Wakker

27-12-2013 00:50 3024 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie Pechtold? Die kun je gewoon bij naam noemen he

En nee, die gaat idd nergens in de gemeenteraad.
do 20 mrt 2014, 01:28

D66 grootste partij in Den Haag

DEN HAAG -

De D66 is de PvdA voorbijgestreefd als grootste partij van Den Haag. De PVV eindigde als tweede, de PvdA als derde. Dat werd donderdag bekendgemaakt in het stadhuis van Den Haag.

Pff, kan ik eindelijk naar bed. Had er al een kwartier in kunnen liggen...

Trustuh meisjes
Truste allemaal.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Ik ben al ruim 20 uur wakker dus idd: slaap lekker!
quote:matroesjka_ schreef op 20 maart 2014 @ 01:51:

Ik ben al ruim 20 uur wakker dus idd: slaap lekker!Waarom?
Zo heftig middagje.

Het klinkt raar maar ik dacht `wat vreemd dat ik nog niets van mijn moeder heb gehoord`, nou ja bel haar vanavond even dacht ik nog. En prompt ging de telefoon, het ging niet goed, zo erg van de trap gevallen dat ze as maandag ook nog geopereerd moet worden omdat er een plaat in de schouder/sleutelbeen geplaatst moet worden. Met ostheoperose breek je ook nog eens makkelijker botten, zie ook mijn hand destijds terwijl ik niet eens gevallen was.

Pijn is zo erg dat ze uiteraard nu niets kan doen.

Ik had gelukkig van de week een zakje aardappels gehaald omdat ik niets in huis had tot morgen. Vandaag zouden ze een eitje op brood eten omdat er voorlopig niet gekookt kan worden (morgen komt de dochter van haar vriend met eten) dus even heel snel in een uurtje een verse stamppot gemaakt met boerenkool (ja ik weet het is niet het weer ervoor maar ik had echt geen andere verse groente in huis). Altijd moeilijk de smaak van iemand anders te bepalen dus ik heb een lekker recept van Rudolph, en heb alles apart erbij gedaan. Lekker recept boerenkoolstamppot met zilveruitjes en piccalily. En apart nog bacon en gebakken ui gedaan. Een rookworst deels er doorheen en een halve erop. Maar goed dat ik het apart had gedaan want vriend van mijn moeder vindt piccalily en zilveruitjes niet zo lekker erdoor. Nou stamppot wel goed gekruid en gelukkig net gehoord dat ze het heerlijk vonden. Gelukkig, had jammer gevonden als het niet te eten was.

Dacht dat het een zak voor tig personen was maar wat slinkt het zeg. Gelukkig veel geproefd of het goed is en heb voor mijzelf net lekker wat pannenkoeken gebakken (nou zo even bakken).

Straks nog even de `oorlog` in mijn keuken opruimen, moest het zo snel maken dat ik dat nog moet doen.

Net nog even toiletpapier gekocht in de supermarkt en zo een leuk gesprek gehad met een dame die mij aansprak, gewoon een half uur over toiletpapier gesproken waar vitamine E in zit . Te gek voor woorden toch.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
MV, toevallig wilde ik gisteren nog vragen naar je moeder, want ik hoorde je niet meer over haar.

Sneu dat ze zoveel pijn heeft. Hoop dat dat snel verbeterd na de operatie.

Lief dat je voor hun gekookt hebt. Kan haar vriend trouwens niet koken omdat je schrijft dat er voorlopig niet gekookt gaat worden?
quote:prada schreef op 21 maart 2014 @ 01:51:

MV, toevallig wilde ik gisteren nog vragen naar je moeder, want ik hoorde je niet meer over haar.

Sneu dat ze zoveel pijn heeft. Hoop dat dat snel verbeterd na de operatie.

Lief dat je voor hun gekookt hebt. Kan haar vriend trouwens niet koken omdat je schrijft dat er voorlopig niet gekookt gaat worden?

Ik heb haar net even gesproken, gaat nog steeds niet goed maar hopelijk dat het snel beter gaat als ze maandag geopereerd wordt.

Praadje, ik weet het niet of hij niet kan koken maar weet wel dat mijn moeder altijd kookt. Hij doet andere dingen in huis hoor dus voor zover ik weet is het niet zo dat hij niets doet! En hij is ook nog niet helemaal `de oude` na de operatie en chemo voor kanker (dit laatste haal ik zo weg ivm herkenbaarheid dus liever niet quoten

Zijn dochter heeft ook voor hun gekookt dus ik ga dinsdag weer voor ze koken, vandaag hebben ze nog eten van mij en het weekend van zijn dochter. Ga denk ik dinsdag toch een stamppotje maken en ze vinden suddervlees lekker erbij (dat leek haar lekker). En ik maak een pannetje met gehaktballen, altijd lekker. En de rest van de aankomende weken zien we verder wel. Eerst maar de operatie.

Jeetje Myv, wat ontzettend sneu voor je moeder.
He Moos.

Ik hoor nu te slapen. Heb morgen een meet met Jo, zoveel zin in. Morgenochtend even wat lekkere hapjes maken. Had ik vanavond al willen doen maar was erg moe en hoe verser hoe lekkerder.

Hier ook bij iedereen alles goed?
Ja. morgen! Gezellig en heel veel plezier! (Volgende x ben ik er gewoon weer bij hoor)

Ik had al lang wilen zakken, maar was ineens met alles en nog wat bezig. Maar ga zakken nu. Trustuh.
Trusteh moos. ja gezellig als je de volgende keer er ook weer bij bent. Dan kan ik nog even een keer oefenen op iets wat ik voor jullie wil maken, was ik nu nog niet aan toe gekomen.

Slaap lekker lieverd

En jij ook morgen een fijne dag bij .....
Nog mensen wakker?
quote:noah88 schreef op 22 maart 2014 @ 03:17:

Nog mensen wakker?Ja ben helaas nog wakker. Net even ontbeten met een kaas/uienstokbrood. Smaakte goed.
Gelukkig om half 9 wakker gebeld door Roos, had ik gevraagd. Even nog een half uurtje om goed wakker te worden en dan ga ik gehaktballetjes maken.

Moos je hebt mail. Komt goed! Heb iets geweldigs voor je.
Goedemorgen hier.

Paar dagen nauwelijks laptop aangeraakt.

MV, wat sneu voor je moeder. Hoeft ze na de operatie niet te blijven in het zkh?

En veel plezier vanmiddag met Jo. Erg leuk hoor al die minimeets, helaas voorlopig niet voor mij.

Heb zelf binnenkort ook iets waar ik erg naar uitkijk, qua koken en gezelligheid maar daarmee ben ik nog aan het puzzelen en dat is al leuk op zich om te doen.

Ik ga straks even naar een ander winkelcentrum, daar waar bijna 3 jaar geleden dat bloedbad/die schietpartij was waarbij ik een engeltje op m'n schouder had.

Zitten 2 toko's en ik wil graag pide, harissa en verse munt voor de thee. En Aldi ribbelchips, vind die van Lidl echt niet lekker.

Nu eerst tijd voor een rozijnenboterham, licht geroosterd. Lekker.
Hier is het boodschappentijd.

Veel plezier vandaag MV & Jo (en iedereen)!

Moos: qua tijds'verspilling' mis je niks aan fb..., Vind het wel leuk/handig dat er weggeefgroepen en marktplaatsachtigen zijn daar, maar waar de tijd blijft weet ik af en toe niet...

Wel benieuwd hoe lang het duurt tot er weer een alternatief "in" is. Hyves heb ik 7 jaar gehad,
He meiden,

Jo is net naar huis. Heerlijke dag gehad, was erg gezellig. We zijn eerst naar Loods5 geweest, erg leuk, ik was er al zeker 1 of 2 jaar niet meer geweest. Heel even nog naar de kringloopwinkel maar echt heel even, we hadden meer zin in een wijntje en de hapjes.

Ondanks dat ik vanochtend niet lekker was van moeheid, had ik toch de mini mediteraanse gehaktballetjes gemaakt (wilde nog een 2e smaak maken maar beetje weinig tijd) en uienringen in tempurabeslag met tsatsiki als dipsaus, zelfgemaakte tonijnsalade (niet fijn maken op een nuchtere maag in de ochtend ), 2 kaasjes met toastjes, augurk/zilveruitjes/amsterdamse uitjes, fetablokjes, olijven met knoflook. De nootjes/zoutjes/chips en kaasuienstokbrood ben ik vergeten. Maar we hadden genoeg hoor. En ik had nog meer in de koelkast dus ik kwam gelukkig niet te kort.

Ja was heel gezellig. Heb nog 2 soepkommen en een 1 pers.kaasfonduestelletje gehad van Jo bij de Kringloopwinkel, zijn erg leuk.

En de katten werden nog door haar verwend met Whiskas zachtvoer dus wat hun betreft mag ze elke dag komen .
Zwaai zwaai

allemaal
Hai Vleertje en alle andere Wakkeren.

MV en Jo, wat leuk dat het een gezellige dag was. Jo, volgens mij ben je niets tekortgekomen met al dat lekkers.

Hier stapte jongste net binnen met een stuk zelfgemaakte lasagne.

Zo maar eens proberen hoe zijn kookkunsten zijn, ben benieuwd.

Ja, was heel gezellig vandaag en ik ga vanaf maandag maar weer eens streng op dieet na al die lekkere dingen van Myleen. Dit gaat helemaal niet goed zo.
Volgende week komen er vast wel weer andere lekkere dingen voor je neus Jo. Lekker genieten hoor.

Lasagne van zoon was super heerlijk. Heb maar voorgesteld dat hij voortaan voor mij kookt i.p.v. andersom.
Klinkt goed, Prada!

Mijn zoon kan ook heel lekker koken en doet het ook heel graag. Heeft hij niet van mij.
Lekker Praadje, idd zoon even wat vaker laten koken . Leuk als jongens goed kunnen koken. Vind dat aantrekkelijker dan een man die nog geen ei kan bakken, of als de man andere dingen doet, vind ik het ook niet erg om te koken als je partner andere dingen doet. Niet dat je alles maar alleen hoeft te doen.

Jo vond Man de glaasjes leuk?

Ik zit ook nog vol .....
Ja, glaasjes hebben de treinreis overleefd en man vond ze leuk

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven