Gezondheid alle pijlers

ontlasting voelen aankomen

22-03-2014 21:16 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een beetje een eng idee. Maar als ik bijvoorbeeld een tampon inbreng kan ik ook ontlasting voelen zitten, mocht dat er op dat moment zitten.Dat je de tampon er langs schuift zeg maar.

Ik vind dat best een eng idee. Kan dit denken jullie?
De wand ertussen is erg dun.. In dat geval zit het al wel in je endeldarm en adviseer ik om even te gaan ontlasten..
Als het niet kan zoals het moet, dan moet het maar zoals het kan
En waarom is dit precies eng?
Ja volgens mij kan dat wel.
Waarom is dat eng? Heb je wel eens een anatomisch plaatje gezien? Het is maar poep hoor

Op dat moment naar de wc gaan is niet nodig hoor, dan ga je alleen maar persen en daar krijg je aambeien en andere narigheid van.
Eng? Het komt er niet doorheen hoor
Bekijk eens anatomische tekeningen van het lichaam.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hoe we in elkaar zitten leerden we vroeger al op de lagere school.
verba volant, scripta manent.
quote:bloemetjepaars4 schreef op 22 maart 2014 @ 21:16:

Misschien een beetje een eng idee. Maar als ik bijvoorbeeld een tampon inbreng kan ik ook ontlasting voelen zitten, mocht dat er op dat moment zitten.Dat je de tampon er langs schuift zeg maar.

Ik vind dat best een eng idee. Kan dit denken jullie?Het kan wel zolang je een tampon gebruikt en geen enterhaak.
Bloemetjepaars, als ik jou was zou ik hulp zoeken voor je angsten.
Joh ik kan soms moeilijk poepen met tampon, en zodra die eruit is gaat het gewoon.

Niks engs aan.

En nee, ik stop m niet in t verkeerde gaatje.
quote:Doreia schreef op 22 maart 2014 @ 21:19:

En waarom is dit precies eng?ben ik een hypogonder?2

Hier om denk ik.
Het is mij persoonlijk compleet vreemd. Ik heb dat nog nooit gevoeld.
En als je sex hebt, stopt zijn piemel die poep zo weer via je vagina terug de endeldarm in. Das pas eng!
Ik voel het ook, voelt als een blokkade/prop die in de weg zit. En dat van Springding herken ik ook..
http://upload.wikimedia.o ... ystem_lateral_nolabel.png

Op dit plaatje kun je zien dat het allemaal erg dicht bij elkaar ligt, niet raar of gek dus als je dat voelt.
Waarom is het een eng idee? Je ontlasting verzamelt zich in het laatste stukje van de endeldarm, als het vol zit krijg je aandrang.

Je darmen zijn allemaal gevuld met resten van verteerd voedsel. Niks om je zorgen over te maken. De wand van je vagina is niet erg dik dus kun je altijd je darm een beetje voelen en de inhoud ook.

Maar misschien is het handig om eens een gesprek te hebben met je huisarts omdat je zoveel piekert over je lichaam.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven