Mode & Beauty alle pijlers

Kort haar?!

16-03-2014 13:20 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo

Ik ben mijn haar helemaal zat.

1. Ik kan het niet los dragen. Te dikke bos en tot mijn schouders. Dan zou je zeggen laat t groeien. Maar nee, mijn haar groeit voor geen meter :(. en áls ik het los heb krijg ik t snik heet want ik kan niet tegen die warmte in m'n nek 😁

2. Vlecht kan niet. Te kort

3. Knotje: wat ik ook doe, het valt altijd uit elkaar en het is meer zoon klein kut knotje:(

Dus dan hoe ik eigenlijk alleen een staart over, en dat vind ik mezelf niet staan.

Dussss, ik wil het korter knippen. Maar ik ben bang dat ik dan toch weer terug val op een staart(je). Knotje kan dan ook niet en dus alleen maar los en in een klein staartje.

Ik wil het dan natuurlijk wel zo laten knippen dat t achter

M'n oren kan. Geen miley cyrus dus!xd

Maar ik weet echt niet meer

Pls help me:)
Google wat foto's van wat jij mooi vindt en neem die mee naar de kapper.

Ik heb sinds kort een korte bob en ben er blij mee. Langer haar dan dat maakt me armoedig.
Huts!
Ga voor advies naar een goede kapper.
Ik vind vaak asymetrische bobs erg leuk, zeker bij een dikke bos.
Dikke bos en een klein knotje... Dat klopt toch niet?
Jwel. Ik heb wel dun haar weetje, maar door de krullen een dikke bos. Klink idd raar @pimpelmeesje67
http://hairfinder.com/

Hier staan echt meer dan drie kapsels!
Goede coupe laten knippen door een goede kapper. Bijvoorbeeld Kinky kappers is een kapper met verstand van haar. Je betaalt wel een vermogen maar je hebt dan wel een goede coupe.
quote:ansjee schreef op 16 maart 2014 @ 14:30:

Jwel. Ik heb wel dun haar weetje, maar door de krullen een dikke bos. Klink idd raar @pimpelmeesje67

Herkenbaar, ik heb/had ook zulk haar. Inmiddels al weer een jaar of 7 ultrakort (tondeuze erover), maar zo kort zul jij wel niet willen gaan. ;)

Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het. :(
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
quote:tonkje schreef op 16 maart 2014 @ 15:10:

[...]

Herkenbaar, ik heb/had ook zulk haar. Inmiddels al weer een jaar of 7 ultrakort (tondeuze erover), maar zo kort zul jij wel niet willen gaan. ;)

Ik probeer al jaren mensen over te halen tot de tondeuzecoupe - zo praktisch, zo apart, zo leuk - maar niemand doet het. :(

Ik sta aan jouw kant

Zijkant en achterhoofd op 6 mm en bovenop meestal a la Pink. (Kom ik meestal later achter dat zij ze ook zo heeft ~gehad)

Staat geweldig met witblond haar.

Maar goed, ik denk dat TO er zwaar ongelukkig van zou worden.

TO, fijn haar en krullen zijn geweldig om een bob (achterkant korter opgeknipt, zijkanten lang) mee te maken.
"Laat varen alle hoop, gij die hier binnentreedt"
.
Bah
Naast een elastiekje zijn er echt hónderden accessoires om je haren leuk omhoog te houden. Kijk daar eens naar, bij de Claire's bijvoorbeeld.

Wil je er toch echt de schaar in zetten, laat dan bij de betere kapper een passende coupe knippen. En vraag naar de producten + hoe je ze moet gebruiken, zodat je niet na een week al met een futloos staartje loopt, omdat je niet weet hoe je je nieuwe coupe moet stylen.

Én je kunt natuurlijk ook vragen hoe je je coupe op verschillende manieren kan dragen.
quote:JuffrouwIkmoetPlassen schreef op 16 maart 2014 @ 15:07:

Goede coupe laten knippen door een goede kapper. Bijvoorbeeld Kinky kappers is een kapper met verstand van haar. Je betaalt wel een vermogen maar je hebt dan wel een goede coupe.

Kinky kappers goed???

"Aparte" eenheidsworst.
quote:dubbeltje4 schreef op 16 maart 2014 @ 15:41:

[...]

Kinky kappers goed???

"Aparte" eenheidsworst.

Dat vind ik van Kinky juist niet. Apart ja, maar je hoeft niet persé een apart kapsel te willen om je haar daar goed te laten knippen.

Kinky-kappers krijgen een interne knip-opleiding. Ik ben daarover erg te spreken. Ik heb de ervaring dat zij, in vergelijking met de huis-tuin en keuken kapsalons, niet opkijken van een eigen wil kapsel. Daarmee bedoel ik dat ze goed luisteren naar wat JIJ wil en daarmee zeer goed uitpakken.

Ennee ik heb geen aandelen van Kinky.
@blommit. Ik zal eens kijken:)

En @tonkje en saaaaar81. Ik vind zoon kapsel wel heel stoer bij anderen. Maar zie mezelf er echt nog niet mee haha.
Sinds half december ben ik van lang haar, over mijn bh band naar een bob gegaan. De knotten, vlechten, staarten was ik helemaal beu. Los haar is leuk als je jong bent en een mooi gezicht hebt maar mij maakte het hekserig en mijn gezicht leek nog langer dan het al was.

De achterkant werd in december net zo geknipt dat het geen "kippenkontje" werd en de voorkant net onder mijn kin. Hartstikke leuk

Nu vond ik ze weer te lang worden en heb ze nu op kaaklijn laten knippen met een boel lagen. Ik heb nu volume en het zit nog mooier en ziet er verzorgder uit.

Heel blij dat ik die beslissing heb genomen. Voel me jonger, zekerder en vrijer
quote:AsoTut schreef op 16 maart 2014 @ 16:16:Sinds half december ben ik van lang haar, over mijn bh band naar een bob gegaan. De knotten, vlechten, staarten was ik helemaal beu. Los haar is leuk als je jong bent en een mooi gezicht hebt maar mij maakte het hekserig en mijn gezicht leek nog langer dan het al was.De achterkant werd in december net zo geknipt dat het geen "kippenkontje" werd en de voorkant net onder mijn kin. Hartstikke leuk :)Nu vond ik ze weer te lang worden en heb ze nu op kaaklijn laten knippen met een boel lagen. Ik heb nu volume en het zit nog mooier en ziet er verzorgder uit.Heel blij dat ik die beslissing heb genomen. Voel me jonger, zekerder en vrijer Over welke leeftijd heb je het nu? ( ik heb lang en los haar)
Oh god no,

Vind kort haar zo niet vrouwelijk, het duurt zoooo lang voordat het weer aan is gegroeid
Be the change you want to see in the world
Een vrouw moet een lang kapsel hebben omdat ze een vrouw is, nou in mijn geval echt niet.

Ik heb tot vorig jaar zomer altijd lang haar gehad en ik heb het vorig jaar echt heel kort laten knippen. Ik vindt het nog steeds een goede keuze geweest in mijn geval. Altijd had ik mijn haar in staart zitten omdat dit makkelijk was en het zat in de weg. Omdat ik ook nog eens dun maar heel veel haar heb werd mijn haar zwaar en had ik eigenlijk altijd hoofdpijn. Nu ik mijn korte coupe heb, nog geen seconde hoofdpijn gehad.
Juffrouw, ik ben bijna 50 maar heb een aardig verlopen kop. Aangezien ik zeer slank ben moet je je voorstellen dat je van achter een lyceum ziet en van voor een museum

Wat noem jij kort Sophine?
Sophine, niet iedere vrouw heeft mooi lang haar.

Zolang ik er met lange haren (en nog zwart ook) uitzie als een verlopen hoer uit de Adams family, houd ik het afwisselend bij een bobje of pixie cut.
Huts!
Bij mijn spriethaar staat lang haar echt niet. K heb dan van die dunne slierten zonder volume. Ziet er niet uit. Zie sowieso te veel vrouwen die denken dat als het maar lang is, het per definitie ook mooi is .

Lang haar is echt niet perse mooier. Ik vind een bob altijd erg leuk met krullen. Als je dan ook iets met de kleur doet, high of lowlights dan krijg je er een mooie diepte in. Staat mooi en speels.

Wat vind je van zoiets? Heb jij zulk soort haar? Welke kleur heb je?
Iets korter, Dit vind ik echt heel gaaf:

Als het te warm is in je nek kun je wat haar omhoog wegsteken, met speldjes die lijken op krokodillebekjes blijft dat erg goed zitten. Zo hou je lekker je nek vrij en heb je géén staart/knot.

Even oefenen en dan kan het echt heel makkelijk & mooi zo zitten!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven