Minnaar. Deel 22.

12-12-2013 15:06 3014 berichten
Al 21 delen schrijven we over onze minnaars en alle heftige gevoelens die meespelen of juist niet. Hier mogen we schoftig genieten, mijmeren, zeuren over wel of geen contact en aftellen tot de volgende date.

Met andere woorden:

Kan jij een minnaar hebben zonder verliefd op hem te worden? Blijf jij met het grootste gemak hangen in het verlust stadium of liggen heftige gevoelens constant op de loer?

Dit topic is voornamelijk voor gelijkgestemden maar natuurlijk mag iedereen zich in de discussie mengen. Dit kan trouwens ook op een ander topic genaamd: "vind jij een SV ook zo vervelend?"

Kanttekening van mij: Ik zie graag dat de (vaste) schrijvers een avatar naast hun nick plakken. Zo houden we iedereen goed uit elkaar en blijven we lekker kleurrijk!
Retsina, ik denk dat er wel degelijk leukere mannen zijn dan hij, hij behandelt je namelijk helemaal niet leuk. Waarschijnlijk vond hij het na één keer wel welletjes om welke reden dan ook.

Probeer hem uit je hoofd te zetten en kweek een dikkere laag eelt op je ziel.

Als je doorgaat met "minnaren" zal je wel vaker op den bek gaan. Pijnlijk maar onvermijdelijk.
Alle reacties Link kopieren
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 29-03-2014 19:32
Reden: hengelen
% gewijzigd
Spam ofzo????

Dit is niet de plek om een (sex) date te scoren.
200Cm, talken doen we op the talktopic. Hier mijmeren we over minnaars en dat soort toestanden.

Je moet een deurtje verderop dus.
Rooss4 je hebt wel gelijk maar dan is hij wel schijnheilig

bezig.

En ik heb hem nog steeds op app.

Dus ik wacht af wanneer hij weer begint dan heb ik een goed

gesprek met hem over hoe en wat hij wil.
geniet van het leven
Wat vind je schijnheilig dan?

En wat wil jij?
Dank jullie wel, meiden!! Lief!!

En mochten jullie een nieuwe bron zoeken, aan mijn bar mag geflirt worden (al is het gehalte overjarige skileraren en tandenloze alcoholisten wel hoog) .

Retsina, ik heb even terug gelezen. Jullie hebben elkaar 1 keer gezien en voor die tijd wilde hij graag seks zonder condoom en leek dat zijn enige doel, schrijf je, en dat irriteerde je toen ook behoorlijk. Toen hebben jullie elkaar gezien en nu is hij niet meer zo happig.. Tja, dan lijkt het er op dat hij er gewoon geen zin meer in heeft. Als hij echt had gewild, had je het echt wel gemerkt en zou hij meer zijn best doen.

Niet leuk, maar zo loopt het soms. Hij zou beter af kunnen sluiten, maar blijkbaar vindt hij dat de moeite ook niet. Het zit er niet meer in, laat het los en zoek een nieuwe.
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
Rooss4 ik vind hem schijnheilig in wat hij allemaal tegen mij zegt

zo van ik wil jou ik vind jou mooi ik wil seks met jou je bent lief

enz En daarna niks meer van zich laten horen tsssss dat kan niet bij mij.

Heieedi dat klopt helemaal maar ik erger me kapot aan zijn gedrag

nu op dit moment, hij was gewoon een mooi je man.

Ik ben zelf heel erg kieskeurig als het om mannen gaat

En helaas hij was perfect voor mij.
geniet van het leven
Retsina, kun je even weer met beide benen op de grond gaan staan en lezen wat je eigenlijk zegt?

Je hebt de man 1 x gezien.. Nog niet eens 10 x gesproken.. Maar hij houdt van jou en hij is perfect voor jou?

Wakker worden!! Hij was uit op een leuk eenmalig avontuurtje.. Toen dat geweest was dacht hij "next"..

Hoe kun je nou iemand geloven die in dat stadium" ik hou van je.. " zegt..
veroordeel wat je ziet, maar wat jij ziet .... ben ik niet
Hij is niet schijnheilig.. Jij bent naïef..
Ze hebben niet eens seks gehad.

Ik snap nog steeds het "schijnheilig" deel niet. Hij heeft ooit de jacht op jou geopend en jij deed moeilijk. Natuurlijk heeft hij alle mooie woorden uit zijn vocabulaire uit de kast getrokken, hij wilde immers met je naar bed de volgende date. Jij was niet happig genoeg en hij is nu op zoek naar een nieuw hertje.

Ik geef hem geen ongelijk en vind hem ook niet schijnheilig.
@Retsina: jij zoekt liefde. Hij zoekt geile seks!
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
We zijn weer een dagje verder. Ik moet zeggen dat ik het fijn vond jullie ervaringen te lezen over het geil door een ander naast je partner in bed stappen. Ik snap dat dat er bij hoort. Ik merk ook dat het schuldgevoel hierdoor ook veel minder is. Ook dat beeld van dat alles nog moet gaan beklinken naarmate de tijd vordert brengt me rust.

Gisteravond hebben we weer goed met elkaar gesproken. Het was een gesprek waarbij alles ter sprake kwam. Van het ontstaan en nemen van de keuze die geleid heeft tot deze ontwikkeling tot aan waar we nu staan. Ik heb aangegeven hoe ik mij voelde en dat ik meer wilde delen over mijn flirt. Ik heb met haar goed gesproken over onze grenzen. Daarnaast heb ik doorgevraagd over haar grenzen en hoe ze er nou in staat. Eindelijk is nu duidelijk voor mij wat het haar doet en dat het haar ook echt iets doet. Aan de ene kant jammer dat ik wat ingeperkt wordt met de nieuwe afspraken, aan de andere kant valt er prima mee door te gaan. Er is hierdoor meer rust en ruimte ontstaan. Haha nee niet tijdens het gesprek. Daar kwamen we afentoe hard uit de hoek. Maar het was nodig. Uiteindelijk na even afkoelen zijn we samen in bed beland en hebben we heerlijke make-up seks gehad. Iets was bij ons aardig zeldzaam is. :D Dus dat was heerlijk genieten. Ook een hele fijne manier om weer samen te komen.

De koffiedate in wording zal waarschijnlijk aangepast of geschrapt moeten gaan worden. Mijn vrouw heeft hier meer moeite mee dan het afspreken voor de seks. In haar ogen deel ik dan te veel met mijn flirt. Voor het eerst zie ik bij mijn vrouw dat mijn flirt in de categorie concurrenten wordt gezet. Dat kan (onnodige) spanning opleveren, dus hebben we hierop afgesproken elke dag even een korte recap te doen waar we staan en hoe het gaat. Vandaag was een prima dag, heerlijk weer, gezellig met vrouw en kids en tussendoor wat pikante foto's van mijn flirt voor wat extra spanning. Hier kan ik wel mee leren leven. ;)

Andere zaken waar we uit zijn is dat de date eenmalig is. En over 4 weken stop ik met het contact. Dan zit ik een maand voor ons huwelijk en wil ik me gewoon daar op kunnen focussen. Nu nog mijn flirt vertellen hoe ik het zie. Maar ik denk dat dat wel moet lukken.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
En wat betekent dat nu dan Summer? Geen kennismaking maar meteen hoppetee van bil? Denk je dat dat werkt? Ben benieuwd wat je flirt ervan vindt.

Van mij kon jij ook hoppetee denk ik. Maar dan de andere kant op
quote:Rooss4 schreef op 29 maart 2014 @ 23:58:

Ze hebben niet eens seks gehad..Dat maakt heul niet uit joh.. Hij houdt van haar, en hij is perfect..
Kieskeurig? Was dit dezelfde man die jou een totaal andere foto van zichzelf gestuurd had dan jij verwacht had? Waar je in negatieve zin van schrok? Dus dan valt dat 'mooie' ook wel mee, toch?

Als ik terug lees, ergerde jij je ook aan zijn opdringerigheid. Da hij zo aanstuurde op condoomloze seks bij jullie eerste date.

Maar wat de andere meiden ook zeggen, hij wilde seks en jij doet moeilijk. Daar heeft hij geen trek in en nu voel jij je gekwetst omdat hij geen interesse meer heeft. Afgewezen worden is nooit leuk.

Ik denk dat hij doorheeft dat jij er veel meer van gaat verwachten, dat jij na de eerste keer seks aan zijn been blijft hangen en gevoelens voor hem krijgt. Daar zit hij niet op te wachten. Hij wil casual seks.

Of je zoekt een die wel echt leuk is, of je laat het hierbij. Met deze man gaat het hem niet worden iig!
Heidi, Heidi, Deine Welt sind die Berge - Heidi, Heidi, denn hier oben bist Du zu Haus'
quote:Rooss4 schreef op 30 maart 2014 @ 00:50:

Van mij kon jij ook hoppetee denk ik. Maar dan de andere kant op Wat bedoel je precies?
Dat wanneer je een eenmalig gat zoekt en daar zonder verdere kennismaking bovenop wil springen, je nog even verder mag zoeken.

Althans, zo zou het voor mij werken. Ik houd van het hele spel, vind het 'zullen we uiteindelijk bij elkaar in bed belanden' stuk minstens net zo leuk als de werkelijke date. Ik zou dus niks kunnen met een paar foto's uitwisselen maar irl niet mogen snuffelen. Ik zou dit jouw potentieeltje dat ook wel zo snel mogelijk duidelijk maken dat dit de regels zijn.

Sense, zo de vriendelijkheid spat er weer vanaf zeg! Wat ik me afvraag, wat wil je met dit soort posts bereiken? Jij, met verstand van communicatie, zou toch moeten weten dat die wagonlading cynisme averechts werkt. Onsje minder mag ook wel hoor!

Retsina, ik moet de anderen wel gelijk geven. Jij bent in zijn sweet talk getrapt. Hij wilde vrijblijvend geile seks en jij zocht iets anders. Nu jij niet geeft wat hij wil, zoekt hij verder. Jammer, pijnlijk misschien ook wel maar ook part of the game. Laat die loser lekker, dat gaat um niet worden.

Heidi, ik laat de skileraren en tandeloze (brrrr, kan iemand het daar überhaupt op??) aan mij voorbij gaan als je het niet erg vindt. Maar ik hoop dat het voor jou een groot succes wordt. Cheers!
Ok helder. Ik ben idd ook erg benieuwd hoe het uiteindelijk vormgegeven gaat worden. Voor mijn beeldvorming halen onze nieuwe afspraken toch zeker een deel van het spel af. En dat vind ik ook best jammer.
quote:Lookolook schreef op 30 maart 2014 @ 08:34:

Sense, zo de vriendelijkheid spat er weer vanaf zeg! Wat ik me afvraag, wat wil je met dit soort posts bereiken? Jij, met verstand van communicatie, zou toch moeten weten dat die wagonlading cynisme averechts werkt. Onsje minder mag ook wel hoor!

Ik anticipeer naar aanleiding van de al gegeven antwoorden waarbij duidelijk is dat de poster in kwestie het al niet helder meer ziet.

Dat heeft niets met onvriendelijk willen zijn te maken, maar wel met mijn verwondering over hoe men de realiteit geheel kwijt raakt en zichzelf zo verliest..

Ik ben van nature behoorlijk naïef, maar dit gaat mij echt te ver.. Ik kan dit niet "gezond" noemen... Sorry!
Hoi allemaal.

Ik kom jullie even vertellen dat ik weer genoten heb van date gisteren. Nu weer lekker bezig met uit mijn bubbel komen op deze mooie lentedag.

moet zeggen dat het nu al beter gaat dan de vorige keer.
Retsina is volgens mij nog heel nieuw in de date-wereld. Of de minnaarwereld. Dan is een eerste contact wrs al snel heel interessant en wordt het wat groter gemaakt dan het eigenlijk is.

Alles wat niet zo mooi of leuk is, wordt dan al snel naar de achtergrond geschoven, want hij is zooooo geweldig en perfect.

En daarom heeft het volgens mij ook helemaal niks met kieskeurig te maken, maar meer met onervarenheid en onzekerheid.

Summer, voor mij zou het ook niet werken, geloof ik. Ik zou het ook ingewikkeld vinden als de vrouw-van de regie zou hebben. Logisch hoor, dat er afspraken zijn en dat zij er ook oke mee moet zijn, maar afhankelijk zijn van de wensen van de vrouw-van over hoe en wanneer en welke seks we hebben.. mwah. Daar kan ik me niet zo veel bij voorstellen, maar komt ook omdat ik die situatie niet ken.

Maar aan de andere kant, ik had FB nog nooit gezien voor onze eerste date, we hadden een maand lang hele dagen door contact en we hadden allebei het idee dat het zou spetteren als we elkaar zouden zien en dat was ook zo. Het spetterde onwijs! Dus ik kan wel seks hebben bij een eerste ontmoeting, mits die klik er is, ook zonder koffiedate vooraf.

Er was geen gelegenheid voor een koffiedate vooraf, maar als het niet geklikt had, was er niks gebeurd. We wisten dat die optie er ook zou zijn.

Edit: zij had seks met een ex toch? Dat is ook weer heel anders natuurlijk. Zij kenden elkaar en dan is het eerste contact weer veel makkelijker gelegd. Jij hebt een nieuw iemand ontmoet, daar hoort een stukje kennismaken ook bij, lijkt mij.

Ze zijn niet geheel tandenloos hoor, maar nou ja.. de grote alcoholinname maakt ze niet knapper, zeg maar. Of er iemand is die ze zou doen, ik heb het nog nooit gezien, dat ze iemand scoorden. Mijn stamgasten zijn ook allemaal vrijgezel of gescheiden. Maar zal niet voor elk potje toch een dekseltje zijn??
Sens heb ik gezegt dat hij van mij houd waar dan?

Kijk ik vond hem leuk en dat is en was heel belangrijk voor mij.

Ik zoek iemand die bij mij past en voor mij er goed uit ziet

ik hoef niet iemand die van mij gaat houden, mij gaat het ook om de seks en meer niet.

Maar ja en nu verder zoeken er zitten echt geen leuke meer bij

voor mij .Tot nu toe dan he.

En nee deze is weer een andere die had gezegd ik ben 46 maar leek op de foto 66.
geniet van het leven
Heeeidi je hebt gelijk het is allemaal nieuw voor mij.

Maar ik leer het wel hoe het wel en hoe het niet moet

en kan enz.

En ook hier leer ik heel veel.

Ik heb een vraag voor jullie dames gaan jullie met iemand

die niet jullie type is dan?
geniet van het leven
Nee Summer ik denk ook niet dat zo'n soort afspraak gaat werken. Het leuke van de date met je fotovrouw is toch ook het kennis maken, samen een kop koffie drinken, beetje kletsen, elkaar leren kennen, zoenen en knuffelen, samen dan uiteindelijk in bed belanden, misschien een lunch...

Ik vind het eerlijk gezegd een beetje vreemd van je aanstaande vrouw dat je dan wel seks mag hebben maar geen koffiedate. Is ze bang dat je teveel voor 'die andere vrouw' gaat voelen? Zoenen is trouwens nog intiemer... dat wil je toch ook doen als je seks hebt met je date?

Hoe heeft jouw aanstaande trouwens haar date beleefd? Toch ook niet afspreken en hoppa? Of weet je dat niet precies?

Weet jouw 'fotovrouw' trouwens dat het maar voor 1 keertje is? Hoe weet je dat ze er misschien niet iets voor langere tijd van verwacht? Misschien val je wel ontzettend in de smaak en wil ze nog een keer afspreken...

Als het alleen voor een -beetje platgezegd- eenmalige wip met een andere vrouw is dan je aanstaande, zou je toch ook een callgirl kunnen bellen en daar mee afspreken? Dan heb je niet het risico van een vervolg op... Het klinkt mij best listig... zeker als jullie elkaar foto's sturen, geil worden van elkaar...

Helaas weet ik niet helemaal jouw verhaal vanaf het begin. Hoe het gekomen is dat jullie gaan trouwen en nu, daaraan voorafgaand, nog een keer willen daten met iemand anders. Ik heb wel gekeken om je verhalen terug te zoeken, maar ik krijg het niet voor elkaar. Groetjes, Lotte.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven