Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
quote:lemoos2 schreef op 26 maart 2014 @ 21:39:

@kleding kinderen KDV/PSZ: nog nooit een kindje gezien met kleding die op de groei is gekocht. Allemaal netjes passende, schone kleding. Wel een wereld van verschil als je na zeven minuten fietsen in Duitsland komt, lijkt wel of die grunge look van de nineties nu is overgegaan op de kinderen. Verwassen, vaal, pillende truien met vormloze zes maten te grote broeken. En allemaal op crocs, zelfs bij vriestemperatuur (dan charmante comi met wollen sokken). Kwestie van geld lijkt het mij niet, de meeste kids rollen standaard uit een BMW 5-serie of recente Benz.

@Bengelie: ben ook benieuwd naar het geverfde jasje

@nouschi: leuk jurkje. Heb zelf een pencilskirt met ongeveer gelijk motief.Hahaha, dat zegt niets hoor want zulke auto's kosten geen drol in Duitsland.
Girls compete with each other, women empower one another
Leuke kleding hoeft niet veel te kosten, denk dat het vooral te maken heeft met de smaak van de ouders misschien?
Zojuist bij de Zeeman nog wat leuke zomerdingetjes gekocht. In de winter kan ik er eigenlijk nooit slagen, maar de zomercollectie vind ik vaak verrassend leuk.

Voor dochter had ik een fluor roze gebreide trui.

Een effen groen vestje. (groen staat zo leuk bij haar)

En twee korte broeken. (ik twijfelde over de maat) Een groene en een rode. Ongeveer tot de knie.

Als het niets is, mag alles weer terug. (heel fijn) en ik mocht ook nog een buitenspeelcadeautje uitkiezen.

Ben benieuwd of het allemaal goed is. (dochter krijgt een eigen smaak )
Ik weet niet meer wie het vroeg,maar de blauwe sandalen zijn van hushpuppies.

Is het gelukt met het transfer papier?nog n kleine tip als je nog aan de slag moet. Knip t zo smal mogelijk rondom het logo af (wel iets van 1cm rand ofzo),want die folie kleurt heel geel op na het straks strijken op de plaatsen waar geen print zit.

Ik heb voor t eerst in 7,5 jaar moederschap een pakket kinderkleding gekocht op marktplaats. Ik ben erg benieuwd, morgen krijg ik het. Een pakket met allemaal merkkleding voor oudste. Ieder kledingstuk was apart gefotografeerd, alles leek in goede staat en niet verwassen. Er zat ook niks bij dat ik niet leuk vond.
Ben benieuwd Golfje.

En inderdaad, is het gelukt met transferen, DH? (Toch vond ik die Lego leuker )

Hier vandaag een momentje (nooit gedacht dat ooit te hebben met mijn eigen man). Haal vandaag dochter op van psz, ze waren buitenspelen dus ik zag thuis toen haar jas uitging pas wat ze aanhad. Een combinatie trui met een soort nethemdje (combinatie zo gekocht), helaas zit het hemd niet aan de trui vast en dus had man het hemd óver de trui aangedaan. Ik geloofde echt mijn ogen niet

Oh sorry Lebowski, maar ik zie het echt helemaal voor me.
Lol ja kon er ook wel om lachen, maar arme dochter, heeft de hele ochtend als een soort sloeber rondgelopen. Echt, wat zullen die (drie!) leidsters hebben gedacht
Lachen Lebo Wat vond hij er zelf van?
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Hij was een heel klein beetje op zijn piem getrapt, toen ik appte dat hij haar echt nooit meer mag aankleden (ja, 'hij twijfelde al', twijfel twijfel, welke twijfel?? Het is echt geen pan zo)
Oh Lebo wat geweldig :-) Man al ingelicht??

Ik ben meestal aangenaam verrast door vriend. Misschien scheelt het dat we een jongen hebben,
quote:Lebowski schreef op 28 maart 2014 @ 13:41:

Hij was een heel klein beetje op zijn piem getrapt, toen ik appte dat hij haar echt nooit meer mag aankleden Vind ik sneu voor hem. Die leidsters hebben zoiets gelijk door volgens mij
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Dat nieuwe winkelcentrum hier, Oostpoort, gaat mij veel geld kosten denk ik Jij al geweest Lebo?
Lol ja dat denk ik ook. Ik leg ook nooit kleding neer, normaal gesproken gaat het prima. Ze heeft hoogstens wel eens rubberlaarzen aan, zou ik zelf niet doen voor zo'n hele ochtend daar spelen, maar ok. Dus dit heeft verder geen gevolgen

Oostpoort? Nee, ga gelijk eens googelen.
Dus met vaderdag krijgt hij zo'n i look funny because daddy dressed me shirt?
quote:Bengelie schreef op 28 maart 2014 @ 13:45:

Dus met vaderdag krijgt hij zo'n i look funny because daddy dressed me shirt?Ga ik gelijk flocken
Lebowski : te grappig gewoon haha! Dat soort dingen hier nog niet meegemaakt

Ben nog niet begonnen met afdrukken. Heb het logo wel op het papier zitten, maar ga vanavond strijken. Tussen de letters is het gewoon doorzichtig, kan ik dan beter die ruimte daartussen ook wegknippen en alleen het zwart van het logo strijken? Ik heb een zalmkleurig shirt waar het op moet, maar als je dan daartussen een gelige waas krijgt lijkt me dat niet mooi.
Ow wacht, zit dat logo nog eens te bekijken maar dan heb ik losse letters over haha! Dat gaat lastig worden
quote:Lebowski schreef op 28 maart 2014 @ 13:45:

[...]

Ga ik gelijk flocken

Ook een voor hem, "She looks funny because i dressed her"

Flocken, het antwoord op alles.

Ga toch flocken!
Een dag niet geflockt is een dag niet geleefd.
Flock jij of flock ik?
I want to flock it, flock it, i want to FLOCK it!
Nous, flock toch een end op
quote:Lebowski schreef op 28 maart 2014 @ 14:03:

Nous, flock toch een end op

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven