Lijnen
zondag 16 maart 2014 om 09:37
zondag 16 maart 2014 om 11:14
zondag 16 maart 2014 om 11:20
Zorg je dan wel dat je genoeg blijft eten. Wat is je menu zoal?
En waarom pas sporten als je een paak kg kwijt ben? Als je nu al wandelt zou je op runinfo kunnen kijken voor een ondersteunend schema. Dan bouw je wat op.
Hoeveel weeg je nu? wat is je lengte en hoeveel wil je kwijt?
En waarom pas sporten als je een paak kg kwijt ben? Als je nu al wandelt zou je op runinfo kunnen kijken voor een ondersteunend schema. Dan bouw je wat op.
Hoeveel weeg je nu? wat is je lengte en hoeveel wil je kwijt?
Been there, done that, got the T-shirt.
zondag 16 maart 2014 om 12:06
Hoi visje!
Goed dat je begonnen bent met lijnen! Ik weet helaas geen maatje voor je maar kan je wel verwijzen naar een paar leuke sites en blogs. Er is namelijk heel veel info te vinden over goede snack-vervangers en goede manieren om te gaan bewegen. Krachttraining lijkt bijvoorbeeld effectiever te zijn dan bijvoorbeeld zwemmen. Door meer spiermassa op te bouwen gaat je stofwisseling omhoog en verbrand je meer calorieen, ook als je niet sport.[...]
Goed dat je begonnen bent met lijnen! Ik weet helaas geen maatje voor je maar kan je wel verwijzen naar een paar leuke sites en blogs. Er is namelijk heel veel info te vinden over goede snack-vervangers en goede manieren om te gaan bewegen. Krachttraining lijkt bijvoorbeeld effectiever te zijn dan bijvoorbeeld zwemmen. Door meer spiermassa op te bouwen gaat je stofwisseling omhoog en verbrand je meer calorieen, ook als je niet sport.[...]

maandag 17 maart 2014 om 13:01
Ik weet niet of je er wat aan hebt maar bij mij werkt dit heel goed: voor 12.00 uur 's ochtends mag ik 'alles' eten waar ik trek in heb, omdat ik weet dat ik het in de loop van de dag dan nog wel verbrand. Daarna ga ik oppassen, dus alleen gezonde dingen eten, en 's avonds na 19.uur eet ik helemaal niets meer. Discipline is wel nodig, maar het werkt heel goed en ik ben in een half jaar 8 kilo kwijt geraakt op die manier.
Succes!
Succes!