Babies juni 2013

13-08-2013 19:23 939 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal!

Dit is ons nieuwe topic, met een algemeen account zodat meerdere mensen het tabelletje kunnen aanpassen.

Ik heb een aantal gegevens kunnen 'achterhalen' uit het topic maar vul het gerust aan. In een PB-tje ontvangen jullie de inlog gegevens!

Hopelijk staan hier bijzonder snel allemaal poppetjes

NaamNODRondeBijzonderhedenHartje0414/029e ronde1 ste kindje

Zwangeren

NaamZwangerEchoUitgerekendBijzonderhedenMissjs 08-11-'1327-03-'141 ste kindjeFramboos 03-09-'1309-04-'141ste kindjeSam 02-10-'1325-04-'142de kindjePippeleurtje 29/1117-06-'141 ste kindjeBentbootje??1 ste kindjeBiessie4 dec23-07-'142e kindjeSkylar15-01-1404-09-142e kindjeTinus3 febr20-09-'144e kindjeElsy08-03-201412-10-20141ste kindjeCinnamon08-04-1418-11-141ste kindje
# Dubbeltje gezonder leven is altijd goed, volgens mij BMI heb ik ook overgewicht en toch is het gelukt. Maar afvallen en gezonder leven zalzeker een positief zijn!

# Lady aan het werk dus vanaf dit weekend! Ik duim voor jullie meiden!

Hier valt niet zo veel te melden eigenlijk. Het gaat goed voel me prima. 's avonds rond 21:00 - 21:30 taai ik wel af en kruip ik vast m'n bedje in.Echt misselijk ben ik niet, hoewel ik net wel moest kokhalzen van een stinkende prullenbak dat was wel voor het eerst eigenlijk :$
Hi Hi

Dubbie. Wat elsy zegt. Gezond leven is altijd Beter

Ik had best een ondergewicht

BMI was 16.8 oid

Ook niet goed

Maar ik ga weer lekker sporten. ! Kunnen we samen actief

Cin is toch druk bezig???

Ik lag iedere dag met barstende koppijn op bed

Stress op werk omdat m'n baas me niet Naar huis wou sturen voor de 2 resterende weken. Terwijl ik nix te doen had

Ja moest m'n vrije dagen inleveren!

Afgelopen maandag nd HA geweest

Bloeddruk was flink gestegen, ik krijg fysio omdat m'n rug en nek muurvast zitten vd stress

En ik moest me per direct ziekmelden! Ik moest maar eens voor me zelf opkomen. Oeps. Daar had ze me. Barste in janken uit!

Gedaan baas over de zeik. M'n afscheidsdiner gaat niet meer door.

Dus lekker thuis, koppijn verdween als sneeuw vd zon

12 weken en overdag steeds meer energie

Dus sporten. De kg's gingen ook te hard

Voorgevel ookal van c naar E! Auw auw

Hartje. Hopelijk is t raak!!

En idd anders naar de HA. Wel balen, maar ja misschien heb je een zetje nodig!

Pip leuk zon drukke beeb

Hoop niet dat ie straks ook zo is!!

Hihi

Elsy, ff volhouden nog!

Echt straks krijg je van de een op de andere dag weer energie!

Maandag heb ik de nekplooi

Heb beeb dan al bijna 4 weken ni gezien! Wel lang

En spannend!!

Ga een appelkruimel maken!!

Xx
Hey meiden

Cinnamon wat lekker dat jullie naar Costa Rica gaan. Toevallig is een meisje uit mijn team daar nu naar toe voor haar stage. Af en toe dan zie ik wat foto’s van haar maar het ziet er lekker uit daar.

En wat een lekker weer is het daar. Heerlijk om met jullie sexy lichaam op het strand te liggen. En wat ga je hard zeg met de kilo’s. Petje af!

Heel veel plezier in ieder geval!

En jammer dat je weer ongesteld bent geworden. Ook al trek je er even niet zo hard aan, blijft toch jammer.

Enya goed te lezen dat jullie veel steun aan elkaar hebben. Is erg belangrijk!

En 4 juli komt ook al dichtbij. Hebben jullie al veel geregeld?

Elsy goed dat je de vk gebeld hebt en 8 maart is al zo. Al lijkt dat voor jou nog erg ver weg.

Goed dat je meedoet met MvM.

Hartje jij ook al ongesteld geworden. Balen zeg. Goed dat jullie voor jezelf een ultimatum hebben gesteld. Maar we gaan er eerst nog gewoon vanuit dat het niet nodig zal zijn dat jullie naar de huisarts hoeven. Succes de komende dagen.

Pippeleurtje leuk te lezen dat je zo’n kleine druktemaker in je buik hebt. Al is dat ’s nachts natuurlijk wel iets minder. Wordt nog wat als je dadelijk verder zwanger bent.

Dubbeltje snap goed dat je er van baalt dat je het gevoel hebt weer ongesteld te worden. Hopelijk helpt het afvallen ook bij het zwanger worden!

Skylar hoe vervelend dat het ook is dat het nu zo gelopen is op je werk. Het is goed om aan jezelf te denken. En is dat door niet meer te werken dan is dat maar zo. Zegt ook genoeg dat de klachten meteen verdwenen zijn.

En fijn dat je weer wat meer energie hebt.

Succes met de nekplooimeting maandag!

Hier begint het langzaam aan gelukkig ook weer wat beter te gaan. Misselijk lijkt wat minder te worden. Heb ook al vanaf vorige week niet meer over hoeven geven. Heb nog wel bepaalde momenten per dag dat ik een dip heb maar hopelijk zijn die momenten ook snel weg.

Na mijn laatste post heb ik nog 2 echo’s gehad.

De eerste een week na mijn eerste echo. Het buikvocht was toen weg en toen klopte de termijn wel weer met mijn eigen berekeningen. Hebben toen de uitgerekende datum op 18 sept gezet.

En gister ben ik ook weer bij de gyn geweest en had ik eigenlijk geen echo. Maar ik had een hele lieve gyn en die zei zullen we nog even kijken. Tja daar zeg ik geen nee tegen. Ze had het eerst uitwendig gedaan en daar zag je het wel op maar ze wilde ook nog wel een inwendige doen want dan zag je het beter en kon ze me een mooiere foto geven. Met de kleine is alles goed.

We hebben al even gesproken over het vervolg van de zwangerschap. Omdat onze 2e wat zwaarder was bij de geboorte moet ik met de 12 weken bloed laten prikken en wordt er een suikertest gedaan.

Als blijkt dat het weer een zwaarder kindje is zal ik weer ingeleid gaan worden. Maar dat is voor latere zorg haha.

Ook gaan ze de volgende keer een kweek nemen omdat ik bij alle 3 de GBS bacterie had, dus dat gaan ze nu ook weer nakijken.

En ze zullen gedurende de zwangerschap meerdere echo’s maken om de groei van de kleine in de gaten te houden. Ook dat hebben ze in de vorige zwangerschappen gedaan. Dus voor mij niks nieuws.

Verder heb ik een afspraak gemaakt voor de nekplooimeting en daarvoor mag ik 7 maart komen.

Mijn volgende afspraak bij de gyn staat gepland voor 18 maart.

Mijn vriendinnetje haar echo was gelukkig ook helemaal goed. Zij is 13 dagen verder zwanger als ik.

Dus we kunnen lekker samen zwangeren. Super bijzonder.
Even ons clubje een beetje omhoog halen want anders is hij dadelijk niet meer te vinden
hi Tinus

wat fijn dat het met je een stuk beter gaat nu!

en dat je zoveeeeeeeeeel goede echo´s hebt

leuk he!

Hier gaat het echt beter zeg.

Jeetje, wat kunnen sommige negatieve dingen toch een effect op je lijf hebben

De Nekplooi meting maandag was super geweldig!

hebben een half uur naar de beeb mogen kijken

het bewoog fink.

benen strekken, drinken, zwaaien, etc

de hersentjes zagen er goed uit. blaasje werkte, in de navelstring zag je 3 aderen lopen, hartje met 4 kamers.

en nog steeds 3 september uitgerekend.

mn schoonmoeder was ook mee. helemaal onder de indruk

Net als man lief trouwens. die al steeds meer er mee bezig is.

hij ging ´vrijwillig´ met me mee naar de 9 maanden beurs.

hij zag die bloom kinderstoel. Meteen verliefd. En die moest er perse komen!

Wij kunnen nu langzaamaan concrete plannen maken voor de verbouwing.

Meiden, hoe is het met de rest van jullie???
Vanochtend lag er een brief in de bus

niets vermoedend scheur ik hem open.

uitslag van de combi test.

verhoogde risico is 1:200

ik zat bij down op 1:7914

Edwards 1:19300

en Patau 1: 60500

nou weet ik dat het een kans berekening is, maar voel me wel enigszins gerustgesteld.

doen jullie die test ook?

of hebben jullie het laten doen?
Oh dat is even schrikken.

Gaan jullie het nu verder laten onderzoeken? Dmv een vruchtwaterpuntctie of in Belgie via de NIPT.

Onze gyn zei dat je de vruchtwaterpunctie vergoed krijgt vanaf een risico van 1:200.

NIPT kan nu nog alleen in Belgie en kost in Antwerpen 590 euro vertelde ze. Wordt vanaf 1 april hier ook vergoed.

Wij hebben volgende week vrijdag de nekplooimeting. Ik krijg de uitslag de 18e bij de gyn.

Heb je nog contact gehad met je vk? Wat zegt die?

Succes met het maken van een keuze. Probeer jezelf nog niet al te druk te maken.
Tinus

M'n uitslag is toch juist goed ?????

1 op 8000

Dus ik maak me niet druk hoor :-)!!
Ik keek naar je verhoogd risico en daar staat 1:200 en dan is het een verhoogde kans op dacht ik.

Vergeleken bij de andere uitslagen is het prima.

Maar ik snap niet dat er dan 3 goede uitslagen staan en dan bij verhoogd risico 1:200
T algemene verhoogde risico is 1:200

M'n waardes zijn die 3 er onder

Beetje onduidelijk opgeschreven dus :-)

Maar goede waardes, anders hadden ze mij gebeld ook trouwens

Erg, lig half te pitten op de bank
Tinus, volgens mij was die 1:200 meer bedoeld van 'je hebt 'n verhoogd risico als je op 1:200' zit, meer als uitleg, en daaronder pas de testresultaten van Skylar... toch, Sky? Fijn dat 't bij jou allemaal goed is toch! en man wat heb jij 'n gedoe gehad op je werk zeg, wat een eikels daar! maak je daar voorlopig maar even niet druk om, maar richt je maar lekker op jezelf! 9-maanden beurs lijkt mij ook erg leuk, 'n vriendin van mij die ook zwanger is, had hier een hele mooie kinderwagen gewonnen, gaaf!!! en fijn dat je man (en familie) ook zo meeleeft!

Hier alles goed, ik heb volgens mij net m'n eisprong gehad 2 dagen geleden, vrij duidelijke symptomen, en ik/we hebben er goed gebruik van gemaakt. Man was aardig moe van 't werk deze week dus moest m'n overredingskrachten goed gebruiken, hihi, maar toch gelukt. (is trouwens wel lastig, hoe maak je 't aan de ene kant nog romantisch/sexy terwijl je wel weet dat het NU MOET omdat je eitjes NU OP SPRINGEN STAAN ) hahaha.

Is allejezus druk op m'n werk, en bij m'n man op 't werk ook allerlei veranderingen, dus genoeg aan de hand en te weinig tijd om te forummen. Ik heb in ieder geval over 2 weken weer iets te melden, positief dan wel negatief, maar houd 't forum nog goed in de gaten hoor! En ben nog steeds aan 't afvallen, nu al bijna 7 kilo kwijt, jeuj!

Hartje, spannend dat we nu bijna gelijk opgaan, ik duim voor je hoor meid! goed ook dat je jezelf een ultimatum hebt gesteld, een beetje hulp kan geen kwaad toch? maar idd nog drie maanden vooraf, dus wie weet lukt 't gewoon nog voor die tijd!

Elsy, fijn dat je je wel okee voelt. Moe en 'n beetje misselijk horen er altijd bij, asl 't daarbij blijft dan is 't prima te doen toch?

Tinus, jij dus weer langzaamaan aan de beterende hand? leuk dat je zo'n lieve gyn hebt die je nog een keer extra laat kijken, je wordt in ieder geval goed in de gaten gehouden en begeleid.

Nou meiden, tot gauw allemaal weer!
Cin, klopt helemaal

Was druk hoor 9 mnd beurs. En erg jongen/meisje gericht

Wel een noppies jeans gekocht voor 30¤ ipv 80¤

Ik hooooooooop echt dat t raak is voor jullie

En idd moeten is alles behalve romantisch!!!

Sterkte op je werk!

X
En 7 kg!

Gefeliciteerd. Super goed!!!!
Cinnamon dank voor je uitleg zo had ik het idd niet bekeken. (sorry Skylar wilde je niet ongerust maken met mijn berichtje)

En wauw al 7 kilo kwijt, super zeg!!

Wanneer gingen jullie nou ook al weer op vakantie?

En je vruchtbare dagen goed benut dus. Nu weer in die verschrikkelijke wachtweken.

Hier gaat het idd steeds beter wel nog steeds heel moe en als ik niet op tijd eet ook nog misselijk maar het wordt gelukkig minder.

Ben vandaag 11 weken zwanger. Nog een kleine 10 weken en dan weten wat het wordt. Al denk ik zelf dat het weer een jongen zal zijn. Voel me namelijk hetzelfde als bij de andere 3. Zal wel erg lastig worden met een naam dan haha.

Zit nu nog 2 kilo onder mijn startgewicht, dat ben ik vanuit de andere niet gewend. Was ik ook altijd ziek maar kwam vanaf het begin wel gewoon aan.

Wil vanaf volgende week ook weer proberen te gaan trainen. Dat lukte me nu echt niet maar mis het wel heel erg.

Verder hier druk bezig met de voorbereidingen voor carnaval.

Manlief zit in de bouwgroep voor de school van de oudste 2 en is daarvoor al vanaf oktober elke woensdag aan het bouwen. De wagen is klaar dus het feest kan beginnen.

Morgen mogen de jongens verkleed naar school.

Zaterdag de optocht. En 's avonds hebben we oppas zodat wij ook een avondje kunnen gaan carnavallen. Tussendoor zal ik wel even een slaapje moeten doen anders trek ik het niet denk ik haha.

Zondag met de kinderen en vrienden naar het kindercarnaval en dan maandag, dinsdag en woensdag werken. Manlief is dan vrij dus kan hij lekker met de kindjes nog gaan carnavallen. Ik probeer dan iets eerder op te houden op het werk kan ik ook nog lekker even meefeesten.

Zijn er meerdere van jullie die ook aan carnaval doen?
Nee geen carnaval

Ben geboren en getogen in Hoogeveen. Drenthe

En nu rdam

Verder dan t Zomercarnaval komen wij niet

Zoon zit op vrije school en heeft morgen ook carnaval

Hij gaat als jager. Vorig jaar als Sai. Van die gangnam style

Hopelijk hebben jullie mooi weer !!!!

Ben al 4 kg aangekomen

Geloof 2 kg bij m'n borsten. Die zijn pijnlijk huge!

13 weken nu

Nog 2 mnd voor t geslacht

Heb 1 x gedroomd dat t een meisje werd. Verder nix

Altijd spannend!

Trusten en carnaval ze!
Hadie dames! Al een poosje niet geweest hier, gaan jullie goed? Ik hoop niet teveel zwangerschapskwalen en dat er gezonden spruiten aan het groeien zijn (of in de maak zijn)!

Fijn Skylar van de goede uitslagen. Misschien komt je droom wel uit!

Tinus hoe was de meting gegaan bij jou? Veel plezier met het carnaval! Hoop dat je genoeg energie hebt om lekker mee te feesten . Neemt de misselijkheid al wat af? Ik hoop het, en dat je ook weer je training op kunt pakken. En je er weer wat kilo's bij kunt eten!

Cinnamon wat goed dat je al zoveel bent afgevallen! Knap hoor! Ik kan je de hand schudden want ben ook zeer serieus bezig met mijn levensstijl te veranderen met meer bewegen en minder eten (gezond eten deed ik al). Bij mij zijn de eerste kilo's er ook af, gaat langzaam maar gestaag! Hoe pak jij het afvallen aan?

Succes met de drukte op je werk en het maken van een baby tussen de bedrijven door!

Hoe is het met Elsy, nog steeds zo moe?
@ dubbeltje hoe is het met jou? Goed bezig met je gezonde levensttijl!! Dat is altijd heel goed voor je!

@ Sky lol om het zomercarnaval

@ Cinnamon goed zeg dat je al zoveel kilo's kwijt bent! Super!

@ Hier van het weekend m'n verjaardag gevierd en dat was erg heftig en intensief. De hele zondag voor pampus gelegen op de bank. Ik merk dat ik heel licht slaap en kort ben vaak rond 6:15 al wakker. En dat past niet echt bij hoe ik ' normaal ' slaap zeg maar :P Verder alles prima, donderdag al weer 9 weken en a.s. zaterdag de eerste echo. Merk dat ik het heel spannend begin te vinden, ik wil nu wel de eerste bevestiging dat er iets gezonds aan het groeien is.
Elsy hoe was je echo????

9 weken alweer

Gefeliciteerd nog

Heftig he dat soort dagen!

Van dat slapen heb ik ook een weeklang gehad. Echt rot

Komt goed! Trust me

Gister moest ik ook weer nd vlos

Alleen maar t hartje gehoord. Bummer

Maar baarmoeder lag precies goed qua groei

En afspraak gemaakt voor de 20 weken echo

Vandaag ff alleen de stad in. Positiekleding bij de prenatal is om te huilen. Bij de h&m ook. Stond er bijna met tranen in m'n ogen

Dan maar gewone kleding kijken.

Gave boyfriendbloes gekocht van gstar

Verkoopster deed een hoofd van een etalage pop onder de bloes

Midden in de Bijenkorf. Trok wel bekijks zeg maar:-)

Nog een weekje en dan pas ik m'n broeken echt niet meer. Gaat nu al lastig

Dubieuze hoest met jou?

En met de rest

Liefs
Hoi allemaal, ik kopieer even wat ik ook al op het andere juni 2013 topic schreef want kan het niet beter/anders verwoorden:

Hai meiden. Ik zit niet goed in mijn vel. Heb een angststoornis en die heeft een tijd gesluimerd maar laat ik het zo zeggen: de beer is los. Kinderwens is er natuurlijk nog, maar even naar de achtergrond verdwenen. Ik meld me weer als het beter gaat.

Veel succes iedereen die nog bezig is, en voorspoedige zwangerschappen gewenst voor de mama's to be.

x D.
Dubbeltje

Bah wat vervelend om te lezen

Ik weet hoe t voelt.

Wens je veel sterkte en hopelijk gaat t snel beter metje

Xxx sky
He dubbeltje, wat naar!

Ook ik weet hoe het voelt. Het heeft tijd nodig.

Ik hoop dat je de rust terug kunt vinden.

Heel veel sterkte! X
He :( sterkte dubbeltje! Wat naar allemaal zeg.

Clubje wordt wel steeds kleiner zo he! Hoe is het met jou cinnamon? We lopen geloof ik echt gelijk!

Ik heb wel een rare ronde deze maand, vanaf dinsdag bruinverlies, echt heeeeeel lichtbruin en heeeeel weinig. Soms ook lange tijd weer niks. Vandaag eerste dag dat ik nog niks gehad heb. Van de week steken onder mn oksel en pijnlijke boooobs. Verder krampjes en vanaf gister kngesteldheidsbuikpijn met vlagen Vind het toch wel spannend. Had op dag 8 al bruinverlies ( wat ik terug gekeken heb en normaal op dag 13.14 krijg) afwachten maar. Dinsdag is mn nod.

@skylar, wat mooi dat je het hartke gehoord hebt. Lijkt me echt bijzonder. Lastig dat je niet echt positiekleding kan vinden.. Ook al op zalando of wehkamp gekeken. Hebben ze vast zat

@biessie, hoe is het met jou!!

@elsy, 9 weken alweer! Gaat hard joh, vandaag je echo he! Hoe was het?

Hoe is het met de rest? Wordt toch wel erg stil hier hoor!
@dubbeltje jeetje meis! doe rustig aan en veel sterkte! hopelijk en je snel weer een beetje oke!

@ Hartje spannend toch wel wat bijzondere signaaltjes die ook op iets anders kunnen duiden! Ik duim heel hard voor je.

@ Skylar positie kleding is 80% echt stom :$ haha kan ook weinig leuks vinden in elk geval!

Hier zaterdag de echo gehad, was echt super gaaf. Hartje zien kloppen een klein spartelend wezentje gezien en het zag er heel goed uit allemaal! Dus ik ben heel blij. Ben 3 dagen terug gezet nu 9 weken en 1 dagen. Vanmorgen bloed geprikt hebben we dat ook maar gelijk gedaan. Dit weekend het aan onze ouders vertelt wat super was dat! Ik ben nu helemaal verrot maar het was het meer dan waard!

Whoehoe, vanmorgen getest en zwanger!!!
WHOEHOEOEOEOE HARTJE!!!!! Echt super super super gaaf, gefeliciteerd!!! Ik forum mobiel dus kan ff geen cheerleaders plakken maar dat kom ik later nog ff doen!

DIKKE KNUFFEL!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven