Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 13 maart 2014 om 00:01
Zo net even de moeite genomen om alle pagina's door te lezen.
Avontuurlijke mensen in dit topic. Ben ik een groentje bij, wel aantal stiekeme (helaas) avontuurtjes achter de rug maar nog lang niet op het niveau waarop ik zou willen zijn met mijn vrouw.
Die is niet echt te porren voor een wat uitbundigere levensstijl.
Anyway, blijf posten die leuke verhalen, ik smul ervan.
xx
Avontuurlijke mensen in dit topic. Ben ik een groentje bij, wel aantal stiekeme (helaas) avontuurtjes achter de rug maar nog lang niet op het niveau waarop ik zou willen zijn met mijn vrouw.
Die is niet echt te porren voor een wat uitbundigere levensstijl.
Anyway, blijf posten die leuke verhalen, ik smul ervan.
xx
Als het mes aan twee kanten snijd, welke kant gebruik je dan??
donderdag 13 maart 2014 om 00:42
Nou, dat is toch leuk. Een meelezer die waardeert wat we allemaal neerpennen..... Dáár doe ik het voor !
En SWV; nee, dat hoeft niet hoor
Beetje lastig, date is vrijdag. Meneer in kwestie kan blijven slapen. Ben zaterdag lekker vrij. Maarja, ga ik nog iets te neuken regelen voor zaterdag??? Of is dat heel erg......
En SWV; nee, dat hoeft niet hoor
Beetje lastig, date is vrijdag. Meneer in kwestie kan blijven slapen. Ben zaterdag lekker vrij. Maarja, ga ik nog iets te neuken regelen voor zaterdag??? Of is dat heel erg......
donderdag 13 maart 2014 om 08:23
vrijdag 14 maart 2014 om 21:41
zaterdag 15 maart 2014 om 00:50
quote:leen65 schreef op 14 maart 2014 @ 21:41:
Ik blijf er bij dat jouw plaatje slowstel nog het meeste weg heeft van een tuimelaar. Tenminste als je het omdraait. Je weet wel zo'n speelding dat waar je tegenaan slaat en die steeds weer rechtop komt. Een duikelaar.
Je heb het heel goed door. Ik heb een contragewicht waardoor mijn 'speelding' steeds weer omhoog komt.
Ideaal voor de man, maar zeker ook voor de vrouw.
Ik blijf er bij dat jouw plaatje slowstel nog het meeste weg heeft van een tuimelaar. Tenminste als je het omdraait. Je weet wel zo'n speelding dat waar je tegenaan slaat en die steeds weer rechtop komt. Een duikelaar.
Je heb het heel goed door. Ik heb een contragewicht waardoor mijn 'speelding' steeds weer omhoog komt.
Ideaal voor de man, maar zeker ook voor de vrouw.
The slower the 4play the more u want it