Je langste vakantie
dinsdag 18 maart 2014 om 20:36
Dat ligt eraan wat je met vakantie bedoelt:
- Met mijn ouders een reis van 6 weken naar het Oosten van de VS en van Canada in 1996
of
- een jaar studeren in Duitsland. Dat was geen vakantie maar het voelde wel zo
of nu
- sinds eind november woon ik in het Midden Oosten en dat is een grote vakantie die al maanden duurt. Voor mijn gevoel dan he.
- Met mijn ouders een reis van 6 weken naar het Oosten van de VS en van Canada in 1996
of
- een jaar studeren in Duitsland. Dat was geen vakantie maar het voelde wel zo
of nu
- sinds eind november woon ik in het Midden Oosten en dat is een grote vakantie die al maanden duurt. Voor mijn gevoel dan he.
dinsdag 18 maart 2014 om 21:33
3 maanden lange vakantie wat begon in het noorden van Irak en eindigde in Dubai. Met tussen stops in Iran en Syrië. We vonden het geweldig! En denken er nog steeds aan. Jammer genoeg is het alweer 10 jaar terug.
Net voordat we gingen emigreren naar England, z'n we met onze 3 kinderen naar Dubai gegaan voor 8 weken. Dat was in 2011.
Dit jaar gaan we weer naar Dubai, Turkije, en Irak. Dit keer 9 weken en met het hele gezin.
Al die lange vakanties z'n voor het werk van m'n man, maar wij gaan altijd gezellig mee
Net voordat we gingen emigreren naar England, z'n we met onze 3 kinderen naar Dubai gegaan voor 8 weken. Dat was in 2011.
Dit jaar gaan we weer naar Dubai, Turkije, en Irak. Dit keer 9 weken en met het hele gezin.
Al die lange vakanties z'n voor het werk van m'n man, maar wij gaan altijd gezellig mee
Waar een wil is, is een weg