Mode & Beauty alle pijlers

Welke concealer/corrector?

20-03-2014 11:50 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen wallen maar wel blauwe/paarse gedeeltes onder mijn oog bij mijn neus en ernaast zeg maar. Ik gebruik zelf nu Bare Minerals original poeder wat fantastisch dekt op alle andere plekken (ook rode plekjes) maar niet op die blauwe plekken.. Ik heb fancy spul van Bobbi Brown gebruikt wat heel weinig deed en een vloeibare concealer van Bare Minerals die je ook amper zag. Wat nog het beste werkte was een concealer in een zwart potje van MAC alleen is het probleem dat het in mn lijntjes ging zitten, samen ging klonteren zeg maar, na een aantal uur. Dat zie je vaker met vloeibare foundation en dat vind ik niet mooi.

Weet iemand een fantastische concealer die echt dekt (die plekken zijn echt best donker :() maar die niet het typische 'ik heb er een spulletje opgesmeerd' ?
Bobbi Brown. Zo'n duo speciaal voor onder de ogen. Met een concealer en een setting poeder. En de corrective concealer. Duur, maar erg goed. Of de salmon concealer van Eve Pearl. Maar die is alleen online te verkrijgen vanuit de VS. Zalmkleurige concealer verdoezelt blauw.
Oh, zie nu dat je Bobbi Brown al geprobeerd hebt. Welke? De concealer of de corrector?
Oh. En die van Collection is ook goed, maar helaas alleen te koop in de UK. Wel goedkoop, zo'n 4 pond. Misschien staan ze ook wel op eBay ofzo.
Hoi

ik gebruik die gewoon van de hema en die werkt prima!

Succes
Ik gebruik een goedkope concealer van Essence (Kruidvat) en poeder dat af met Fit Me van Maybelline.

De truc is volgens mij om altijd af te poederen na concealer en/of foundation.
Of toch niet?
Ik heb die van Clarins, goudkleurige 'pen' zeg maar met kwastje voor de wallen en rimpeltjes, werkt fijn hoef maar klein beetje te gebruiken.
Waarom jezelf verbergen??
Sisley phytocernes is heel fijn.
Ik gebruik de foundation en concealer van Dior! Super fijn... wel wat duurder... maar als je twee tinten koopt voor de zomer 1 en voor de winter 1 dan doe je daar bijna 2 jaar mee!
Ik ben erg blij met mijn YSL Touche Eclat, maar vraag het gewoon bij een Douglas of Ici Paris. Kunnen ze je ook eerst opmaken, kun je zien hoe lang het blijft zitten.
YSL ook voor mij! Echt een toppertje is dat
Bedankt voor jullie reacties. Van Bobbi Brown had ze 3 verschillende dingen gebruikt, eerst een corrector geloof ik en daarna concealer. Zag echt praktisch geen verschil.. Heb je een plaatje van het Collection spul dweedledee? Beetje algemene naam :P

Ik heb bij een warenhuis geweest waar ze zowel MAC, als Bobbi Brown als Bare Minerals op mn gezicht hebben gesmeerd maar vond het allemaal niet zo denderend. Ik woon niet in Nederland
Lumi magique van loreal is heel goed!

Maybelline 24h ook!
Weet iemand misschien een poeder concealer die echt dekt? Ik ben poederfan
Voor onder je ogen is vloeibare concealer beter. Ik heb Estee Lauder Double Wear en ben daar ontzettend tevreden over. Hier meer info en een review: http://www.misslipgloss.n ... der-doublewear-concealer/
quote:Anthonius schreef op 20 maart 2014 @ 12:24:

Waarom jezelf verbergen??Zucht.
Ik forum mobiel, dus kan even niet plakken. Als je "Collection concealer" googled dan vind je onder afbeeldingen meteen duidelijke productfoto's
Ik gebruik van Bare Minerals Bisque in de winter en Summer Bisque in de zomer. En bij mijn binnenste ooghoeken Well Rested.

Je kunt ook alles mengen. Het is een heel fijn poeder en je hebt maar een piepklein beetje nodig.

Vloeibare concealers blijven bij mij niet zitten, maar dit houdt de hele dag en is onzichtbaar.
Touche Eclat is vooral fijn als highlighter, vind ik, maar het dekt niet echt goed op die donkerpaarse vlekken onder de ogen. Daar is het gewoon te dun/vloeibaar voor. Ik gebruik een camouflagestick van Miss Sporty, gewoon een goedkope dus omdat het alleen maar voor onder mijn ogen is, en die dekt best wel goed. Soms is hij wat droog (en dan gaat het 'korrelen' dus dat wil je niet) en dan meng ik er een beetje oogcreme door. En inderdaad: altijd afdeppen met poeder daarna!!

Die paarse vlekken zijn echt vervelend. Vroeger had ik een creme van Purol waar op stond dat het weefselvorming stimuleert en ik had het idee dat die vlekken toen minder zichtbaar waren omdat de huid door die creme 'dikker' werd, maar die creme is er helaas niet meer. :(
Ik gebruik een goedkope van Miss Sporty. Ik heb ook meerdere merken geprobeerd, en gek genoeg is deze het fijnst. Alleen blijft het niet de hele dag zitten.
Ik gebruik de eye roller van graniet met een kleurtje. Ik heb de light versie. Is ook voor wallen, maar vind hem ook goed dekken
Ik gebruik een concealer die ik heb gehaald bij http://www.pmuelegance.nl/ ik laat daar mijn wimpers zetten en ben erg tevreden... Deze concealer is alleen bij visagisten te koop is van Malu wilz, ik zou zeggen informeer bij haar eigenares is erg vriendelijk en erg behulpzaam... Succes!!
quote:blauwbloempje schreef op 20 maart 2014 @ 11:50:

Ik heb geen wallen maar wel blauwe/paarse gedeeltes onder mijn oog bij mijn neus en ernaast zeg maar. Ik gebruik zelf nu Bare Minerals original poeder wat fantastisch dekt op alle andere plekken (ook rode plekjes) maar niet op die blauwe plekken.. Ik heb fancy spul van Bobbi Brown gebruikt wat heel weinig deed en een vloeibare concealer van Bare Minerals die je ook amper zag. Wat nog het beste werkte was een concealer in een zwart potje van MAC alleen is het probleem dat het in mn lijntjes ging zitten, samen ging klonteren zeg maar, na een aantal uur. Dat zie je vaker met vloeibare foundation en dat vind ik niet mooi.

Weet iemand een fantastische concealer die echt dekt (die plekken zijn echt best donker :() maar die niet het typische 'ik heb er een spulletje opgesmeerd' ?[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 05-04-2014 21:14
Reden: Spam
% gewijzigd
Hoi dames,

Ik heb ook Blauwe kringen sinds mijn 13e. Altijd vertrouwd op miss sporty, terwijl die niet perse lang blijft zitten en wat droog is. Maar veel beter dan de meeste andere merken.

Ysl is ook heel goed, maar veel duurder. Op aanraden van dit forum die van Collection gekocht en die is echt goed! Zelfde prijs als miss sporty. Misschien stap ik over!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven