Gezondheid alle pijlers

vaginale jeuk, schoonmaakazijn een optie?

19-03-2014 20:22 57 berichten
Ik heb al enige tijd last van vaginale jeuk rond het schaamgebied.

Zalf helpt net echt en heb al alles geprobeerd.

Mijn man gebruikt bij jeuk en irritatie op zijn rug (zwaar behaard) vaak schoonmaakazijn op de huid, na deze behandeld te hebben met een harde borstel.

Is dat hier ook een optie of toch maar de huisarts?
quote:quinacridonerose schreef op 19 maart 2014 @ 20:37:

[...]

Ow, ik zie het al, ze heeft weer de schoenen in haar doos laten zitten

Dit vind ik wel de allerleukste uitdrukking vandaag!!

Alle reacties Link kopieren
Inlegkruisje met yoghurt doet wonderen.
Spiritus of wasbenzine, en dan een vuurtje erbij houden. Gegarandeerd dat de jeuk dan weg is
3x daags deppen met Schotse whisky
Bah
Bleekmiddel, kun je gelijk je anus even meenemen. Twee vliegen in één klap!
Iets warms graag. Met borstharen. (Loesje)
Ben jij soms CynthiaO
Mr Proper. Te koop bij o.a. de Blokker. En!!! als je nu een fles koopt dan krijg je je geld terug als je de bon opstuurt. Het kost je dus ook niets!

Ik zeg win-win.
quote:demagnumvanellen schreef op 19 maart 2014 @ 20:32:

Ik denk dat je de schoonmaakazijn beter kunt vervangen voor een creme tegen schimmel. En als je er erg tegen op ziet om creme te kopen tegen vaginale schimmel omdat je liever niet wilt dat de apotheker weet dat jij dat hebt ( al zal m dat worst wezen) dan kun je ook gewoon een creme halen tegen voet schimmel want in die creme zitten dezelfde werkende stoffen. En het prikt of brand niet.

( Ik heb ooit eens gelezen dat vaginale antischimmelcreme heel erg brand?) ik maak altijd van een nood een deugd en zoek het meest jonge, bleue, verlegen meisje uit van het personeel en vraag daar mn vagina-creme aan. En dan kijken hoe rood ze worden als ze moeten vragen of ik weet hoe het product gebruikt moet worden. Meestal moet ik de neiging weerstaan om 'nee' te antwoorden en het me te laten uitleggen. Ach, heb ik tenminste nog 1 lolletje met mn schimmelinfectie..
Reservoir van de hogedrukreiniger vullen met schoonmaakazijn. Gebruik het opzetstukje voor terrasreininging. Volle kracht.

Als je het extra fris wil hebben kies dan schoonmaakazijn met lavendelgeurtje.
Even serieus, ik slik soms appelazijn capsules van de kruidvat. Heb het idee dat het de zuurgraad van mijn vagina hersteld.
"I'm just an animal looking for a home and.... share the same space for a minute or two...”
Azijn is mij ooit aanbevolen door mijn huisarts, alleen, ik zou geen schoonmaakazijn gebruiken, maar normale. Is niets mis mee.
even laten oprekken bij de schoenmaker!

(of was dat nou het antwoord op je andere vraag??)
quote:lemoos2 schreef op 19 maart 2014 @ 21:23:

Reservoir van de hogedrukreiniger vullen met schoonmaakazijn. Gebruik het opzetstukje voor terrasreininging. Volle kracht.

Als je het extra fris wil hebben kies dan schoonmaakazijn met lavendelgeurtje.

die grote ronde borstel ja, perfect tegen jeuk!

ik heb mijn terrastegels ook nog nooit over jeuk horen klagen
quote:itsme1973 schreef op 19 maart 2014 @ 22:09:

even laten oprekken bij de schoenmaker!

(of was dat nou het antwoord op je andere vraag??)

Ik ga nou even kijken wat je bij het andere topic geantwoord hebt hoor.
Hahahahahah, ik zeg doen!
Neeee, geen schoonmaakazijn, maar appel (cider) azijn is zo'n vaginaal douche flesje, aanlengen met (gekookt) water en dan spoelen.
Chloor is toch echt het beste hoor! )
quote:single-lady schreef op 19 maart 2014 @ 22:11:

[...]

Ik ga nou even kijken wat je bij het andere topic geantwoord hebt hoor.oh daar moet ik nog antwoorden
Linksdraaiende yoghurt in een geitenwollen sok en dan inbrengen.

Je kan er natuurlijk ook de huisarts in stoppen, maar die kunnen soms zo tegenspartelen.
"Wat heeft de wetenschap ooit voor ons gedaan?!" typte zij op haar blog.
quote:Mydwryl schreef op 19 maart 2014 @ 22:16:

Linksdraaiende yoghurt in een geitenwollen sok en dan inbrengen.

Je kan er natuurlijk ook de huisarts in stoppen, maar die kunnen soms zo tegenspartelen.moet je wel eerst laten oprekken bij de schoenmaker, dat scheelt de helft!
quote:Imazigen, 7 minuten geleden

Neeee, geen schoonmaakazijn, maar appel (cider) azijn is zo'n vaginaal douche flesje, aanlengen met (gekookt) water en dan spoelen.

Ja strak plan, kokend water erin. Gaat de jeuk vast van weg ja, en aangezien jeuk erger is dan pijn; doen!
Ik vond je vorige nep topic grappiger
Wat een ronduit achterlijke en vervelende reacties zeg, hebben jullie niks beter te doen?

TO ik heb er wel eens van gehoord maar dan wel met gewone azijn, ik zou het persoonlijk niet aandurven en toch eventjes langs de huisarts gaan.
Schoonmaak azijn? Laat je effe lekker nakijken zeg!

Salpeterzuur, dat dood echt alles!

Hieronder hoe je dat dan moet doen:

Men neme een schrobborstel, doopt deze eerst in een mix van soda en zout, schud de borstel weer droog, dan neme men een bakje salperterzuur, doopt de borstel hierin (mínstens 10 seconden) en schrob hiermee je doos flink in. Laat zeker 20 minuten inwerken en stap dan onder de douche.

Als je dit serieus neemt: neem na 2 seconden contact op met je huisarts...
Your life could depend on this. Don't blink. Don't even blink. Blink and you're dead. They are fast. Faster than you can believe. Don't turn your back, don't look away, and don't blink! Good luck. - The Doctor

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven