mijn kop, van alles wilde ik dat dit nooit kapot was gegaan.
followthesun: ook de verlovingsring

Aardbeienthee: wat bijzonder, die ring! Ik kan me voorstellen dat die ring heel dierbaar is. En ik heb ook een speciale doos voor lieve kaartjes.

Er schiet me nog iets te binnen: 1 van mijn oma's is zwaar dementerend en toen ik bij haar op bezoek was toen gaf ze me een geluks-olifantje. Het laatste tastbare wat ik van haar heb (en het enige) dus die betekent ook veel voor me.
Een pizza oven voor in de tuin. Elke zomer weer pizzafeestjes hier!

De tekeningen van mijn eigen en andere kinderen. Ik bewaar ze allemaal al jaren.

Mijn ereader, hoewel ik daardoor bijna geen echte boeken meer krijg.
Dat kan ik me helemaal voorstellen Isis...
Een kookboek dat mijn ouders me gaven toen ik op mezelf ging wonen.

Mijn lievelingsgerecht uit dat kookboek maak ik nu nog steeds.
Jochebed: oh pizzafeestjes in de tuin klinkt echt gezellig! Had iemand in mijn omgeving maar zoiets

En kan me voorstellen dat tekeningen ook heel bijzonder zijn. Heb zelf bewust geen kinderen maar in het verleden wel tekeningen van oppaskindjes gekregen, die heb ik nog steeds. Altijd bewaard!
temporary2: bijzonder is dat he
Een boekje met tekeningen van toen kind een jaar of 5 was, enfin het begint met mam toen was je 10 en ging naar school, toen was je 27 en kreeg een kind, toen was je 45 en oma, toen was je 61 oud en moe en ben je bijna dood...

hilarisch!!!
Kunstwerk wat ik ooit van mijn ouders kreeg.

Alles wat ik van mijn man krijg, omdat hij er altijd zo goed over nadenkt.

Mijn geweldige boeken,dvd,cdcollectie. Heerlijk!

Vooral cadeaus die me verrassen vind ik heel leuk...ik ben wat dat betreft net een klein kind!
Haha Isis, kinderen zijn creatief! Leuk, al die tekeningen

Er komt nog iets bij me op, van andere oma een heel mooi schilderij van Maria met Jezus. Heeft altijd bij hun thuis gehangen en heb er vanaf kleins af aan al herinneringen aan omdat ik het altijd zo mooi vond. En toen kreeg ik hem, op mijn vijfentwintigste Die hangt mooi in de woonkamer!
Pelikaan, wat bijzonder, een mooi kunstwerk! Ik vind het altijd speciaal als iemand over een cadeau nadenkt, dat doe ik ook altijd. Of wanneer ik iets echt bij iemand vind passen, dan koop ik het ook gewoon.

En ik ben ook net een klein kind hoor ben dol op cadeautjes, zowel het geven als het krijgen.
Mijn ijsbeerknuffeltje. Gekregen als afscheidscadeautje van iemand. Nu een jaar geleden, krijg gewoon tranen in m'n ogen als ik dit typ. Slaap er elke nacht mee.

En een briefje met een naam en adres van iemand. Zo gelukkig ben ik daarmee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven