Uitgerekend half september 2014

02-01-2014 07:46 1715 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo aanstaande September-moeders!

Welkom in ons topic. We schrijven over alles wat ons op dit moment bezig houdt. Je bent van harte welkom om mee te schrijven.

Wil je in de tabel? Geen probleem. Vraag even om de login gegevens of vraag een van de andere schrijfsters om de aanpassing te doen.

NaamLeeftijd#uitgerekende datumBijzonderhedenHBtje010301e8 september GEBORENPink-t311e10 september 9 apr controle vk

24 apr 20 weken-echo happy_wenn 27 1e 12 september VERRASSING 1mei controle, 22 april 20 weken echo

bengeltje411e13 september GEBOREN DOCHTER Ienemienepien 27 1e 14 september 2e echo 7 maart route38 30 2e 14 september Siska74391e14 september ZOON LiesjeS 32 1e 15 september 20 wk-echo 29 AprilElvie30 301e 15 september 25 april 20 wk-echo lilo 34 2e 16 september 2e echo 10 mrt millie81 32 1e 17 september DOCHTER

5 mei 20 weken echo -Florine-27 1e 17 september ZOON 23 april 20wk-echo vrouwtje1983 30 1e 17 september DOCHTER 28 april 20 wk-echoSarah1428 1e+2e 19 september + GEBOREN Missml 29 2e zw na mk19 september Tesske2 32 1e 21 september 18 maart vkPat26 26 1e 25 september GEBORENpetite_section301e 25 september controle 17 aprilHilliej1985281e 26 september 2e echo 4 maartKnopie344e 26 september 6 mei 20-wk echoCheery33 1e 28 september VERRASSING 19 mei 20-wk echoSuckerpunch 30 1e 29 september DOCHTER 21-wk echo 22 meiSummergirl8528 1e 30 september 2e echo 12 maart

Lisch, Sanne, Curly en Mila veel sterkte!!!

We gunnen jullie het allerbeste

Ugg, MamaSara, lievezuster, pimpelmees en Juud, jullie zijn altijd welkom
Sarah wat schrikken zeg, gelukkig is alles goed!

Bengeltje heel erg balen lijkt me dat, maar je kunt nu niet anders dan naar je lichaam luisteren dat is nu wel belangrijk..

Petitie veel plezier, heerlijk genieten!!

Cheery, fijn dat je weer opknapt.. Jij hebt ook geen geluk gehad, hopen dat je nu wat kan aansterken en echt kan gaan genieten!

Hb, ik vind het ook best lang duren naar de volgende echo, ik luister thuis wel af en toe het hartje maar ben ook zo benieuwd naar hoe onze kleine spruit er uit ziet en zich weer heeft ontwikkelt!!! Maar volgende week vrijdag mogen wij weer kijken!

Siska wat leuk een nieuwe fiets uitzoeken, ik wacht daar nog ff mee tot volgend jaar mijn stadsfiets houd het nog wel ff vol ga ik vanuit!

Milie, sterkte!!!!

Hier is het weekend al in gegaan, vanmiddag visite van een vriendin die ook zwanger is dus dat wordt vast gezellig!!!!!!!

En de zo'n schijnt al, heerlijk!

Have fun girls, dit weekend!! xx
Millie, bah wat een onzekere periode voor jullie. Gelukkig heb je wel het gevoel dat het goed zit! welke chromosoomafwijking zou het dan om gaan?

sterkte in ieder geval de komende tijd!

en Facebookgroep is op termijn wel erg leuk heb ik ervaren :-) dan kun je net wat meer vertellen omdat er geen meelezers zijn..
Schrikken Sarah! Probeer het maar rustig aan te doen; ik weet uit eigen ervaring dat dat makkelijker gezegd dan gedaan is, maar in deze periode mag je gerust toe geven aan je lichaam.

Leuk dat je al een wagen besteld hebt Pat! Wij hebben ook onze eerste aankoop gedaan bij de Prenatal; best spannend eigenlijk omdat die baby er voorlopig nog niet is.

Heel veel sterkte Millie! Laten we van het positieve uitgaan tot het tegendeel bewezen is; we hopen je hier nog heel veel te 'zien'.

Hoe reageerden de kinderen Miss?

Hier weer een redelijk druk weekend voor de boeg, maar hopelijk is er nog wat tijd om van de zon te genieten. Ik wens jullie ook allemaal een heerlijk weekend toe; geniet ze!
Bedankt allemaal meiden! Gelukkig geen bloedingen meer gehad en voel me inmiddels ook wat rustiger. Al ben ik nog wel een beetje zenuwachtig als ik naar het toilet ga, maar hopelijk is dat over een paar dagen minder.

Bengeltje, balen zeg. Lastig ook met zo een drukke baan. Denk aan jezelf en je kindje, jullie zijn het allerbelangrijkst.

Miss, ik ben echt jaloers Zo dichtbij, lijkt me echt supergaaf. Leuke manier hoe jullie het hebben verteld trouwens! En helaas zullen er altijd mensen zijn die niet zo enthousiast reageren als je gehoopt had.

Millie, wat k*t zeg! Heel veel sterkte en hopelijk is alles goed.

Cheery, ik probeer er ook op te letten wat ik hier schrijf, want ik ken ook een aantal mensen die meelezen. Soms wil ik wat schrijven en dan denk ik toch maar niet want te herkenbaar. Facebook is wat dat betreft wel wat "veiliger".

En grappig dat je dat zegt over het vlees. Ik zei gisteren tegen mijn vriend, ik wil minder vlees eten want ik had er weer een artikel over gelezen n.a.v. vleesfraudeverhaal. Ben bang dat er allemaal rare en slechte dingen in zitten en nu wil ik dat zo min mogelijk in mijn lichaam, ook voor de kindjes natuurlijk.

Wij eten sowieso al soms vegetarisch en wil nu nog meer dingetjes uitproberen.

Zou biologisch vlees minder erg zijn?
Hey Millie sterkte hopelijk valt de vlokkentest goed uit.

Sarah snap goed hoe jij je voelt ik ben donderdagavond ook weer terug gegaan na het ziekenhuis. Vorige keer had helder bloed verlies maar nu bloed met slijmproppen. Vond het doodeng. Heb gebeld en kon meteen terecht. Er bleek een bloeding aan de baarmoeder te zijn maar ze konden niet zien waarvan en hij was ook gestopt. Baby en alles eromheen nagekeken en alles was in orde. Vond het het ook doodeng vorige keer had ik een infectie maar nu weten ze de oorzaak niet, maar de baby is in orde.

Probeer nu nog rustiger aan te doen en goed te luisteren na mijn lichaam.. Blijft toch spannend allemaal
Elvie

Zo onwijs k*t he! Je raakt er zo onzeker door. Aan de ene kant is het zo irritant dat ze niet weten waar het vandaan komt, maar aan de andere kant is er gelukkig niets met het kindje en dat is het belangrijkst. Ik vind het wel heel fijn dat je heel serieus genomen wordt in het ziekenhuis, ik heb nu ook een nummer die ik 24 uur kan bellen.

Maar ja meer mensen hebben bloedingen tijdens de zwangerschap en dat zijn ook allemaal gezonde kindjes geworden, dus we blijven positief.

En idd lekker rustig aan doen meis!
Je hebt helemaal gelijk. Blijven inderdaad positief.

Jij ook lekker rustig aan hè..
Sorry ladies ben even afwezig geweest ivm drukte!! Had gelijk weer een hoop terug te lezen.

@ bengeltje Als het niet gaat moet je echt aan jezelf en de baby denken!!

@ Sarah, Schrikken meid! Wel fijn dat alles goed is met de baby's

@ Millie sterkte de komende tijd! Ook een voor jou!

@Elvie pff schrikken! Ik zou me ook even geen raad weten hoor.

Wij hebben de geslachtsecho gedaan en we krijgen een MEISJE!!!!

De eerst aankopen zijn al gedaan! Toch is het nog lastig vind ik om leuke dingen te vinden, omdat ik dus helemaal niet van roesjes en strikjes hou!

Hier al wel zwangerschapskleding aan. Sommige broeken pas ik nog maar deze zitten gewoon beter.

Meiden fijn weekend allemaal en ik probeer weer een beetje bij te blijven!
Elvie en sarah: pas goe dop jezelf, vervelend zo'n bloeding en ik kan me voorstellen dat je daar echt van in de stress schiet! Gelukkig pakken ze het wel goed op met controle en zo, maar toch.

Millie:

Wat een schrik zo'n meting, ik hoop dat het uiteindelijk meevalt.

Precies om deze onzekerheid te voorkomen heb ik voor de NIPT gekozen in Antwerpen. (Was dat voor jou geen optie?)

Ik zal voor je duimen!

Vandaag gewerkt van half acht tot vijf, ik merk echt dat ik me veel beter voel, drie weken geleden had ik zo'n dag echt niet getrokken, nu was ik eigenlijk verbaasd dat het al tijd was..... Sporten gaat ook veel beter dan een week of drie geleden!
Dank voor jullie berichtjes. Het gaat inderdaad om een zeldzame chromosoomafwijking, dus daarom hebben wij gekozen voor de vlokkentest. Bovendien vond ik de persoonlijke begeleiding in ons ziekenhuis heel fijn. Volgende week meer nieuws!
Ha meiden!

Ik ga vandaag weer lekker naar buiten, de zon :sunshine: is al lekker aan het stralen hier!

Ik voel me al een stuk fitter dan eerder deze week. De zon zal daar vast nog aan bijdragen

Millie, nogmaals veel sterkte en hopelijk biedt het mooie weer een beetje afleiding!

En dan nog iets: zijn er hier meiden uit het oosten van het land? Ik was ingegaan op een aanbod voor een gratis pretecho, maar het is in Almelo en ik woon daar niet in de buurt. Dus wie wil? Stuur even een mail naar v i v a r e c e p t e n @gmail.com

Fijn weekend!!!!
Heerlijk he die zon!!!!! Vandaag helaas aan het werk, maar morgen ga ik er volop van genieten!!

@Cheery wil je nog wat aanpassen voor me? DOCHTER EN DE 20 WEKEN ECHO 28 APRIL. Thanks alvast
Wat fijn vrouwtje! Ook een dochter 💗

Hier gisteren controle gehad bij de internist en gyneacoloog, en beiden waren tevreden over het verloop van de zwangerschap en inderdaad ik blijf voorlopig 50% werken ( alles voor mijn meisje)

Voor de tabel:

20 WEKEN ECHO 18 APRIL
Fijn bengeltje! en idd doen wat goed is voor de kleine!

Ik heb donderdag weer een controle, ben benieuwd of mijn bloeddruk dan goed is.

@ cheery gelukkig dat het beter gaat, de zon helpt idd goed mee!! heerlijk

@ millie: spannend!

Sterkte dames die het nodig hebben!!

Bij mij op het werk is het druk druk druk, dus ook wel beetje stress mee naar huis, niet zo goed voor de baby, hoop dat het na volgende week weer wat rustiger is. stress is niet goed natuurlijk!! maar er zijn zoveel veranderingen @ the moment in de zorg dat het echt af en toe chaos is!

Mijn man is nu het ledikantje aan het schuren leuke klusjes!
Voor de tabel:

we krijgen een zoon!!

Is het leuk om de zoon/dochter in de tabel ook in roze/blauw neer te zetten zodat het iets duidelijker is?

(ik heb de inloggegevens niet meer...)
Ik heb de inlog ook niet meer :P ( anders kan ik het zelf doen)

leuk florine! Mijn man wil het nog steeds niet weten, dus bij ons blijft het geheim.
Ww: september2014

Dan kunnen jullie er ook weer in!

En kleurtjes wat mij betreft prima, maar ik forum grotendeels mobiel dus ik kan ze niet invoeren. Misschien wil iemand anders dat doen?
Vrouwtje, leuk een meisje!!

Florine, voor jullie een zoon, leuk!

Bengeltje, fijn dat alles goed was!

Grappig, een tijd geleden waren we allemaal net zwanger en nu weten sommige gewoon al wat het geslacht is! En in het begin ging de tijd zooo langzaam hahaha nu lijkt hij veel sneller te gaan.

Volgens mij zijn er nu 2 meisjes en 2 jongetjes, gaat gelijk op.

Hier was het vandaag helaas wat bewolkt, maar de temperatuur was wel heerlijk. Morgen weer een nieuwe werkweek, weekend gaat zo snel altijd.
Cheery, ik ben helaas niet zo handig met de tabel, ik weet niets eens hoe ik hier iets in vet moet zetten. Forum nu ook mobiel dus kan het ook niet proberen, dus hopelijk kan iemand anders het doen
Ik heb even zitten prutsen met die kleurtjes en meteen bij florine en vrouwtje gezet wat ze verwachten.

Zo een beetje wat de bedoeling was?

Raar hè, zo is het zelfs voor jezelf nog ongeloofwaardig en voor je het eigenlijk door hebt weet je al wat het wordt, ben je kleuren voor op de muur van de kinderkamer aan het uitzoeken, de eerste dingen aan het shoppen en heb je gewoon het eerste trimester al achter de rug.......

Donderdag voor controle naar de Gyn. Toch wel weer spannend!

Wat was het trouwens een heerlijk weekend, met dat mooie weer. Ik hoop dat iedereen er lekker van heeft kunnen genieten.

Morgen opstaan zal trouwens wel even afzien worden, ik kan zo slecht tegen die overgang naar de zomertijd, heb dan echt een week last van een jetlag......
Ladies,

Wat een gave berichten allemaal hier op het forum, iedereen gefeliciteerd met de geslachten! Superleuk!

Wij hebben het donderdag aan de kids verteld en ze waren helemaal door het dolle heen, stiefdochter loopt nu als een soort verliefde puppy achter me aan en stiefzoon was superlief en bezorgd en vroeg me gelijk of ie iets voor me moest pakken. Had niet beter kunnen gaan! :-) Vrijdag de rest van de (belgische) familie verteld en zaterdag tijdens onze dinnerparty mn vriendinnen! Superfijn allemaal.

Zit nu op mn werk en daar vertel ik t over een uurtje in de teamvergadering, dan weet echt iedereen het. Hoewel dat fijn is vond ik het stiekem ook wel leuk toen het nog een 'intiem' geheimpje was.

Heb dit weekend ook voor t eerst wat last gehad van hormonen..

Ging echt als een malle tekeer tegen mn vriend over helemaal niets, combi van de zenuwen voor t feestje en hormonen... Gelukkig bleef hij heel lief en ging niet in op m'n bui. Toen ie me vastpakte begon ik me toch te huilen, ging echt helemaal nergens over!

@Elvie en Sarah, heel veel . Ik heb met 11 weken nog een bloeding gehad en weet hoe veel stress dat geeft!
Net drie dagen met vlagen migraine gehad, dus heb niet alles meegekregen. Dus voornamelijk deze pagina gelezen.

Wat leuk dat telkens meer mensen het geslacht weten. We zijn straks alweer op de helft.

Siska: hoe ben je deze dag doorgekomen? IK heb er ook last van.

Missml: Wat een leuke reacties van je stiefkinderen. Hoe reageerden ze tijdens de teamvergadering. Bij ons is het vandaag ook naar alle vestigingen gestuurd.

Elvie en Sarah: Een bloeding is altijd schrikken, maar gelukkig dat het allemaal goed was en dat jullie snel konden komen voor controle. Een vriendin van mij heeft van week 6 tm bevalling erg geregeld grote bloedingen gehad (incl ambulanceritten), maar de baby heeft uiteindelijk nergens last van gehad.
Hallo dames ik vind het nog steeds jammer dat ik hier niet meer echt kan meeschrijven. Ik kom af en toe nog meekijken. Leuk dat sommigen het geslacht al weten. Alle goeds voor iedereen.
We krijgen een gezond meisje! Wat ik vanaf het begin al dacht dus!

Ik heb regelmatig bloedverlies gehad vanaf 6 weken, zenuw slopend maar het hoeft dus niks te betekenen!

Fijne dag dames, we zijn nog op ski vakantie!
Wat een ellende die zomertijd: vanochtend voelde het alsof de wekker midden in mijn REM slaap ging, en vanavond dus echt geen zin in avond eten...... Dus uiteindelijk pas rond half acht gegeten...... En waarschijnlijk vanavond geen zin om te gaan slapen.

Gefeliciteerd Suckerpunch! Fijn zo'n goede uitslag en jullie krijgen dus een meisje!

Fijn missml dat de reacties zo goed zijn!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven