Baby & Kinder kleertjes # 2
maandag 8 oktober 2012 om 22:20
Hy allen
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.
Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.
Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.
Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.
Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.
Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.
Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)
HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!
Baby-kinder kleertjes # 1
donderdag 20 maart 2014 om 18:56
quote:Lebowski schreef op 20 maart 2014 @ 18:15:
[...]
Als je het bericht met het plaatje quote zie je vaak ook in de url staan waar het vandaan komt.
Ik ben even aan het zoeken, Lemoos, waar heb jij ook alweer je flockfolie vandaan? Is wellicht sneller als ik het gewoon vraag (en dit keer bewaar).
In ieder geval bij Noeks.nl, want daar heb ik het op haar aanraden gekocht. Ze had ook nog een andere, maar die weet ik niet meer....
En ¤99 voor schoenen geef ik nog niet eens voor mezelf uit, dus dat zou ik er echt niet voor uit kunnen geven.
[...]
Als je het bericht met het plaatje quote zie je vaak ook in de url staan waar het vandaan komt.
Ik ben even aan het zoeken, Lemoos, waar heb jij ook alweer je flockfolie vandaan? Is wellicht sneller als ik het gewoon vraag (en dit keer bewaar).
In ieder geval bij Noeks.nl, want daar heb ik het op haar aanraden gekocht. Ze had ook nog een andere, maar die weet ik niet meer....
En ¤99 voor schoenen geef ik nog niet eens voor mezelf uit, dus dat zou ik er echt niet voor uit kunnen geven.
donderdag 20 maart 2014 om 18:59
Ik geef voor mezelf vrij veel uit aan schoenen. Maar die gaan dan ook jaren mee. Mijn eerste paar uggs was 300 euro en heb ik nu, na 7 jaar, nog steeds en zijn in prima staat nog. Draag ze ook nog regelmatig. Maar goed, dochter kan er geen 7 jaar mee doen ivm groei dus dat zou ik er zelf ook niet zo snel aan uitgeven. Al krijgt ze komende winter wel een paar uggs van mijn beste vriendin is nog als geboortekado haha!
donderdag 20 maart 2014 om 20:14
quote:Bengelie schreef op 20 maart 2014 @ 19:48:
Ik was het niet van de crocs hoor! Wel van de broeken van primark hahaha
En de sandalen vind ik nog niets.....
Bedankt voor het stukje over die schoenen. Nu voel ik me minder schuldig over de "goedkopere" schoenen die hij draagtIk had dat stuk al ooit eerder langs zien komen hier voel je niet schuldig hoor. Ik werd hier ooit zowat afgefakkeld omdat dochter op adidas gympen loopt. Dat zou heel slecht zijn voor haar voeten enz. Maar het maakt dus niks uit. En ik vind ze heel prettig, want de binnenzool kan eruit en daar staat een voorgedrukte voet op waarmee je kan meten of de maat goed is. Vind het zo lastig beoordelen als ik het moet voelen en hiermee kan ik het gewoon meteen zien
Ik was het niet van de crocs hoor! Wel van de broeken van primark hahaha
En de sandalen vind ik nog niets.....
Bedankt voor het stukje over die schoenen. Nu voel ik me minder schuldig over de "goedkopere" schoenen die hij draagtIk had dat stuk al ooit eerder langs zien komen hier voel je niet schuldig hoor. Ik werd hier ooit zowat afgefakkeld omdat dochter op adidas gympen loopt. Dat zou heel slecht zijn voor haar voeten enz. Maar het maakt dus niks uit. En ik vind ze heel prettig, want de binnenzool kan eruit en daar staat een voorgedrukte voet op waarmee je kan meten of de maat goed is. Vind het zo lastig beoordelen als ik het moet voelen en hiermee kan ik het gewoon meteen zien
donderdag 20 maart 2014 om 21:36
Heel erg,maar ik vind ze allemaal niet echt leuk. Die van develab vind ik wel best aardig,maar heb een paar keer develab schoenen gehad en ik vond de kwaliteit beroerd.
Vorig jaar droeg mijn oudste heel graag zijn havaianas,maar ik vind die voor school niks.
http://www.dolcis.nl/s/po ... 686x686%2f03363421_01.jpg
Deze had middelste vorig jaar. niet supermooi,maar ze stonden hem leuker dan dat ze op het plaatje overkomen. Wel erg goede kwaliteit, ze zijn nog als nieuw.Terwijl hij ze heel veel heeft gedragen
Vorig jaar droeg mijn oudste heel graag zijn havaianas,maar ik vind die voor school niks.
http://www.dolcis.nl/s/po ... 686x686%2f03363421_01.jpg
Deze had middelste vorig jaar. niet supermooi,maar ze stonden hem leuker dan dat ze op het plaatje overkomen. Wel erg goede kwaliteit, ze zijn nog als nieuw.Terwijl hij ze heel veel heeft gedragen
donderdag 20 maart 2014 om 21:59
@nyc; ik heb het pakje van streepenco vorig jaar op de 9mnd beurs gekocht voor een hoop minder dan die pakjes kosten in hun webwinkel.
Kwaliteit vind ik wel goed, mooi afgewerkt en lekker zacht.
De pakjes van Lindex (die zwart wit gestreepte en met dieren zwart wit) zijn binnen en echt fantastisch! En aanrader! Goede kwaliteit!
Ben blij dat mijn zoon nog niet kan lopen want vind de sandalen voor het gros eigenlijk niks..
Kwaliteit vind ik wel goed, mooi afgewerkt en lekker zacht.
De pakjes van Lindex (die zwart wit gestreepte en met dieren zwart wit) zijn binnen en echt fantastisch! En aanrader! Goede kwaliteit!
Ben blij dat mijn zoon nog niet kan lopen want vind de sandalen voor het gros eigenlijk niks..
donderdag 20 maart 2014 om 22:07
quote:daisy1990 schreef op 20 maart 2014 @ 22:05:
Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit voor een nieuwe winter of zomer garderobe voor jullie kids?
Het is beter voor mij om dat niet bij te houden
Voor komende zomer ben ik wel goedkoop uit met de basis:
Drie poloshirtjes, drie raglan t-shirts van rainbowbasics (sale), vier shirtjes om te flocked van outletsite, vijf korte broeken gemaakt van te korte lange broeken en nog wat shorts en overhemden met korte mouwen gevonden.
Ik koop denk ik iedere week wel iets, voor zomer, lente of alvast najaar. Maar net waar ik tegenaan loop. Dan heb je ook niet het idee dat je bakken met geld uitgeeft.
Hoeveel geld geven jullie gemiddeld uit voor een nieuwe winter of zomer garderobe voor jullie kids?
Het is beter voor mij om dat niet bij te houden
Voor komende zomer ben ik wel goedkoop uit met de basis:
Drie poloshirtjes, drie raglan t-shirts van rainbowbasics (sale), vier shirtjes om te flocked van outletsite, vijf korte broeken gemaakt van te korte lange broeken en nog wat shorts en overhemden met korte mouwen gevonden.
Ik koop denk ik iedere week wel iets, voor zomer, lente of alvast najaar. Maar net waar ik tegenaan loop. Dan heb je ook niet het idee dat je bakken met geld uitgeeft.
donderdag 20 maart 2014 om 22:10
Ik vind de gekleurde sandalen wel leuk, de opa-achtige vind ik vreselijk.
Maar ik vind teva's ook nog steeds leuk voor dochter.
Ik heb vorig weekend deze in de opruiming vor dochter gehaald
Waren een tientje, dus dat is ter compensatie van de 100 euro schoenen
Ik wil niet persee dure schoenen kopen maar ik wil wel graag passende schoenen kopen en dat is lastig met haar smalle voeten. Die sandalen van hier boven passen ook alleen op standje allerstrakst, maar goed die zijn voor de vakantie gedacht, hoeven dus niet perfekt te passen
Maar ik vind teva's ook nog steeds leuk voor dochter.
Ik heb vorig weekend deze in de opruiming vor dochter gehaald
Waren een tientje, dus dat is ter compensatie van de 100 euro schoenen
Ik wil niet persee dure schoenen kopen maar ik wil wel graag passende schoenen kopen en dat is lastig met haar smalle voeten. Die sandalen van hier boven passen ook alleen op standje allerstrakst, maar goed die zijn voor de vakantie gedacht, hoeven dus niet perfekt te passen
donderdag 20 maart 2014 om 22:45
Geen idee hoeveel ik uitgeef. Ik koop ook geregeld iets.Merk wel dat ik met 3 kids,per kind minder uitgeef,dan toen we alleen oudste hadden. Oudste is 7 en draagt maat 128, een broek voor hem is wel gelijk n stuk prijziger als n maatje 80 voor jongste. Ik heb 3 jongens, schuif dus ook onderling door met sommige dingen. Nadeel is dat middelste heel anders gebouwd is,heel fijn,dus doorschuiven kan niet altijd. Jongste krijgt vaak weer nieuw omdat t niet meer hip is. vriend kan wel veel geld uitgeven aan de kleren vd jongens. Hij vindt het leuk om voor ze te winkelen.
http://www.z8.nl/kinderkl ... igo-blue-tob#.UythqaDb8m8
Dit is mijn laatste aankoop, voor de jongste. Staat m zo schattig.
http://www.z8.nl/kinderkl ... igo-blue-tob#.UythqaDb8m8
Dit is mijn laatste aankoop, voor de jongste. Staat m zo schattig.
vrijdag 21 maart 2014 om 09:11
Precies die had ik voor dochter! Helaas, ze wilde ze niet aan, en toen ze ze eindelijk wel aan wilde paste ze ze niet meer. Ze kunnen niet inde herkansing voor zoon straks, hè?
Dank voor de namen voor flockfolie, kp en lemoos, op één van die sites was ik al aan het neuzen, nu gewoon even bestellen. Zal het resultaat posten, als het om aan te zien is. Heb wel leuke ideeën (vind ik zelf dan).
Gisteren nog een vriendinnetje van dochter blij gemaakt. We hadden een mooie rode jurk die dochter nu echt te klein is (enige nadeel was dat Hello Kitty erop stond, maar verder echt een lieve feestjurk). Kind was er zó blij mee, kreeg een foto dat ze m niet uit wilde doen en erin lag te slapen
Dank voor de namen voor flockfolie, kp en lemoos, op één van die sites was ik al aan het neuzen, nu gewoon even bestellen. Zal het resultaat posten, als het om aan te zien is. Heb wel leuke ideeën (vind ik zelf dan).
Gisteren nog een vriendinnetje van dochter blij gemaakt. We hadden een mooie rode jurk die dochter nu echt te klein is (enige nadeel was dat Hello Kitty erop stond, maar verder echt een lieve feestjurk). Kind was er zó blij mee, kreeg een foto dat ze m niet uit wilde doen en erin lag te slapen
vrijdag 21 maart 2014 om 09:53