Utopia (spoiler alert!)

maandag 6 januari 2014 om 12:35
SPOILER ALERT: topic bevat actuele nieuwtjes n.a.v. de live streams en loopt dus voor op de uitzendingen!
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
Wie gaat er kijken vanavond?
Ik vind de voorstukjes nog niet echt spannend en het idee erg vaag (ze mogen contact hebben met de buitenwereld, krijgen een telefoon en geld), maar ga er wel even voor zitten vanavond.
Jullie ook?
zaterdag 15 maart 2014 om 11:34
Ik kan hem niet echt pijlen die Paul.
op bepaalde momenten is hij heel begaand met iedereen en zal hij iedereen zijn mening respecteren. Maar er zijn ook echt momenten dat hij niemand's mening respect, alles wat over de bouw gaat, weet hij het beste ( is ook ) maar iedereen heeft een andere mening en die kan hij dan niet respecteren. Toen met isabella dat huisje mocht niet, en andrea mag nu wel zon klotehut op een grond zetten waar geld mee verdiend kan worden, bovendien was paul toch zo van het geld verdienen en niet verbrassen? Heel tegenstrijdig dus.
Tegen nicolien zeggen dat ze gelijk heeft, blablabla... vervolgens zitten ze weer in een centraal blaft hij nicolien weer uit..
Want ze zit te zeiken om een paar vierkante meter grond..
Ik kan hem werkelijk níet pijlen.
Heb het even dikgedrukt gemaakt om verwarring te voorkomen.
op bepaalde momenten is hij heel begaand met iedereen en zal hij iedereen zijn mening respecteren. Maar er zijn ook echt momenten dat hij niemand's mening respect, alles wat over de bouw gaat, weet hij het beste ( is ook ) maar iedereen heeft een andere mening en die kan hij dan niet respecteren. Toen met isabella dat huisje mocht niet, en andrea mag nu wel zon klotehut op een grond zetten waar geld mee verdiend kan worden, bovendien was paul toch zo van het geld verdienen en niet verbrassen? Heel tegenstrijdig dus.
Tegen nicolien zeggen dat ze gelijk heeft, blablabla... vervolgens zitten ze weer in een centraal blaft hij nicolien weer uit..
Want ze zit te zeiken om een paar vierkante meter grond..
Ik kan hem werkelijk níet pijlen.
Heb het even dikgedrukt gemaakt om verwarring te voorkomen.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet

zaterdag 15 maart 2014 om 11:43
Waar is Laura nou eigenlijk zo boos om? Ze laten elkaar werkelijk nooit uitpraten dus ik kan nu niet helemaal de vinger leggen op het hele gebeuren. Iets met aan hun haar zitten en eeehm?
Rienk en Nicolien, wat een heerlijk stel! Word je toch blij van!
De bv is bijna failliet. Goh. Jammer van de 4.000 euro hut die nu in plankjes in de "tuin" ligt terwijl de bouwer stoeit met zijn prostaat.
Rienk en Nicolien, wat een heerlijk stel! Word je toch blij van!
De bv is bijna failliet. Goh. Jammer van de 4.000 euro hut die nu in plankjes in de "tuin" ligt terwijl de bouwer stoeit met zijn prostaat.
zaterdag 15 maart 2014 om 12:04
Ik niet Emma.
Lijkt me best leuk maar ik ben te druk met werk, en vind het altijd jammer dat het dan weer geld moet kosten zoiets.
Denk dat er ook momenten zijn dat je ze niets anders ziet doen als liggen,kletsen over niets, en dat soort onnozele dingen.
zoals in secret story toendertijd, maar dat was een live zender op tv.(Gratis) dat was wel geinig. Vond ik trouwens een super programma.
Maar 99% zal je niets belangrijks zien, de leukste momenten zie je toch in programma terug.
Lijkt me best leuk maar ik ben te druk met werk, en vind het altijd jammer dat het dan weer geld moet kosten zoiets.
Denk dat er ook momenten zijn dat je ze niets anders ziet doen als liggen,kletsen over niets, en dat soort onnozele dingen.
zoals in secret story toendertijd, maar dat was een live zender op tv.(Gratis) dat was wel geinig. Vond ik trouwens een super programma.
Maar 99% zal je niets belangrijks zien, de leukste momenten zie je toch in programma terug.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
zaterdag 15 maart 2014 om 12:16
quote:emma77emma schreef op 15 maart 2014 @ 11:52:
Wie heeft er zo'n paspoort en kan live kijken? Is het wat?
Ik zit nog tot 22 april thuis vanwege zwangerschapsverlof en overweeg zo'n paspoort te nemen. Meer voor de ruzies en het geroddel
Hier fan van het eerste uur.
Bij 'dat forum met een uitroepteken' hebben ze een hele Utopiapijler. Compleet met verslagen van livestreams (soms onleesbaar, soms hilarisch) en heul veul topics. Ik lach me gek.
Zo'n paspoort lijkt dan overbodig, hoewel je dan blijkbaar wel mee mag stemmen? Maarja, zò fan ben ik nou ook weer niet
Wie heeft er zo'n paspoort en kan live kijken? Is het wat?
Ik zit nog tot 22 april thuis vanwege zwangerschapsverlof en overweeg zo'n paspoort te nemen. Meer voor de ruzies en het geroddel
Hier fan van het eerste uur.
Bij 'dat forum met een uitroepteken' hebben ze een hele Utopiapijler. Compleet met verslagen van livestreams (soms onleesbaar, soms hilarisch) en heul veul topics. Ik lach me gek.
Zo'n paspoort lijkt dan overbodig, hoewel je dan blijkbaar wel mee mag stemmen? Maarja, zò fan ben ik nou ook weer niet
conversation = awareness
zaterdag 15 maart 2014 om 13:31
Oh, maandag komt Anton, in een extra lange aflevering van 1 uur.
En Patty draait ook warm (KOTS).
Voor Paul vind ik het erg triest, zie hem zelf niet terugkomen( voorgevoel), ben benieuwd hoe het verder gaat met àlle bouwplannen, zonder leiding/structuur, en met al die linkerhanden.
En Patty draait ook warm (KOTS).
Voor Paul vind ik het erg triest, zie hem zelf niet terugkomen( voorgevoel), ben benieuwd hoe het verder gaat met àlle bouwplannen, zonder leiding/structuur, en met al die linkerhanden.
Ontbijt: Een Smoothie banaan Lunch: Een cracker/avocado en guinoa salade Diner:57 pizza broodjes,13 donuts,2 bakken gefrituurde kipkluif, 9 Rosé
zaterdag 15 maart 2014 om 19:17
quote:Nouschi schreef op 15 maart 2014 @ 17:17:
Patty vonden ze geen goed idee toch?http://www.telegraaf.nl/p ... d_welkom_in_Utopia__.html
Patty vonden ze geen goed idee toch?http://www.telegraaf.nl/p ... d_welkom_in_Utopia__.html
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
zaterdag 15 maart 2014 om 19:25
quote:Mylene_Valerie schreef op 15 maart 2014 @ 19:17:
[...]
http://www.telegraaf.nl/p ... d_welkom_in_Utopia__.htmlWat een puberale brief zeg!
[...]
http://www.telegraaf.nl/p ... d_welkom_in_Utopia__.htmlWat een puberale brief zeg!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 15 maart 2014 om 19:27
zaterdag 15 maart 2014 om 19:28
zaterdag 15 maart 2014 om 19:47
Anton is al geweest en dat wordt maandag uitgezonden. Patty komt maandag langs en dat wordt later uitgezonden.
Ik kijk regelmatig de livestreams, meestal is er wel wat te beleven trouwens. Wat wel vervelend is is dat ze tijdens interessante gebeurtenissen de livestreams een paar minuten uitzetten waardoor je maar gedeelten meekrijgt. Vast bang dat niemand het tv programma nog gaat kijken als je alles al live kunt volgen.
Ik kijk regelmatig de livestreams, meestal is er wel wat te beleven trouwens. Wat wel vervelend is is dat ze tijdens interessante gebeurtenissen de livestreams een paar minuten uitzetten waardoor je maar gedeelten meekrijgt. Vast bang dat niemand het tv programma nog gaat kijken als je alles al live kunt volgen.
Doubt kills more dreams than failure ever will
zaterdag 15 maart 2014 om 23:09
Ik kom ook even meezeiken
Wat is die Laura een kleuter zeg! Familie komt op bezoek, zij in tranen. Hebben ze een taart meegenomen met de familie erop gekleid. "Kijk maar of je jezelf ziet Laura, zie je jezelf?". "Jaaaaaah
". "Laura haal je handen uit je zakken." "Mam, wil je zien dat ik zelf mijn bed op kan maken?" Om er nog maar van te zwijgen dat ze steeds met die boze rotkop rondloopt, ruzie te maken zonder dat ze daadwerkelijk een punt maakt. Volgens mij heeft ze die tattoos laten zetten ter compensatie ofzo. Sjees!
Ik weet dat ik achter loop, maar ik moest het gewoon nog even kwijt
Wat is die Laura een kleuter zeg! Familie komt op bezoek, zij in tranen. Hebben ze een taart meegenomen met de familie erop gekleid. "Kijk maar of je jezelf ziet Laura, zie je jezelf?". "Jaaaaaah

Ik weet dat ik achter loop, maar ik moest het gewoon nog even kwijt
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zaterdag 15 maart 2014 om 23:12
Oh en Paul kan ik ook niet peilen. Inderdaad lult ie één op één met de betreffende persoon mee, maar in de groep zet ie hem/haar flink te kakken. Deed ie in het begin met Emil (over de boterhammen) en deed ie nu ook weer met Nicoline over dat hutje op de akker. Dat maakt dat ik hem nog altijd ontzettend onsympathiek vind, want ik hou niet van mensen die dat soort hypocriet gedrag vertonen.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.

zaterdag 15 maart 2014 om 23:17
quote:VivaFleur schreef op 15 maart 2014 @ 19:47:
Wat wel vervelend is is dat ze tijdens interessante gebeurtenissen de livestreams een paar minuten uitzetten waardoor je maar gedeelten meekrijgt. Vast bang dat niemand het tv programma nog gaat kijken als je alles al live kunt volgen.Ik vind dit schandalig eigenlijk. Heb je daar nooit over geklaagd? Live is live, daar betaal je toch voor?
Wat wel vervelend is is dat ze tijdens interessante gebeurtenissen de livestreams een paar minuten uitzetten waardoor je maar gedeelten meekrijgt. Vast bang dat niemand het tv programma nog gaat kijken als je alles al live kunt volgen.Ik vind dit schandalig eigenlijk. Heb je daar nooit over geklaagd? Live is live, daar betaal je toch voor?