Jong zoekt oud?????

28-03-2014 22:22 57 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste lezers,

Is het vreemd dat een jonge man of jonge vrouw eerder kiest voor een ouder partner? Daarmee bedoel ik wel dat er een verschil is van minimaal 20 jaar.

Groetjes Mike
quote:iksnapernietsvan2 schreef op 29 maart 2014 @ 06:23:

Berlusconi gaat trouwen met een meisje dat 49 jaar jonger is.

Daarbij vergeleken is twintig jaar peanuts.Haha. Ja, dan is alles mogelijk
quote:mikietje schreef op 29 maart 2014 @ 22:49:

[...]

Je zegt het zelf al 'knappe MILFen'.Ehm..kiezen ze ook voor jou mikie?
Ik ben een lekker MILFje...
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
Smerig is juist lekker!
quote:ano*k schreef op 29 maart 2014 @ 22:59:

[...]

Ehm..kiezen ze ook voor jou mikie? Leuke vraag. Ik heb het nog nooit geprobeerd.
Ik vind tot 15 jonger geen probleem, meer leeftijdsverschil wordt al snel raar. Dan heeft een man de leeftijd van mijn eigen kinderen. Bovendien vind ik over het algemeen de jonge mannen veel te gericht op hun eigen orgasme en meestal zijn het ook van die snelle schieters, dat bederft de pret in bed.
Mikie, ik ben zo'n 'knappe MILF' en heb na mijn scheiding wel wat leuke aanbiedingen gehad, maar sorry, jonge jongens zijn gewoon niet zo interessant. Zeker 20 jaar jonger, word ik niet opgewonden van...... Ik vind iemand met levenservaring veel boeiender. Ook in bed. Juist in bed .
quote:lady-aurora schreef op 29 maart 2014 @ 23:10:

Ik ben een lekker MILFje... Fijn, dat weten we dan ook weer.
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:single-lady schreef op 30 maart 2014 @ 13:29:

Ik vind tot 15 jonger geen probleem, meer leeftijdsverschil wordt al snel raar. Dan heeft een man de leeftijd van mijn eigen kinderen. Bovendien vind ik over het algemeen de jonge mannen veel te gericht op hun eigen orgasme en meestal zijn het ook van die snelle schieters, dat bederft de pret in bed.Misschien moeten zij dat nog leren. Trouwens op een oude fiets moet je het leren
Leef je leven alsof het je laatste dag is
quote:depressief schreef op 30 maart 2014 @ 16:31:

[...]

Misschien moeten zij dat nog leren. Trouwens op een oude fiets moet je het lerenOude fietsen hebben over het algemeen geen zin om met driewielertjes te fietsen.
quote:depressief schreef op 30 maart 2014 @ 16:31:

[...]

Misschien moeten zij dat nog leren. Trouwens op een oude fiets moet je het lerenMisschien wel. Maar dat wil niet zeggen dat ik die oude fiets moet zijn. Dat oefenen doen ze dan maar met iemand die daar het geduld voor heeft. Ik word erg chagrijnig van een man die slecht in bed is.
In mijn jongere jaren heb ik oudere en jongere dames mogen ervaren. Oudere dame van zo'n 18 jaar ouder, en jonger was 11 jaar jonger. Het heeft beiden wel wat
koekies zijn lekker
"Het heeft beiden wel wat?" Details willen we, voors en tegens!
Lol.

Ik was destijds rond de 25 a 27. De oudere dame (rond de 43)wist toch beter wist wat ze wilde en nam een stuk meer initiatief.. Ik kon echt losgaan met haar en liep niet snel tegen taboes aan. De jongere dame (17) was toch een stuk voorzichtiger. Niet heel erg verlegen of preuts maar die moest je echt los laten komen ipv dat dat spontaan uit haarzelf kwam.

En een jonge dame zit een stuk strakker in het vel dan een rijpe dame maar ik vind dat beiden mooi en lekker. dus daar heb ik niet echt voors en tegens. Enige zou kunnen zijn dat een rijpere vrouw vaak minder verlegen is om zich helemaal te laten zien
koekies zijn lekker
In het kader van Try before You Die heb ik het ook gedaan, een veel jongere gast. Een fraaie boomlange blonde surferdude van 26 (ik 40+). Via de whapp elkaar enorm op lopen geilen, hij werd totaal wild bij hoe "verboden" ons leeftijdverschil was.

Eenmaal in het hotel was er onmiddellijk fysieke aantrekkingskracht. Ik heb geluk want ik ben vrij aardig geconserveerd haha. Maar...mezelf geven aan hem vond ik behoorlijk lastig. Ik miste de man, zag vooral de jongen.

"Je vindt het niet makkelijk om tot een orgasme te komen hè", zei hij op een gegeven moment. Sure babe.

Volgende avond had ik met mijn 40+ minnaar afgesproken. Hoogtepunt na hoogtepunt na....

Dus nee, jongere jongens staan niet hoog op mijn lijstje.
quote:ano*k schreef op 01 april 2014 @ 17:35:

In het kader van Try before You Die heb ik het ook gedaan...........Ik zie mezelf (ook 40+) nu ook niet meer zo heel snel met een erg jonge dame wilde dingen doen. Ik merk toch dat mijn smaak meer naar dames van rond mijn leeftijd is gegroeid met uitlopers van -10 en +10 jaar
koekies zijn lekker
20 jaar vind ik wel veel........heb wel minnaars gehad van meer dan 20 jaar jonger.....tot 25 jaar aan toe. Maar ik mis dan wat. Ik word niet geestelijk bevredigt. Sex is meestal ok maar ga toch voor de iets rijpere man. Vanaf een jaar of 35 mogen ze mij komen "voeden".
Een onbeleefde vraag maar; wat is jouw leeftijd nu dan kattija?
koekies zijn lekker
Dat is helemaal niet raar. Ik heb op mijn 16e meerdere mannen tussen mijn lippen gehad, en ik genoot er meer van dan van seks met een kereltje van mijn leeftijd, die veel minder kundig was met zijn tong (ik vond en vind beffen erg belangrijk).

Ook kon ik ontzettend nat worden van het gevoel dat ik op een man reed, die macht kon uitoefenen op mij. Ik denk dat veel jongere mensen dit hebben die seks willen met een oudere persoon.

Andersom kreeg ik altijd te horen dat ze me wilden om mijn grote, stevige borsten, en strakke opening. Vrouwen van hun leeftijd (rond de 45) hebben dit al snel niet meer.
quote:hoipipeloix schreef op 01 mei 2014 @ 23:55:

Dat is helemaal niet raar. Ik heb op mijn 16e meerdere mannen tussen mijn lippen gehad, en ik genoot er meer van dan van seks met een kereltje van mijn leeftijd, die veel minder kundig was met zijn tong (ik vond en vind beffen erg belangrijk).

Ook kon ik ontzettend nat worden van het gevoel dat ik op een man reed, die macht kon uitoefenen op mij. Ik denk dat veel jongere mensen dit hebben die seks willen met een oudere persoon.

Andersom kreeg ik altijd te horen dat ze me wilden om mijn grote, stevige borsten, en strakke opening. Vrouwen van hun leeftijd (rond de 45) hebben dit al snel niet meer.Als 16 jarige deed jij het met mannen van 45?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 01 mei 2014 @ 23:56:

[...]

Als 16 jarige deed jij het met mannen van 45?Typfout. 45 = 35. Ook niet elke week, maar weleens.
quote:hoipipeloix schreef op 02 mei 2014 @ 00:00:

[...]

Typfout. 45 = 35Ooooo, nee, dán is het normaal.
Ach. Niemand had er problemen mee hoor.
quote:hoipipeloix schreef op 02 mei 2014 @ 00:02:

Ach. Niemand had er problemen mee hoor.Nee? Vonden je ouders het ook toppie?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 02 mei 2014 @ 00:03:

[...]

Nee? Vonden je ouders het ook toppie?

Het interesseerde mijn ouders echt niet met wie ik seks had hoor. Dat mocht ik zelf weten. Bovendien heb ik heerlijke seks gehad zonder daarna problemen te ondervinden. Iedereen blij.

Dat het illegaal is weet ik ook wel, maar het was onwijs lekker en als ik het over kon doen, deed ik het zo weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven