Schrokkende pup
vrijdag 21 maart 2014 om 16:40
Ik heb een pup van 15 weken, kruising Shih-zu/Maltezer, die zijn eten in minder dan een minuut maar binnenschrokt.
Heeft iemand tips hoe hem rustiger te laten eten. Hij krijgt 3x per dag 25gr voer. En weegt ongeveer 3,5 kg. Volgens de verpakking, is dit de juiste hoeveelheid voor zijn leeftijd/gewicht.
Heeft iemand tips hoe hem rustiger te laten eten. Hij krijgt 3x per dag 25gr voer. En weegt ongeveer 3,5 kg. Volgens de verpakking, is dit de juiste hoeveelheid voor zijn leeftijd/gewicht.
vrijdag 21 maart 2014 om 21:46
Dat deed onze hond ook dat hij pup was ook zelfde kruising! Zolang hij niet spuugt niks aan de band toch hij heeft vast trek, die van ons is nu soms dramatisch met eten beter dat ie schrokt dan toch dan dat ie niks eet.
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
vrijdag 21 maart 2014 om 21:53
vrijdag 21 maart 2014 om 22:57
Hier ook zo'n schrok-op.
Het is een kruising JackRussel-Maltezer.
Een glas of wat dan ook in het midden van de etensbak zetten, zodat hij er langs heen moet eten, maakt niks uit. In een mum van tijd is de bak leeg, maar hij kotst niet, dus maak ik me er niet druk om. Hij krijgt volgens het voedingsschema op de zak.
Het is een kruising JackRussel-Maltezer.
Een glas of wat dan ook in het midden van de etensbak zetten, zodat hij er langs heen moet eten, maakt niks uit. In een mum van tijd is de bak leeg, maar hij kotst niet, dus maak ik me er niet druk om. Hij krijgt volgens het voedingsschema op de zak.