Weekendje bijkomen met hond
donderdag 27 maart 2014 om 08:01
De afgelopen maanden hebben mijn vriend en ik het niet makkelijk gehad. Problemen op werk, mensen van wie we houden zijn overleden, mensen om ons heen zijn heel erg ziek of zelfs al opgegeven etc etc. Een paar dagen geleden werd het mijn vriend allemaal te veel en kon hij er niet meer tegen. Hij wilde stoppen. Na heel veel praten zijn we erachter dat we nog heel veel van elkaar houden en dat we eventuele problemen samen te lijf willen gaan. Nu zijn we al heel lang niet meer even weg geweest samen.
Dus nu willen we binnenkort even er tussenuit, even rust en tijd voor elkaar om te praten.
Ik ben nu op zoek naar naar een leuk hotel op een rustige plek. Dus bijvoorbeeld de Veluwe. Wel willen we heel graag onze hond meenemen. Dan kunnen we ook lekkere stukken wandelen. Alleen wordt het daardoor wel wat moeilijker om een leuk en romantisch hotel te vinden. Heeft er iemand misschien een tip voor een leuk hotel? Het mag eventueel ook een appartement of huisje zijn waar we zelf gaan koken, maar we houden we van een beetje luxe. Een hutje op de hei zou helemaal fantastisch zijn. We zoeken gewoon echt rust met daarbij een beetje een romantische setting. Alvast heel erg bedankt!!
Dus nu willen we binnenkort even er tussenuit, even rust en tijd voor elkaar om te praten.
Ik ben nu op zoek naar naar een leuk hotel op een rustige plek. Dus bijvoorbeeld de Veluwe. Wel willen we heel graag onze hond meenemen. Dan kunnen we ook lekkere stukken wandelen. Alleen wordt het daardoor wel wat moeilijker om een leuk en romantisch hotel te vinden. Heeft er iemand misschien een tip voor een leuk hotel? Het mag eventueel ook een appartement of huisje zijn waar we zelf gaan koken, maar we houden we van een beetje luxe. Een hutje op de hei zou helemaal fantastisch zijn. We zoeken gewoon echt rust met daarbij een beetje een romantische setting. Alvast heel erg bedankt!!
donderdag 27 maart 2014 om 08:15
't Geultje in Schin op Geul (sorry, is wel Limburg haha), is een b&b met geweldig uitzicht, zeer hondvriendelijk en het is geweldig wandelen daar.
Je zou haast denken dat ik aandelen heb, maar ik ga zelf dit voorjaar daarheen en dan mogen we de hondjes van de eigenaresses "lenen" om lekker uit te waaien ed
Je zou haast denken dat ik aandelen heb, maar ik ga zelf dit voorjaar daarheen en dan mogen we de hondjes van de eigenaresses "lenen" om lekker uit te waaien ed
Adem in, adem uit
donderdag 27 maart 2014 om 08:49
donderdag 27 maart 2014 om 09:01
Is het strand en duinen ook een optie? Dit is een romantisch en luxe, kleinschalig hotel in Wijk aan Zee, ik kan het je aanraden.
http://www.dogsincluded.nl/hotels-honde ... -kust.html
http://www.dogsincluded.nl/hotels-honde ... -kust.html
donderdag 27 maart 2014 om 09:08
op texel heb je een "vakantiepark"avanti het is heel simpel
in de stijl van een olifant kan er niets kapot lopen
honden zijn heel welkom
er is zelfs een honden speelplaats
500 meter van de zee
voor vertier zoals een restaurant etc. moet je wel ff een stukje rijden
maar als je voor rust kiest met je honden is het perfect
het is ook niet duur
succes
in de stijl van een olifant kan er niets kapot lopen
honden zijn heel welkom
er is zelfs een honden speelplaats
500 meter van de zee
voor vertier zoals een restaurant etc. moet je wel ff een stukje rijden
maar als je voor rust kiest met je honden is het perfect
het is ook niet duur
succes
donderdag 27 maart 2014 om 09:22
quote:noah88 schreef op 27 maart 2014 @ 09:07:
@nourish: omdat Limburg niet echt in de buurt van de Veluwe ligt
Aaaaah oke ik dacht al
Maar agh zolang is het nu ook niet rijden en dan heb je wel het gevoel van vakantie, tenminste ik spreek voor mezelf ik heb dat.
TO, de ardennen is ook mooi, ik weet niet of je uberhaupt bereid bent om een stuk te rijden? Maar de site http://www.de-ardenner.be/, staan leuke huisjes op en ook een aantal met een omheinde tuin, kan de hond lekker spelen.
@nourish: omdat Limburg niet echt in de buurt van de Veluwe ligt
Aaaaah oke ik dacht al
Maar agh zolang is het nu ook niet rijden en dan heb je wel het gevoel van vakantie, tenminste ik spreek voor mezelf ik heb dat.
TO, de ardennen is ook mooi, ik weet niet of je uberhaupt bereid bent om een stuk te rijden? Maar de site http://www.de-ardenner.be/, staan leuke huisjes op en ook een aantal met een omheinde tuin, kan de hond lekker spelen.
donderdag 27 maart 2014 om 09:31
quote:salprofi schreef op 27 maart 2014 @ 09:30:
@TO:
In limburg heb je ook een mooi park bij de Brunssummerheide. Heel mooi, want je loopt vanaf het park door een hek de heide zo op. Dan heb je heide, bos en geweldige omgeving. Ik ben daar ook geweest met hond...heerlijk gewandeld.Daar woon ik zooo dichtbij my life
@TO:
In limburg heb je ook een mooi park bij de Brunssummerheide. Heel mooi, want je loopt vanaf het park door een hek de heide zo op. Dan heb je heide, bos en geweldige omgeving. Ik ben daar ook geweest met hond...heerlijk gewandeld.Daar woon ik zooo dichtbij my life
donderdag 27 maart 2014 om 09:36
@Nourish...
Zoooooo jaloers.
@ TO
Nog een tip: In limburg heb je vele wandelroutes. Informeer ook eens bij de receptie van hotel/park. Daar hebben ze vaak kaarten etc tegen een kleine vergoeding.
Op de Veluwe moet je je eigen route zoeken. (en geloof me, in een bos is dat errug moeilijk. Woon er zelf al jaren, maar verdwaal regelmatig. Lang leve GPS)
Zoooooo jaloers.
@ TO
Nog een tip: In limburg heb je vele wandelroutes. Informeer ook eens bij de receptie van hotel/park. Daar hebben ze vaak kaarten etc tegen een kleine vergoeding.
Op de Veluwe moet je je eigen route zoeken. (en geloof me, in een bos is dat errug moeilijk. Woon er zelf al jaren, maar verdwaal regelmatig. Lang leve GPS)
donderdag 27 maart 2014 om 14:34
Hotel Victoria bij Hoenderloo is erg leuk. Steek de straat over en je staat in het bos. Het hotel ligt uitgespreid op een terrein met kleine "appartementen"complexjes. Volgens mij zijn honden toegestaan. Ook sta je zo in het Deelerwoud. Mijn vriend en ik gaan hier vaak heen en hebben het er erg naar onze zin!