Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
DH wat ik wel eens heb gedaan als ik iets heel snel moest hebben was contact opnemen met webwinkel, afspraak maken een screenshot van afschrijving internetbankieren te mailen zodat zij het echt vandaag versturen. Dat is de paar keer dat ik het heb gedaan altijd goed gegaan (ging om last minute opgesnorde cadeautjes). Wel wat werk, maar dus de moeite waard.

Kleding mag van mij in gespeeld worden, daar is het ook voor bedoeld, maar moet heel eerlijk toegeven dat ik laatst zag hoe dochter eruit zag na een ochtend buiten ravotten op de psz en al vind ik het heerlijk om te zien dat ze veel plezier heeft gehad ik dacht wel 'volgende keer maar een H&Metje aan ipv die dure broek'

Even wennen nog dus, ze komt nu op de leeftijd dat kleding ook echt slijt, tot nu toe zag je eigenlijk amper dat het gedragen was.
quote:Lebowski schreef op 27 maart 2014 @ 08:52:

[img]http://i.marktplaats.com/00/s/NzY4WDEwM ... q/$_85.JPG[/img]En nu is hij dus donkerblauw..... Hoe laat ik dat zien!
quote:Bengelie schreef op 27 maart 2014 @ 08:59:

[...]

En nu is hij dus donkerblauw..... Hoe laat ik dat zien!Ehh photoshoppen? Lol ik weet het niet! Het linkje dat je plaatste was van marktplaats, geen foto van donkerblauw jasje!
Nee die staat op mijn bureaublad. Het jasje heb ik geverfd. Was mij gevraagd dat resultaat te laten zien! :-)
[img]https://www.dropbox.com/s/cig47xmvz1ivxc3/jasje.jpg[/img]

Hmmm zo misschien?
Aha. Die moet je dan uploaden naar een fotoaccount online, bijv. Photobucket en dan plakken. Heb je zo'n account? Je mag m ook naar mij mailen als je wil, dan zet ik m erop (maar als je vaker plaatjes van jezelf wilt plakken is zo'n account wel handig).
Vroegah had ik er wel een hahaha

Maar heb ik dan ook plakrechten nodig of dat niet?

( ben normaal niet zo'n digibeet hoor)
Ja, je hebt ook plakrechten nodig. Die krijg je zo, even vragen aan de mods, want je hebt zat berichten
Dat komt door het zwanger zijn twee jaar terug hahaha. Nu is de vraag waar zitten de mods? Ik heb nog geen problemen gehad dus waar kan ik ze vinden hahaha
Hier (en daar kun je ook meteen oefenen )
Hahaha en bedankt! Maar nu eerst er vandoor, zo even filmpje pakken. Als ik terug kom dan ga ik los
Ja, dan wil ik minstens vijf plaatjes zien hoor
quote:Lebowski schreef op 27 maart 2014 @ 08:50:

DH wat ik wel eens heb gedaan als ik iets heel snel moest hebben was contact opnemen met webwinkel, afspraak maken een screenshot van afschrijving internetbankieren te mailen zodat zij het echt vandaag versturen. Dat is de paar keer dat ik het heb gedaan altijd goed gegaan (ging om last minute opgesnorde cadeautjes). Wel wat werk, maar dus de moeite waard.Thanx! Zag nu ook dit http://www.hema.nl/winkel ... nsferpapier-a4-(38340002)

Ga denk ik dat halen ipv flockfolie. Het is voor mezelf, dus dan is dat flock ook een beetje kinderlijk haha! Maar wist niet dat dit bestond, dus dat was het eerste waar ik aan dacht straks ff langs de hema en hopen dat ze het hier hebben! Thanx voor het meedenken iig!
Hoezo, ging je de Backstreet Boys flocken?
quote:Lebowski schreef op 27 maart 2014 @ 11:17:

Hoezo, ging je de Backstreet Boys flocken? Ja alleen het logo hoor, maar kan nergens de goede vinden zodat ik hem kan afdrukken.
Nee, ze zullen denk ik niet graag een kant en klaar logo online hebben dat de fans kunnen gebruiken om af te drukken, ze hebben liever dat je hun merchandise koopt.

Gebruik je deze

doen DH, geweldig.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Proest! Hij is wel grappig

Maar wil niet is heel opvallends ofzo. Heb nu het logo dat ik zoek wel gevonden, maar zit in een filmpje dus kan die niet zo afdrukken. Heb hem naar een vriend gestuurd die webdesigner is, hopelijk kan hij hem even namaken voor me zodat ik hem kan afdrukken en de merchandise heb ik bekeken, maar is niet wat ik zoek. Ik wil iets simpels en niet meteen I bsb erbij enzo.
quote:Nouschi schreef op 27 maart 2014 @ 13:03:

doen DH, geweldig.Ik heb alleen een zwart/wit printer tot mijn beschikking helaas! Zou hem anders nog wel serieus overwegen haha! Heb hem iig opgeslagen

En nog een jurkje maar kan geen plaatje vinden.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Toch nog gelukt! Vriend van me heeft hem even in elkaar geflanst

Nu even een roze shirtje halen bij hema en dat papier en dan kan ik vanavond ook aan de fröbel!
quote:Nouschi schreef op 26 maart 2014 @ 17:15:

Jurkje

[afbeelding]Heb jij dit jurkje online besteld of in de winkel? Want ik was vanochtend bij de H&M, maar geen jurkje te vinden. Alleen van de maxi jurken maar die vind ik niet leuk.
Online staat hij nog gewoon. Zie er niet bij staan dat het een online only item is. Maar niet elke h&m heeft weer alles natuurlijk ik loop ook regelmatig iets in de winkel te zoeken dat er dan niet is. En de trenchcoat die ik afgelopen week in de winkel heb gekocht, staat weer niet online haha!
quote:bubbelwijn schreef op 27 maart 2014 @ 14:50:

[...]

Heb jij dit jurkje online besteld of in de winkel? Want ik was vanochtend bij de H&M, maar geen jurkje te vinden. Alleen van de maxi jurken maar die vind ik niet leuk.In de winkel gekocht.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven