Breeze ervaringen

14-09-2025 13:19 10 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Hoi!

Na een tijdje weer single te zijn geweest, wil ik dating apps weer een kans geven.
Helaas heb ik in het verleden slechte ervaringen met de andere apps zoals Tinder, Happn en Bumble.
Wat mij tegenstaat bij de meeste apps is t feit dat je vaak veel tijd kwijt bent aan swipen (in ieder geval ik :facepalm: ), het vaak bij appen blijft en dat iemand in het echt toch vaak anders is dan via een schermpje...

Breeze kwam ik per toeval tegen. Heb ook wat gezocht op diverse fora naar ervaringen. Maar helaas is dat wel erg verspreid. Vandaar mijn topic en ben benieuwd naar ervaringen van anderen. Heeft het echt een verschil gemaakt? Het lijkt mij wel spannend om meteen te daten als je een match hebt en ik denk ook dat men nog wat kritischer is?

Wat mij erg aanspreekt is niet eindeloos swipen, niet appen maar daten. En (gelukkig) woon ik midden in de Randstad.
Ik heb 2 dates gehad via Breeze. Ik vond het dus ook tijdverspilling om heel lang met iemand te praten en waar uiteindelijk dan geen date van kwam. Bij beide dates is het bij de eerste date gebleven. Ik heb het als positief ervaren.
Voor mij zaten er weinig mannen op waar ik interesse in had. Geen date gehad via deze app en ook niet zo lang op gezeten.

Ik val toch steeds terug op Tinder of Bumble omdat daar de meeste traffic op is.

Maar de beste manier om iemand te ontmoeten is toch ‘in het wild’.
I wanna live my life with the volume full!
Ik heb twee dates gehad via Breeze. De eerste was echt verschrikkelijk, maar kon ik gelukkig kort houden. Met de tweede woon ik inmiddels samen. Liefde van mijn leven ❤️
I choose happy!
o wauw! Wat mooi @essentialbliss!
Een kennis van mij heeft ook best heel lang gedate met iemand van Breeze

Enige nadeel vind ik dat de locaties niet heel auto-vriendelijk zijn op de plekken waar ik wil/ kan daten, allemaal middenin het centrum met behoorlijke parkeerkosten. Ik heb een hekel aan ov dus dan denk ik al vaak laat maar 😅

Maar wie weet toch eens proberen! Hier dus nog geen ervaring TO!
Ik ken meerdere mensen die Breeze gebruik(t)en en allemaal erg positief ervaren.
Ik heb mijn lief leren kenne via Breeze, inmiddels vier jaar samen! :heart:

Heb ook dates met andere mannen gehad via breeze en was daar ook positief over. Iedereen was iets serieuzer dan op tinder vond ik. Als je date afzegt, krijg je het drankje voor de volgende match gratis.
altijdnummer2 schreef:
14-09-2025 15:37
Enige nadeel vind ik dat de locaties niet heel auto-vriendelijk zijn op de plekken waar ik wil/ kan daten, allemaal middenin het centrum met behoorlijke parkeerkosten. Ik heb een hekel aan ov dus dan denk ik al vaak laat maar 😅
Ik vond het juist een heel veilig gevoel geven dat zij samenwerken met horecagelegenheden in het centrum van steden met veel sociale controle, daarbij zijn de specifieke horecagelegenheden geselecteerd en geinstrueerd zodat zij er rekening mee houden dat er first dates zijn en daarbij een oogje in het zeil houden.
Gewoon lekker gaan proberen.

Zelf vind ik vooraf appen onderdeel van de voorpret en ik hou er ook van om een voorselectie te maken. Via Breeze heb ik slechts twee dates gehad, dus te weinig om conclusies aan te verbinden, met beide mannen was ik snel uitgepraat. Bij dates via andere apps heb ik dat nooit op die manier ervaren. Wel veel dates die geen vervolg kregen, maar toch geslaagd waren, omdat een interessant gesprek wat mij betreft geen tijdverspilling is.
Ik heb 2 Breeze dates gehad waarvan beide complete tijd/geldverspilling, hadden we even ge-appt dan had ik geweten dat het een wappie was, wat uit zijn profiel helemaal niet op te maken was. De andere date was nog helemaal vol van zijn vakantieliefde enkele weken ervoor.
Bij 2 andere matchen kwamen we niet tot een compromis wat afspreken betrof, beide heren wilden niet op een vrije dag afspreken of in de vroege avond, enkel op werkdagen laat in de avond in een stad op ruim een half uur rijden.

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven