Verjaardag vriend

26-03-2014 09:04 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik zit met een vraag.

16 april is mijn vriend jarig, en 21 april mijn zoon.

Nu vier ik beide verjaardagen op 21 april.

Alles staat eigenlijk dan in het teken van mijn zoon die 5 jaar wordt.

Hoe kan ik toch zorgen dat er ook aandacht aan de verjaardag van mijn vriend wordt geschonken.

Wil graag wat tips/ideeen of suggesties.

Groet Esther
En wanneer viert je vriend zijn verjaardag? Mag hij ook nog input doen?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij viert het dus ook op 21 april.

Zijn familie komt van ver, dus dat leek ons wel handig.

Hij wilt eigenlijk niet veel aan zijn verjaardag doen, maar mij lijkt het toch leuk om er wat aandacht aan te schenken.
Dan versier je zijn stoel.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Hij is toch volwassen?

En dus hopelijk niet jaloers op de cadeautjes van je 5- jarige?
Geniet van elke dag!
Zijn familie mag dan wel op de 21e komen maar dan geef je jouw cadeautje gewoon vast op de 16e en gaan lekker uit eten voor zijn verjaardag.
Ik zou gewoon voor hem wat kleine versieringen in t huis ophangen ( zo'n bord met z'n leeftijd en misschien een slinger) en dan ook met de leeftijd van t kind.
Wat Sugarmiss zegt.
moonlight: Hoezo is een comfortabele slip aandoen ook een must tijdens een wandeling? En als het die avond nou op meer uitloopt?
quote:estherarts schreef op 26 maart 2014 @ 09:04:

Ik zit met een vraag.

16 april is mijn vriend jarig, en 21 april mijn zoon.

Nu vier ik beide verjaardagen op 21 april.

Alles staat eigenlijk dan in het teken van mijn zoon die 5 jaar wordt.

Hoe kan ik toch zorgen dat er ook aandacht aan de verjaardag van mijn vriend wordt geschonken.Hij krijgt een hand en al-dan-niet 3 zoenen en de hartelijke felicitaties van de visite. Of wil hij soms ook dat er voor hem gezongen wordt en hij kaarsjes op een taart mag uitblazen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
..
Ga met je vriend 'n lekker uit eten, gewoon met z'n tweetjes, in het weekend.

Komt er op 21 april uberhaupt wel iemand opdagen, dat valt op 'n maandag.
Lijkt me niet bepaald leuk trouwens voor volwassen mensen die voor je vriends verjaardag komen en dan terecht komen midden in één of ander kinderfeestje.
Supriseparty, ook leuk! Komen mensen van ver ook graag voor.
quote:elninjoo schreef op 26 maart 2014 @ 09:51:

Ga met je vriend 'n lekker uit eten, gewoon met z'n tweetjes, in het weekend.

Komt er op 21 april uberhaupt wel iemand opdagen, dat valt op 'n maandag.21 april is 2e paasdag
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
hoe deed je dat de afgelopen 5 jaar?
Oh haha, pasen...
quote:funnymiss schreef op 26 maart 2014 @ 10:11:

hoe deed je dat de afgelopen 5 jaar?

Toen had ze misschien deze vriend nog niet?

Zou zeggen in het kindvrije weekend lekker qualitytime met z'n twee.
Is je vriend, tevens de vader van je kind?

Vierde je vriend sowieso zijn verjaardag altijd uitgebreid voordat zoon geboren was?

Sommige mensen (zoals ik) houden helemaal niet van hun verjaardag vieren. En boeit het gewoon écht niet.

Ik zou op de daadwerkelijke verjaardag van je vriend lekker uit eten gaan oid en hem een persoonlijk kado geven.
Familie komt van ver? Dan overdag een gedeelde verjaardag, allebei een versierde stoel of whatever, dat komt dan wel goed. Alle genodigden weten dat ze het beiden vieren.

's Avonds gaat de 5 jarige lekker optijd naar bed en kunnen de vrienden van man nog komen om de verjaardag verder te vieren?

Tenminste zo zou ik het doen (maar ik zou het dan denk ik ook op een zaterdag of zondag vieren).
quote:estherarts schreef op 26 maart 2014 @ 09:08:

Hij wilt eigenlijk niet veel aan zijn verjaardag doen, maar mij lijkt het toch leuk om er wat aandacht aan te schenken.

wiens verjaardag is het??

Gaat er toch niet om, wat jij wil??
Als hij niet veel aan zijn verjaardag wil doen is het toch prima zo?

Als jij het leuk vindt om iets leuks/liefs te doen voor zijn verjaardag zou ik hem verrassen met iets dat jullie met z'n tweetjes doen, bv een etentje op de 16e zoals sugarmiss voorstelt.
Wat de rest al zegt, zorg voor oppas op de verjaardag van je vriend en neem hem lekker mee uit eten, ga wat leuks doen samen en geniet lekker van elkaar.

De 21 ste zorg je voor een taart voor je vriend en natuurlijk een voor je zoontje - is sowieso prettig om een keuze te hebben Verder geen show van gaan maken. Voor je zoontje is zo'n verjaardag waarschijnlijk nog heel speciaal! Voor je vriend is het denk ik een stuk minder bijzonder ondertussen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven