Hoe gezond aankomen?
vrijdag 28 maart 2014 om 12:28
Ik wist niet zeker of ik het bij gezondheid moest zetten of eten.
Hier het verhaal:
Vriend is de laatste tijd best veel afgevallen. Zo'n 6 kilo ongeveer denk ik. Hij heeft altijd een normaal gewicht gehad maar nu gaat het door omstandigheden wat minder. en valt hij dus af. Huisarts is hij al geweest en die geeft aan stress.
We hebben namelijk een half jaar geleden een huis gekocht en grondig verbouwd. Veel stress opgeleverd en daarbij hard werken!
Nu vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat hij op een gezonde manier aan komt. Ik kook meestal in huis, vandaar.
Vriend woog ongeveer 78 kilo, en is 1,80 lang
Nu weegt vriend 71 kilo dus je kan het goed zien ook aan kleding.
Iemand tips?
Hier het verhaal:
Vriend is de laatste tijd best veel afgevallen. Zo'n 6 kilo ongeveer denk ik. Hij heeft altijd een normaal gewicht gehad maar nu gaat het door omstandigheden wat minder. en valt hij dus af. Huisarts is hij al geweest en die geeft aan stress.
We hebben namelijk een half jaar geleden een huis gekocht en grondig verbouwd. Veel stress opgeleverd en daarbij hard werken!
Nu vraag ik me af hoe ik ervoor kan zorgen dat hij op een gezonde manier aan komt. Ik kook meestal in huis, vandaar.
Vriend woog ongeveer 78 kilo, en is 1,80 lang
Nu weegt vriend 71 kilo dus je kan het goed zien ook aan kleding.
Iemand tips?

vrijdag 28 maart 2014 om 17:12
Hoi fasjon, mijn vriend heeft hetzelfde gehad! Bij hem was het vooral zo dat hij niet aankwam van een vet dieet, hij hield gewoon geen vet vast. Zijn toen naar een diëtist geweest en die raadde aan om veel te sporten en dmv een eiwitrijk dieet aan te komen (spiermassa). Ik weet niet hoe jouw vriend gebouwd is, is ie tenger van zichzelf? Dan zou veel sporten icm veel eiwitten best kunnen helpen. Kijk hier eens nar bijvoorbeeld. Bij mijn vriend heeft het iig goed gewerkt (meer dan 10 kilo aangekomen afgelopen jaar!)