Echte succes-cadeaus
vrijdag 14 maart 2014 om 20:55
Naar aanleiding van een ander topic werd ik hier benieuwd naar. Wat zijn de meest geniale cadeaus die jullie ooit hebben gekregen? Dingen waarvoor je de gever nog steeds dankbaar bent, en misschien heb/gebruik je het cadeau nog wel?
Ik trap natuurlijk af!
- Mijn eerste set contactlenzen, voor mijn 13e verjaardag van mijn ouders
- Mijn zilveren slavenarmband, gekregen van mijn vriend
- Mijn prachtige verlovingsring, natuurlijk
- Een hele mooie sjaal uit Azië, gekregen van mijn beste vriendin
- Een trouwfoto van opa en oma, gekregen van mijn moeder
- Twee identieke kaarsenstandaards, ooit voor Sinterklaas van mijn ouders
- Mijn zwarte dekbedset met zwarte ornamenten in formaat 220x240, van de moeder van mijn vriend
- Twee platte vierkante zwarte borden, ik serveer er graag meloen met ham op, of gebruik ze voor iets anders speciaals.
En jullie?
Ik trap natuurlijk af!
- Mijn eerste set contactlenzen, voor mijn 13e verjaardag van mijn ouders
- Mijn zilveren slavenarmband, gekregen van mijn vriend
- Mijn prachtige verlovingsring, natuurlijk
- Een hele mooie sjaal uit Azië, gekregen van mijn beste vriendin
- Een trouwfoto van opa en oma, gekregen van mijn moeder
- Twee identieke kaarsenstandaards, ooit voor Sinterklaas van mijn ouders
- Mijn zwarte dekbedset met zwarte ornamenten in formaat 220x240, van de moeder van mijn vriend
- Twee platte vierkante zwarte borden, ik serveer er graag meloen met ham op, of gebruik ze voor iets anders speciaals.
En jullie?
vrijdag 14 maart 2014 om 22:56
Niet luxe, zelfs onder de 100 euro maar hij heeft het zelf uitgezocht daarom zo blij
(edit: het gaat over mn verlovingsring)
*overigens ben ik degene die hem ten huwelijk heeft gevraagd*
(edit: het gaat over mn verlovingsring)
*overigens ben ik degene die hem ten huwelijk heeft gevraagd*
followthesun wijzigde dit bericht op 14-03-2014 22:58
Reden: toevoeging
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Als je niet gelukkig bent, doe er dan wat aan!
vrijdag 14 maart 2014 om 22:59
Twee chocoladeletters met de voorletters van onze tweeling. Ik was toen 31 weken zwanger van ze. De zwangerschap liep niet echt lekker en ik was net weer een dag thuis na opname in het ziekenhuis. We hebben toen met de oudste kinderen sinterklaas gevierd. Man had de chocoletters in de zak gestopt voor mij. Vond ik zo lief!
...
vrijdag 14 maart 2014 om 23:17
lillymae: wat leuk zo'n boekje! Een mooi persoonlijk iets!
followthesun: mijn vriend heeft de ring ook zelf uitgezocht, vond ik zo super!
AmyFarahFowler: dat is vast een heel dierbaar schilderij!!
ankalida: wat een lief cadeau die chocoladeletters! Met de voorletters van de tweeling dus er is echt over nagedacht Mooi!!
Bella, wat lief van Pa van Detta!
followthesun: mijn vriend heeft de ring ook zelf uitgezocht, vond ik zo super!
AmyFarahFowler: dat is vast een heel dierbaar schilderij!!
ankalida: wat een lief cadeau die chocoladeletters! Met de voorletters van de tweeling dus er is echt over nagedacht Mooi!!
Bella, wat lief van Pa van Detta!
vrijdag 14 maart 2014 om 23:25
vrijdag 14 maart 2014 om 23:28
Lichtbron, wat een mooie cadeautjes van je moeder!
En cool dat je de mooiste knutselwerkjes hebt bewaard van je kinderen Doet me denken aan toen mijn sibling en ik nog klein waren, toen moesten we op school een knutselwerk maken op bushokjesformaat. Mijn ouders hebben ze van ons allebei in de gang hangen!
En cool dat je de mooiste knutselwerkjes hebt bewaard van je kinderen Doet me denken aan toen mijn sibling en ik nog klein waren, toen moesten we op school een knutselwerk maken op bushokjesformaat. Mijn ouders hebben ze van ons allebei in de gang hangen!
vrijdag 14 maart 2014 om 23:34
Toen mijn vader net was overleden kreeg ik op mijn 20e verjaardag van mijn moeder een na getekende foto van hem en mij <3 en op mijn trouwdag kreeg ik een ring die ze had laten maken van de trouwring van mijn vader (er zijn twee van gemaakt, mijn moeder en ik dragen allebei dus dezelfde ring, van de trouwring van mijn vader)
En na mijn miskraam heb ik van mijn vriendin een mooi glazen baby'tje gehad voor aan een ketting, alleen is deze twee maanden stuk gegaan en kan niet meer gemaakt worden, mis hem nog steeds
En na mijn miskraam heb ik van mijn vriendin een mooi glazen baby'tje gehad voor aan een ketting, alleen is deze twee maanden stuk gegaan en kan niet meer gemaakt worden, mis hem nog steeds
zaterdag 15 maart 2014 om 00:16
Ik heb een heleboel mooie cadeautjes gehad!
-Mijn dochter!
-Na het overlijden van zowel opa als van oma hun communiekruizen. Ze staan tegen hun foto's aan op m'n slaapkamer. Voor hun heel belangrijk geweest, voor mij nu dus ook.
-Na het overlijden van mijn opa heb ik geld gekregen, daar heb ik een hele mooie ring van gekocht. Mijn oma is nu ook overleden en van haar sierraden, gaat mijn moeder ringen voor ons maken (ze heeft een broche met 5 diamanten geerfd, die ze nooit zal dragen). Ik fa de omgekeerde versie van mijn opa's ring maken. Ik kan niet wachten!
-Alle schakels van mijn nomination armband. Zo leuk dat iemand een bedel uitzoekt die bij mij past
-Slavenarmband van vriendlief
-Ik ben docent op een middelbare school en krijg vaak mooie tekeningen! Ook krijg ik snoepjes etc, zo lief! Dat die kids dat met mij willen delen!!
En het mooiste cadeau: een week na de geboorte van mijn dochter is mijn oma overleden. Mijn moeder was in haar huis om kleren uit te zoeken voor in de kist en heeft daar toen in de hoek van de kamer een plastic tasje gevonden met mijn naam erop. In het tasje zaten cadeautjes voor mijn kindje, die had ze al verzameld! Een muziekdoosje, een rompertje, tandendoosje en het allermooiste: een zelf gebreid vestje! (L)
Mijn moeder kwam dit twee dagen na haar overlijden brengen, zo bijzonder.
-Mijn dochter!
-Na het overlijden van zowel opa als van oma hun communiekruizen. Ze staan tegen hun foto's aan op m'n slaapkamer. Voor hun heel belangrijk geweest, voor mij nu dus ook.
-Na het overlijden van mijn opa heb ik geld gekregen, daar heb ik een hele mooie ring van gekocht. Mijn oma is nu ook overleden en van haar sierraden, gaat mijn moeder ringen voor ons maken (ze heeft een broche met 5 diamanten geerfd, die ze nooit zal dragen). Ik fa de omgekeerde versie van mijn opa's ring maken. Ik kan niet wachten!
-Alle schakels van mijn nomination armband. Zo leuk dat iemand een bedel uitzoekt die bij mij past
-Slavenarmband van vriendlief
-Ik ben docent op een middelbare school en krijg vaak mooie tekeningen! Ook krijg ik snoepjes etc, zo lief! Dat die kids dat met mij willen delen!!
En het mooiste cadeau: een week na de geboorte van mijn dochter is mijn oma overleden. Mijn moeder was in haar huis om kleren uit te zoeken voor in de kist en heeft daar toen in de hoek van de kamer een plastic tasje gevonden met mijn naam erop. In het tasje zaten cadeautjes voor mijn kindje, die had ze al verzameld! Een muziekdoosje, een rompertje, tandendoosje en het allermooiste: een zelf gebreid vestje! (L)
Mijn moeder kwam dit twee dagen na haar overlijden brengen, zo bijzonder.
zaterdag 15 maart 2014 om 00:23
RennenDan, tranen hier om je laatste alinea. Wat lief van je oma, dat tasje met jouw naam erop met spulletjes voor je kleintje. En dan ook nog een zelf gebreid vestje erbij... Wat ontzettend speciaal.
Ik kan me voorstellen dat je dochter natuurlijk het allergrootste cadeau is maar vind de communiekruizen ook heel mooi. En de ring zal een blijvende herinnering aan je opa zijn! Je Nomination-armband klinkt ook speciaal, want zo heb je van iedereen iets wat je bij je draagt. En ook een slavenarmband haha! Ben ook dol op de mijne.
En kan me voorstellen dat je je extra gewaardeerd voelt als docent als leerlingen je van die leuke attenties geven!
Ik kan me voorstellen dat je dochter natuurlijk het allergrootste cadeau is maar vind de communiekruizen ook heel mooi. En de ring zal een blijvende herinnering aan je opa zijn! Je Nomination-armband klinkt ook speciaal, want zo heb je van iedereen iets wat je bij je draagt. En ook een slavenarmband haha! Ben ook dol op de mijne.
En kan me voorstellen dat je je extra gewaardeerd voelt als docent als leerlingen je van die leuke attenties geven!
zaterdag 15 maart 2014 om 07:37
- Een gouden ring met 3 diamantjes. Gekregen van mijn man voor de geboorte van onze dochter. 3 diamantjes omdat we vanaf toen met zijn drieën waren.
- Een goud met witgouden armband voor de geboorte van onze tweede dochter.
- Gouden oorbellen. Van mijn ouders gekregen voor mijn 21ste verjaardag uit zuid afrika.
- Onze kat, gekregen van mijn man toen hij een paar maand vsn huis moest voor zijn werk. Dan hoefde ik niet alleen te zijn.
- Onze samsung wasmachine. Gekregen van mijn schoonouders toen we gingen samen wonen, draait na 8 jaar nog steeds super.
- Onze miele stofzuiger. Van mijn opa gekregen toen we gingen samenwonen. Doet het al die 8 jaar nog steeds super. Nooit meer een andere stofzuiger dan een Miele.
- Samsonite koffer, van mijn vader gekregen. Helaas zit er nu een dikke scheur in.
- Mijn bordeaux rode handtas van struisvogelleer. Gekregen van mijn man voor mijn verjaardag.
- alle mooie tekeningen van de kinderen.
- Een goud met witgouden armband voor de geboorte van onze tweede dochter.
- Gouden oorbellen. Van mijn ouders gekregen voor mijn 21ste verjaardag uit zuid afrika.
- Onze kat, gekregen van mijn man toen hij een paar maand vsn huis moest voor zijn werk. Dan hoefde ik niet alleen te zijn.
- Onze samsung wasmachine. Gekregen van mijn schoonouders toen we gingen samen wonen, draait na 8 jaar nog steeds super.
- Onze miele stofzuiger. Van mijn opa gekregen toen we gingen samenwonen. Doet het al die 8 jaar nog steeds super. Nooit meer een andere stofzuiger dan een Miele.
- Samsonite koffer, van mijn vader gekregen. Helaas zit er nu een dikke scheur in.
- Mijn bordeaux rode handtas van struisvogelleer. Gekregen van mijn man voor mijn verjaardag.
- alle mooie tekeningen van de kinderen.