Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Dwarrelend stof.. mja, kan maar zo. Het is de combi die ik een beetje gek vind. Vrouw heeft experimenttechnisch de deur dichtgegooid maar summer begint een verhandeling over moeders die zichzelf herontdekken en aan de sloer gaan met het bijbehorende wantrouwen. Dit rijm ik niet, ik las het als een pas op de plaats van haar kant.

Fotos en details delen? Nah, liever niet eigenlijk. Het feit dat je contact hebt en een date op handen hebt is info genoeg in mijn optiek.

Met een harde lul (veroorzaakt door een ander) naast je vrouw in bed stappen? Ja joh, welkom in de wereld van minnaars, dat hoort er allemaal bij.

zeb heeft regelmatig mogen meegenieten van mijn cheyle chats. Maakte hem geen barst uit waar die ranzige geilheid vandaan kwam.

Je mag dat schuldgevoel rustig naast je neerleggen, summer.

En verder ben ik het wel met Look eens. Je kan zaken ook doodredeneren. De neuzen één kant op is belangrijk en laat die details lekker liggen. Ik vind een "no ask no tell" constructie best oke.

Het werkte voor mij. Nou ja.. sort of.
Alle reacties Link kopieren
Look, toen mijn vrouw haar minnaar al had en ik maar wat aan klooide met de dames zat ik ook thuis terwijl zij vrolijk heen en weer geilde.

Ik heb me in elk geval nooit afgevraagd of zij wel echt naar vriendinnen ging of plots eerder thuis was zoals Summernights nu wel doet.

Dat hij twijfelt aan de woorden van zijn vrouw is een punt van aandacht voor hem.

Dat is iets wat hij voor zichzelf al kan verwerken en dan hoeft hij er geen uren gesprek met haar aan te besteden.

Persoonlijk interesseerde het zowel mijn vrouw als mij niets door wie we nu precies geil werden zolang er maar gegeild werd.
volg je verstand, gebruik je gevoel
Vandaar dat ik net vroeg of ze elkaar niet aan het vergeten zijn qua seks en zo. Niet alleen praten, ook gewoon af en toe lekker samen doen.
quote:Lookolook schreef op 28 maart 2014 @ 15:48:

Belle, heeft jouw Belg wel eens eerder aan buitendedeurneukerij gedaan? Hij doet mij denken aan mijn allereerste chatvriendje. Allebei zo groen als gras, beide vonden het super spannend. En het duurde ook wel even (ok, heel lang. Maar dat vond ik niet erg) voordat een voorstel tot een date ook werkelijk een date werd. En dat lag aan beide zijde. Het is dan wel een man, maar hij kan toch ook net zo goed een beginner en dus een beetje onhandig zijn? Misschien heeft hij iets meer tijd nodig om het in zijn hoofd rond te krijgen?

Heidi, gefeliciteerd! Als jullie nou nog geen neonletters op jullie voorhoofd krijgen En goed dat jullie dat achterlijke bff ding over de schutting hebben gekiept! Life's too short!Hij geeft ooit een verhouding gehad heeeeeeeel erg lang geleden. Met iemand die hij kende. Dit heeft hij nog nooit gehad. Via internet iemand leren kennen en dan afspreken. Dat vind hij dus inderdaad een beetje eng. Nog nooit een date gehad zegt hij dan. Net als ik. Ik ben zelfs nog nooit vreemd gegaan. Dus ja we zijn op dat gebied inderdaad allebei groentjes. Hahaha....
quote:highlander schreef op 28 maart 2014 @ 16:37:

Look, toen mijn vrouw haar minnaar al had en ik maar wat aan klooide met de dames zat ik ook thuis terwijl zij vrolijk heen en weer geilde.

Ik heb me in elk geval nooit afgevraagd of zij wel echt naar vriendinnen ging of plots eerder thuis was zoals Summernights nu wel doet.

Dat hij twijfelt aan de woorden van zijn vrouw is een punt van aandacht voor hem.

Dat is iets wat hij voor zichzelf al kan verwerken en dan hoeft hij er geen uren gesprek met haar aan te besteden.

Persoonlijk interesseerde het zowel mijn vrouw als mij niets door wie we nu precies geil werden zolang er maar gegeild werd.

Toen mijn man de stekker uit onze open relatie trok, heb ik me ook wel eens afgevraagd of hij nu echt voor zijn werk in een hotel zat of toch stiekem...? Is dat erg? Nee, voor mij was dat een gevolg van iets wat we samen hadden gedaan en waar nu een nieuwe balans in gevonden moest worden.

Grappig, ik had altijd een soort van scheidslijn, ik wilde niet geilen met mijn man op de geilheid die mijn minnaar veroorzaakt had. Sterker nog, ik heb eens knallende ruzie met mijn minnaar gehad toen hij zoiets zei, dat ik maar moest genieten van mijn man, met hen in mijn hoofd. Zó over de lijn vond ik dat! En nu, nu geniet ik inderdaad van dat prettige telefoongesprek en doe ik het in het echtelijke bed nog eens dunnetjes over
quote:Lookolook schreef op 28 maart 2014 @ 17:25:nu geniet ik inderdaad van dat prettige telefoongesprek en doe ik het in het echtelijke bed nog eens dunnetjes over Jij sloerie

Waar ik me vaak over heb verbaasd is hoe makkelijk mijn vrouw mij op hoteldates liet gaan toen zij zich door het functieverlies moest behelpen met alleen nog geile telefoongesprekken met haar minnaar en het weinige geils wat nog wel kon in ons echtelijke bed. Hoe frustrerend moet die achteruitgang voor haar zijn geweest en daar heeft ze mij nooit wat van laten merken. Ik had vaak het idee dat zij meer genoot van mijn seks avonturen dan ik zelf deed zo graag wilde zij alle details weten. Ik mis haar en de geile gesprekken met haar. Zij was zo'n lekkere sloerie.
Heb t van jou, summernights, niet helemaal vanaf t begin gevolgd, maar ga je nu 1 x op date en is het dan schluss? Wat als je nog vaker wilt daten? Was me niet helemaal duidelijk.

En ik zou ook alleen maar dingen zeggen die je partner wel wil horen, en maar niks over de foto's... heb je je 'fotovrouw' zelf ook foto's gestuurd?

Minnaar en ik sturen elkaar ook met regelmaat foto's of korte filmpjes. Hier trouwens weer enkele mailtjes heen en weer gezonden. Date gaat maandag vooralsnog nog door... werk in de tuin vordert gestaag dus kan doorgaan. En *bloost* ik stap ook wel s botergeil van nr 2 naast nr 1 in bed...

Maar ik blijf gek genoeg op mn hoede. Kan zo voorbij zijn weet ik van zoveel jaar terug met hem en dat deed me helaas meer dan me toen lief was. Heb ik geen zin meer in. Dus genieten en verder niks. :-)
quote:highlander schreef op 28 maart 2014 @ 17:50:

[...]

Jij sloerie

Waar ik me vaak over heb verbaasd is hoe makkelijk mijn vrouw mij op hoteldates liet gaan toen zij zich door het functieverlies moest behelpen met alleen nog geile telefoongesprekken met haar minnaar en het weinige geils wat nog wel kon in ons echtelijke bed. Hoe frustrerend moet die achteruitgang voor haar zijn geweest en daar heeft ze mij nooit wat van laten merken. Ik had vaak het idee dat zij meer genoot van mijn seks avonturen dan ik zelf deed zo graag wilde zij alle details weten. Ik mis haar en de geile gesprekken met haar. Zij was zo'n lekkere sloerie.

Thanks

Uit ervaring kan ik zeggen dat dat heel erg veel te maken heeft met gunnen. Frustratie, ja soms. Maar ook dankbaarheid dat die mogelijkheid er was.
Highlander, heel veel sterkte! Ze klinkt als een hele lieve, geweldige vrouw! Ontzettend lief en dapper!! Respect.
Lotje, mijn vrouw was absoluut niet lief. Ik was gelukkig getrouwd met een hele mondige vrouw die heel vaak haar mond heel wijd open trok als iets haar niet zinde. Mijn vrouw kon vloeken als een bootwerker. Ik had er daarnaast heel veel plezier in om haar op de kast te jagen zodat we weer 'goedmaakseks' konden hebben. Zij ook bij mij. Toen haar lichaam nog meewerkte konden we elkaar goed- en kwaadschiks geweldig opwinden.
Pas geleden ben ik geopereerd. Voor mij een behoorlijk spannende ingreep. Mijn minnaar was helemaal op de hoogte. Naast onze "verhouding" seksdates of hoe je het ook zien wil, vindt hij onze vriendschap zo leuk. Zelf zie ik dat iets anders maar dat terzijde.

Ik heb hem uitgenodigd de avond voor de operatie als afleiding. Min of meer al afgesproken maar kon helaas toch niet omdat er visite kwam. Tja kan gebeuren. Maar vervolgens heeft hij niets laten horen wat betrekking had op de operatie. Daar baal ik uiteraard behoorlijk van. Een dag na de operatie wel een berichtje gekregen maar ook totaal niet daarover. Niets dus: sterkte, hoe is het gegaan of zoiets. Wat zouden jullie doen? Het contact daarop beeindigen?
Jôh, mannen zijn onattente horken die meestal maar aan één ding tegelijk kunnen denken. O ik generaliseer niet.. toch??

Nee hoor, ik zou daarvoor geen contact beëindigen. Minnaar = seks.

Mijn minnaars lieten ook niks horen op mijn verjaardag. Als je daar wakker van moet liggen...
Eens met Roos. Soms onthield mijn minnaar mijn ingrepen en soms ook niet. En hij bleef ook fijn stil in het allerzwartste zwart. Minnaars en ziekte, zó geen match.

En ok, da's ook wel generaliserend want ik heb ook een sv gehad van wie je het totaal niet zou verwachten maar die heel fijn afleiding was. Op zijn manier.

High, klinkt als een ge-wel-dig huwelijk.. Goedmaakseks, wie dat ooit bedacht heeft.. No way dat ik aan seks denk als ik boos ben.
Haha highlander, prachtig om te horen!
Ik snap goedmaakseks ook niet. Een peut op zijn neus kon hij krijgen als hij waagde te frutten als ik met mijn baklapje in bed lag. Wegwezen.
Hm, ook dát moet ik nuanceren vrees ik. Ik ben eens woest geweest op een sv en toen had ik de meest geile seks ever. Maar toen lag ik al met hem in bed. Dus dat telt niet, toch?

Ik denk dat mijn man niet eens een poging zou durven wagen. Ben zelden tot nooit boos, maar als....
Met een sv is het anders. Die drukt op andere knoppen
God nog aan toe. Ik sta nu alweer een tijdje droog qua minnaar dan. Vorige week een date gehad met een minnaar uit een ver verleden. Stelde weinig voor, kon maar 1x klaarkomen....maar ik mis de aandacht, geilheid, ik masturbeer me gek, mijn partner kan het niet bijhouden en op het forum ook al geen leuke positieve geile updates..... Waar is de lust, passie, list en bedrog gebleven waar we allemaal zo stiekem van genieten.....????

Barb, ik heb ook mijn SF account weer actief maar wat een losers en lelijke mannen....ik duik maar weer wens de hotelbar in. Fijne avond allemaal
Ik moet eerlijk zeggen dat ik die leukerd niet van SF heb, maar via andere kanalen .
Ik heb ook zin in vers vlees. Maar geen zin in profielen op SF. Ik wil gewoon ongeëmancipeerd ongegeneerd versierd worden. Waar zijn die geile viva meeleesmannen van weleer gebleven?
SF account. Wat is dat?
Secret Flirt Bella.

Op jacht in oa een hotelbar lijkt mij ook leuker dan hengelen via een site.
Thanks highlander ;)
Er zijn wel wat leukerds op SF, maar die hebben met al gevonden. Vers vlees, dat wil ik ook! En dan inderdaad ouderwets versierd worden, met slingers en al. Gewoon weer eens verleid, het hof gemaakt worden, geweldig!
Ik wil even mijn verhaal vertellen, ik heb op secretflirt

een leuke man leren kennen begin jan,

ik heb hem tot nu toe maar 1 keer gezien en niet eens 10 keer gesproken de laatste keer was begin deze maand ik heb hem

2 weken geleden gevraagd hoe het met hem ging en niks meer

gehoord van hem ik vind hem zo leuk waarom doet hij zo ben er erg

verdrietig om en teleurgesteld en ook nog boos omdat hij zo doet tegen mij. Heeft er iemand tips of weetje wat ik er aan kan doen

hoor ik het graag, ik heb me maar weer aan gemeld op sf maar geen een is zo leuk als hij.
geniet van het leven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven