Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Ook niet chic van de ex-vrouw in kwestie. Dat moet ze met hem bespreken, jij had geen relatie met haar.
Tja, ik ga het (dat is zowel hij als haar) negeren en hopen dat het overwaait.

Ben al blij dat ik op vakantie vertrek.

Hij had me wel lang geleden kunnen zeggen dat hij écht wel aan een eik groeide...
Jammer dat ze dat er niet van tevoren bij vertellen. Wanneer vertrek je?
In de nacht van donderdag op vrijdag vertrek ik.
quote:Mac123 schreef op 30 juni 2008 @ 13:42:

Engel & Tonic: lukt het, het contact verminderen?

Ik heb weer veel sms-contact gehad. Heerlijk! Ik vind het leuk dat hij kenbaar maakt dat hij aan me denkt en me verteld wat hij met me wilt doen. Jammer dat we nog steeds niet tot een afspraak komen.

nou, niet echt.... maar dat komt omdat er ook andere zaken spelen. Vandaag zelfs een vlammende ruzie gehad IRL, inclusief flinke stemverheffing - was even bang dat het door de hele stad galmde....

Had ook te maken met het gevoel dat je niet weet waar je aan toe bent. Als een afspraak vroegtijdig gemaakt wordt, grote kans dat hij wordt afgezegd en als je dan met een last minute goed idee komt, is het opeens weer te laat. Volgens mij net zo'n gevoel als waar geheim1972 mee zit... voel je je bijna een stalker.

Als ik eerlijk ben, wond de ruzie me ook op... ik kreeg vreselijke zin in goedmaakseks. Hij niet geloof ik (ja, nu lach ik er weer om....).

Ik merk dat als hij in de knoop raakt met zichzelf of onzeker is, dat afreageert op zijn omgeving/partner/sv. Lekker ding hoor, maar alleen als sv.... zou ik als partner helemaal stapelgek van worden.

Tref ik weer - een sv met een telefoonboekdikke handleiding.

Hij weet niet dat ik binnenkort met vakantie ga. Laat ik maar zo. Die afkoelingsperiode is wel goed. Zien we bij terugkomst wat er nog van de lust over is - of dat dat deel van ons contact over is. Verwacht daarvoor nog wel een ontmoeting trouwens. Blijft spannend zo.

En die spanning is voor mij een groot deel van de bevrediging. Voor goede seks kan ik ook thuis blijven.

Hoe zit het met jou sv mac123?
Ik voel me klote....1B is exit zo ga je nog naar een hotel en zo gaat het niet door..........
@weetnie ben je wel in het hotel geweest of werd het op het laatste moment afgezegd? en waarom dan?
Beter exit met 1B dan met 1A!
ja, maar dat was toch niet de keus?
@ Weetnie, zou dat dan de eerste keer in een hotel worden, jullie waren toch meer van de buitenseks?
hey Weetnie, that sucks bigtime..
Ja het zou de 1 e keer in hotel worden, was zo goed als geregeld, leek me ook wel eens relaxed en werd idd op het laatste moment afgezegd....waarom? omdat hij het niet kon, ik voel me zo
Weetnie,

Is alleen de date afgezegd?

Of zijn jullie helemaal uit elkaar? (voor zover je het zo kunt noemen met een sv-tje)
tis helemaal klaar
Dat vind ik nu ook wel kut, eerst afspreken en dan zeggen dat je het niet "kunt" .

Als je het niet kunt, dan kun je het niet en dan spreek je ook niet af en daarmee basta.

Staat precies niet erg stevig in zijn schoenen, dat seksspeeltje van jou
weetnie, alle opgebouwde voorpret en gevoel komt er nu uit. toch? is dat niet ook oorzaak van de heftige reactie bij jezelf nu? je kunt het ook niet even lekker tijdens het avondeten met nr1 bespreken..... hoop voor je dat het weer wegzakt. veel succes.

zou het aan het weer liggen? hoor veel ellende om me heen....

sterkte!
Neehoor, bij mij geen ellende! De zon schijnt dus.....
@bm dat klopt

@tonic nee klopt kan niet thuis bespreken maar vind het daarom des te fijner dat ik het hier kwijt kan en mag...ik ben zo boos op mezelf ook.........
oja stew, jij hebt meer sms contact.... gelukkig maar! kan allemaal zo lekker zijn. veel plezier!!!

@weetnie

ja, dat je hier boos mag zijn, dat lucht wel op he? zit je je op te vreten, kun je niks zeggen. voelt echt k! lang leve de forummers!!

jij ziet hem toch in een andere hoedanigheid (zelfde hobby, toch?) zie je hem daarbij nu binnenkort weer? Gata dat dan wel goed?

boos op jezelf - ik ken het gevoel.
@ Tonic: Dat lijkt me ook raar, zo'n ruzie. Ik heb wel 1x flinke irritatie op hem geuit, maar dat was tijdens sex en ik had er gewoon geen zin in op die manier. maar dat was vrij snel weer goed. Sex ook.

En troost je, meerdere sv hebben een enorme handleiding, daarom wordt het nooit meer dan een sv.

Al ligt dat bij mij dus iets anders. Hij was eerst alleen v, later is de s erbij gekomen.

Wat lomp van je sv weetnie. Ik ben het met BM eens, als je kan kan je en anders niet. Mijn sv heeft ook ooit eens afgezegd, ik was zo boos. Vreselijk lullige reden ook. Toen ik wat afgekoeld was kon ik het redelijk relativeren, hij zat slecht in zijn vel, wat hij nooit op zo'n moment wil toegeven. Dat is dan ook wel weer makkelijker als je iemand al als v kent.

Waarom ben je boos op jezelf? Omdat je hem te dichtbij hebt laten komen?
@tonic gelukkig is het nu zomerstop met onze hobby, en daarna zal het als v wel weer goed gaan hoop ik , was voor de s ook en ik wil hem ook niet kwijt als vriend, maar ja...nu ben ik ff erg boos

@mac omdat ik vind dat ik te veel dingen heb laten gebeuren, maar ja was ik zelf bij.....wilde ik zelf maar toch
Klinkt wel heel bekend, mijn ex sv is ook een hele goede vriendin van ons. Binnenkort gaan ze trouwen en zijn we de hele dag uitgenodigd. Ik kan haar nu nog ff niet luchten, zal wel een leuk dagje worden...
zo heftig ruzie maken is raar ja, maar als je allebei koppig bent en opvliegend van aard.... dan kan zelfs een sv het bloed onder je nagels vandaan halen. de ruzie duurde overigens kort, maar dat kwam meer omdat ik een open raam zag dan dat ik afgekoeld was....

thuisgekomen was er al een mail met reactie en excuus voor zijn gedrag...

wel lastig, al die sv's die je ook daarbuiten kent. ik kom mijn sv ook tegen buiten het bed (waar we het pas 1x gedaan hebben overigens....). ook daar kan hij best vervelend doen of vreemd reageren. dan denk ik weleens 'als je me n***t ben je nooit zo irritant....'
@ run pff vreselijk he pas maar op dat je geen ruzie maakt....

@ allen gggrrrrr wat een gedoe...moet toch gewoon leuk zijn sv?
@run da's ook heftig zeg! ben je lang met haar gegaan? en heeft zij er een punt achter gezet - pas?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven