vaginale jeuk, schoonmaakazijn een optie?

woensdag 19 maart 2014 om 20:22

Ik heb al enige tijd last van vaginale jeuk rond het schaamgebied.
Zalf helpt net echt en heb al alles geprobeerd.
Mijn man gebruikt bij jeuk en irritatie op zijn rug (zwaar behaard) vaak schoonmaakazijn op de huid, na deze behandeld te hebben met een harde borstel.
Is dat hier ook een optie of toch maar de huisarts?
                    Zalf helpt net echt en heb al alles geprobeerd.
Mijn man gebruikt bij jeuk en irritatie op zijn rug (zwaar behaard) vaak schoonmaakazijn op de huid, na deze behandeld te hebben met een harde borstel.
Is dat hier ook een optie of toch maar de huisarts?

woensdag 19 maart 2014 om 21:14

quote:demagnumvanellen schreef op 19 maart 2014 @ 20:32:
Ik denk dat je de schoonmaakazijn beter kunt vervangen voor een creme tegen schimmel. En als je er erg tegen op ziet om creme te kopen tegen vaginale schimmel omdat je liever niet wilt dat de apotheker weet dat jij dat hebt ( al zal m dat worst wezen) dan kun je ook gewoon een creme halen tegen voet schimmel want in die creme zitten dezelfde werkende stoffen. En het prikt of brand niet.
( Ik heb ooit eens gelezen dat vaginale antischimmelcreme heel erg brand?) ik maak altijd van een nood een deugd en zoek het meest jonge, bleue, verlegen meisje uit van het personeel en vraag daar mn vagina-creme aan. En dan kijken hoe rood ze worden als ze moeten vragen of ik weet hoe het product gebruikt moet worden. Meestal moet ik de neiging weerstaan om 'nee' te antwoorden en het me te laten uitleggen. Ach, heb ik tenminste nog 1 lolletje met mn schimmelinfectie..
                    Ik denk dat je de schoonmaakazijn beter kunt vervangen voor een creme tegen schimmel. En als je er erg tegen op ziet om creme te kopen tegen vaginale schimmel omdat je liever niet wilt dat de apotheker weet dat jij dat hebt ( al zal m dat worst wezen) dan kun je ook gewoon een creme halen tegen voet schimmel want in die creme zitten dezelfde werkende stoffen. En het prikt of brand niet.
( Ik heb ooit eens gelezen dat vaginale antischimmelcreme heel erg brand?) ik maak altijd van een nood een deugd en zoek het meest jonge, bleue, verlegen meisje uit van het personeel en vraag daar mn vagina-creme aan. En dan kijken hoe rood ze worden als ze moeten vragen of ik weet hoe het product gebruikt moet worden. Meestal moet ik de neiging weerstaan om 'nee' te antwoorden en het me te laten uitleggen. Ach, heb ik tenminste nog 1 lolletje met mn schimmelinfectie..

woensdag 19 maart 2014 om 22:10

quote:lemoos2 schreef op 19 maart 2014 @ 21:23:
Reservoir van de hogedrukreiniger vullen met schoonmaakazijn. Gebruik het opzetstukje voor terrasreininging. Volle kracht.
Als je het extra fris wil hebben kies dan schoonmaakazijn met lavendelgeurtje.
die grote ronde borstel ja, perfect tegen jeuk!
ik heb mijn terrastegels ook nog nooit over jeuk horen klagen
                    Reservoir van de hogedrukreiniger vullen met schoonmaakazijn. Gebruik het opzetstukje voor terrasreininging. Volle kracht.
Als je het extra fris wil hebben kies dan schoonmaakazijn met lavendelgeurtje.
die grote ronde borstel ja, perfect tegen jeuk!
ik heb mijn terrastegels ook nog nooit over jeuk horen klagen

woensdag 19 maart 2014 om 22:20

woensdag 19 maart 2014 om 22:22

woensdag 19 maart 2014 om 22:27

Schoonmaak azijn? Laat je effe lekker nakijken zeg!
Salpeterzuur, dat dood echt alles!
Hieronder hoe je dat dan moet doen:
Men neme een schrobborstel, doopt deze eerst in een mix van soda en zout, schud de borstel weer droog, dan neme men een bakje salperterzuur, doopt de borstel hierin (mínstens 10 seconden) en schrob hiermee je doos flink in. Laat zeker 20 minuten inwerken en stap dan onder de douche.
Als je dit serieus neemt: neem na 2 seconden contact op met je huisarts...
                    Salpeterzuur, dat dood echt alles!
Hieronder hoe je dat dan moet doen:
Men neme een schrobborstel, doopt deze eerst in een mix van soda en zout, schud de borstel weer droog, dan neme men een bakje salperterzuur, doopt de borstel hierin (mínstens 10 seconden) en schrob hiermee je doos flink in. Laat zeker 20 minuten inwerken en stap dan onder de douche.
Als je dit serieus neemt: neem na 2 seconden contact op met je huisarts...
                                    Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor