Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
Het is zaterdag

En verrekte stil hier................?!?!??
Cinnamon: update??? Hoe Is het gegaan?
Jaaaaa ben benieuwd!!

Hier gaat alles wel oke! Donderdag 3 vegen bloedverlies gehad en mu bruinverlies, volgens de vk hoef ik me nog geen zorgen te maken.. Maakt me wel onzeker amdere zwangeren dit ook gehad?
Hartje ik had ook bloedingen bij deze

Gelukkig hield het op met 8 weken.

Bij m'n eerste echt tot 14 weken. Zelfs zo erg dat t bed verschoond moest worden.

Als je geen erge krampen hebt en t houdt op dan no worries

Heel veel vrouwen hebben last van bloedingen. Echt hoor!!!!
Ah skylar, dat stelt me toch enigsinds weer gerust.. We kunnen niet meer doen dan afwachten dat hele zwanger worden vond ik al onzeker, maar het zwanger zijn is nog erger... Jeetje haha

@cinnamon, je houd het wel erg spannend hooor!!
Erg he. En dan krijg je een echo. En dan ben je een week lang gerustgesteld (mits geen bloedingen) en dan weer onzeker.

Om gek van te worden

Cin je houdt t idd spannend!!!!!
Ja hartje, skylar heeft gelijk. Vanaf nu is je leven een aaneenschakeling van onzekerheden en mijlpalen!

Wel spannend, dat bloedverlies! Ik hoop voor je dat het snel over is!
Dames, mijn excuses voor het ongemak ;) vandaag huis vol volk gehad (logees) dus helaas geen tijd om te testen. Morgen tegen t eind van de ochtend weten jullie meer, I promise!!
Je maakt het wel spannend cinnamon! Maar nog geen tekenen van ongesteldheid dus... Ik duim nog rustig even verder, succes straks!
Spannend!!!!!!!!!!

We wachten t met smart af!

En idd nog niet ongi.

Geduld is niet een van m'n beste kwaliteiten. Hihi

Succes!!!!!!

joehoe!!!!

Jeeeeeeeeej

Meid geweldig!!!!!

Yes. Ben zo blij voor jullie!

Kon niet meer missen nu maar toch:-)

JEEEEEEEEEEEEEEEEJ

zo tof iedereen zwanger!!!!!
-
Gefeliciteerd. Wow!

Voel je iets?

Ik wens je veel succes en hoop dat het lekker blijft zitten en groeit.

Hier vandaag wachten op mijn menstruatie, ben stik chagrijnig, dus dat zit wel goed.

Nog ca 4 x ongesteld voordat we het misschien weer proberen. De angst bekruipt me nu al., kan er niets aan doen.
Thnx ladies!!!

Enya, hoop dat t doorzet, ben je al regelmatig ongesteld? En waarom heb je besloten nog 4 cycli te wachten? Is dat na de bruiloft? Ik hoop zo dat alles goed met je gaat!!!

Holadio = Hartje? Of heb ik even wat gemist? Reveal yourself please!

Thnx Sky voor je enthousiaste reactie! Ik ben zelf heel nuchter, we zien t allemaal wel, voorlopig nog even wat gereserveerd blij, wachten de 12 weken gewoon af.

Nu onderweg in de auto naar NL, morgen lekker op vakantie!!!
Die 12 weken is lang hè?

Ja die 4 cycli zijn tot aan mijn bruiloft.

Misschien komt het nu door de hormonen. Heb t gevoel dat ik elk moment in een enorme huilbui terecht kan komen! Ik vraag me af of ik überhaupt nog wel durf. Heerlijk dat zelfmedelijden. Baal zo van mezelf.
Whoehoeeee gefeliciteeeerd cinn!! Ik dacht het al!! Geniet ervan!

Hier gaat het niet zo goed. Vandaag veel bloed verloren. Heb de vk gebeld omdat ik ook buikpijn kreeg. Ze zegt dat ik er rekening mee moet houden dat ik een miskraam kan krijgen. Ze kan nu niet veel doen. Moet morgen de ha bellen en het verhaal doen. Misschien dat ik dan een vroege echo kan krijgen.

Voel me zo kut en onzeker nu :(
Arme hartje!

Sterkte!
Nee hartje. Echt

Bah

Kalm aan. Duim voor je

Xxxx
Ooh hartje nee! Rustig aan lieverd!
Cinnamon: jeeej!!!!! Woehoee wat goed zeg! Eindelijk! Gefeliciteerd, geniet ervan!
Hartje klinkt niet goed. Morgen idd maar even afwachten wat de huisarts zegt. Heb je veel bloed verloren of maar een beetje? Combi met buikpijn is volgens mij niet goed, maar ik hoop echt dat 't meevalt en dat 't er gewoon bij hoort. De echo zou wel fijn zijn.

Ik brand in gedachten n kaarsje voor je...

Enya, snap je keuze wel, eerst 't een (bruiloft), dan het ander, maar pin jezelf nergens op vast hoor, dat maakt 't ook weer beladen voor je, dat t vanaf dat moment weer 'moet'. Misschien zijn jullie er over twee maanden weer allebei helemaal aan toe, kan ook toch? stapje voor stapje gaat 't vast weer beter
He meiden,

Vandaag gesprek met ha gehad. Die weet aan de hand van mijn verhaal voor 99% zeker dat het niet goed zit. Ik denk het namelijk ook niet. Veel bloed verloren met stolsels en veel buikkrampen.

Of het vruchtje is er al uit or het komt er snel uit. Als het bloeden is gestopt moet ik de vk bellen om te kijken voor een inwendige echo hoe het er nu uit ziet...

Onwijs kut allemaal :(
FUCK!!

Shit zooi

Vindt t zo erg voor je hartje. Bah
Hartje... Sterkte meid!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven