Hormonen
vrijdag 21 maart 2014 om 22:53
Hallo,
Misschien niet de juiste titel, maar ik wist niet zo goed hoe ik het moest noemen. haha!
Ik ben een meisje/vrouw van 21 jaar. En sinds ik gestopt ben met de pil heb ik last van mijn hormonen. Op mijn 15e ben ik aan de pil gegaan omdat mijn menstruatie ongelooflijk onregelmatig was. Door de pil werd mijn menstruatie regelmatig en nog een voordeel mijn puistjes verdwenen
Een jaar geleden kreeg ik opeens om de dag migraine aanvallen. Zo hevig dat ik niet meer normaal kon praten of bewegen heel eng. Hier mee ben ik naar de dokter gegaan. En die adviseerde mij om te stoppen met de pil. Schijnbaar zit er een stof in de pil waardoor er een kans op migraine is. Mijn moeder heeft precies het zelfde gehad toen ze mijn leeftijd had. Ik ben dus gestopt met de pil. En heb nooit weer last gehad van migraine. Gelukkig. Het probleem is nu dat ik nu weer veel puistjes krijg en mijn menstruatie is veel extremer dan toen ik aan de pil was. Zijn er mensen die hier ook last van hebben. Of mensen met tips zijn ook welkom
Alvast bedankt
Misschien niet de juiste titel, maar ik wist niet zo goed hoe ik het moest noemen. haha!
Ik ben een meisje/vrouw van 21 jaar. En sinds ik gestopt ben met de pil heb ik last van mijn hormonen. Op mijn 15e ben ik aan de pil gegaan omdat mijn menstruatie ongelooflijk onregelmatig was. Door de pil werd mijn menstruatie regelmatig en nog een voordeel mijn puistjes verdwenen

Alvast bedankt