buitenechtelijke relatie

29-03-2014 19:45 50 berichten
Alle reacties Link kopieren
...
poezewoefje wijzigde dit bericht op 31-03-2014 13:54
Reden: niet meer relevant
% gewijzigd
quote:ano*k schreef op zaterdag 29 maart 2014 20:29 Welke idioot vertelt op zijn werk over zijn minnares?Iemand die er misschien meerdere wil?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
quote:missmisery schreef op 29 maart 2014 @ 20:39:

Houden van en seks kunnen prima los van elkaar staan.Volgens mij kan houden van vrouw en geven om minnares ook nog best.
Ik zou me er niet mee bemoeien.
quote:Lifeforever schreef op 29 maart 2014 @ 20:44:

[...]

Volgens mij kan houden van vrouw en geven om minnares ook nog best.Dat denk ik ook wel.
Silence is golden. Duct tape is silver.
Een werkpaard en een luxepaard.
Ik zou totaal niet openstaan voor zo'n gesprek. Zeker niet met een collega.

Gelukkig weten de mensen om mij heen zo'n beetje wel hoe ik over vreemdgangers denk en is er tot nu toe niemand geweest die het in zijn/haar hoofd heeft durven halen om mij daar bij te betrekken.

Voor zo'n persoon zou ik geen respect meer op kunnen brengen.
quote:missmisery schreef op zaterdag 29 maart 2014 20:47 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Lifeforever in "buitenechtelijke relatie"" class="messagelink">Lifeforever schreef op 29 maart 2014 @ 20:44</a>:</b>

[...]

Volgens mij kan houden van vrouw en geven om minnares ook nog best.</div></blockquote>Dat denk ik ook wel. "quote: Lifeforever schreef op 29 maart 2014 @ 20:44 :

[...]

Volgens mij kan houden van vrouw en geven om minnares ook nog best. Dat denk ik ook wel."

Zelfde, alleen anders verwoord als je het mij vraagt.
ik heb het andersom meegemaakt.

Maanden hebik sex met een vrouw gehad bij haar thuis bij mij. Toen bleek ze ook samen te wonen.

Ze is niet bij hem weg gegaan want ze hield van hem . Alleen op sex gebied had ze te klagen, ik ben er toen meegestopt alleen miste haar toch hebben elkaar toen nog een paar maanden sex gehad met elkaar voordat het helemaal over is gegaan.

En echt waar ze was gek op haar vriend alleen miste de spanning.
wees eerlijk naar jezelf en de ander
quote:poezewoefje schreef op 29 maart 2014 @ 19:51:

Hij zegt dat hij van zijn vrouw houdt en de seks is zo zo. Op de vraag of hij iets voelt voor zijn minnares reageert hij niet.

De vraag is waarom jij dit soort gesprekken hebt met hem. Ik vind het niet zo voor de hand liggen als je zwanger bent van je partner om dan over seks te praten met een collega.......

Bovendien kijk je er van de buitenkant tegen aan, je weet niet wat er precies in zijn relatie speelt.
quote:rctc00 schreef op 29 maart 2014 @ 22:56:

[...]

"quote: Lifeforever schreef op 29 maart 2014 @ 20:44 :

[...]

Volgens mij kan houden van vrouw en geven om minnares ook nog best. Dat denk ik ook wel."

Zelfde, alleen anders verwoord als je het mij vraagt.Oh.... Alleen is het aantal mensen waar ik om geef bij mij groter dan het aantal mensen waar ik van hou?
quote:single-lady schreef op 29 maart 2014 @ 23:22:

[...]

De vraag is waarom jij dit soort gesprekken hebt met hem. Ik vind het niet zo voor de hand liggen als je zwanger bent van je partner om dan over seks te praten met een collega.......

Bovendien kijk je er van de buitenkant tegen aan, je weet niet wat er precies in zijn relatie speelt.Hij kwam naar mij omdat hij mij vertrouwt. Je hebt gelijk ik weet ook niet wat er in zijn relatie allemaal speelt. Misschien wou hij het kwijt aan iemand. Weet het anders ook niet. Zat zelf ook nog niet in zo'n situatie dus moeilijk om mij in te leven.
quote:poezewoefje schreef op 30 maart 2014 @ 00:11:

[...]

Hij kwam naar mij omdat hij mij vertrouwt. Je hebt gelijk ik weet ook niet wat er in zijn relatie allemaal speelt. Misschien wou hij het kwijt aan iemand. Weet het anders ook niet. Zat zelf ook nog niet in zo'n situatie dus moeilijk om mij in te leven.

Ik vind het echt heel raar. Jarenlang een minnares, dan kan hij prima een geheim bewaren dus. Waarom het een collega ineens vertellen?

Last van schuldgevoel? Vindt hij jou (meer dan) leuk en wil hij polsen of jij openstaat voor..? Ik zou zó geen zin hebben in de rol van "medeplichtige": wat heb jij eraan om dit geheim te weten? Trek je grens TO. Misschien er zelf niet over beginnen, maar als hij je nogmaals benadert duidelijk maken dat jij niet de persoon bent noch wilt zijn om dit mee te bespreken.
quote:ano*k schreef op 30 maart 2014 @ 09:20:

[...]

Ik vind het echt heel raar. Jarenlang een minnares, dan kan hij prima een geheim bewaren dus. Waarom het een collega ineens vertellen?

Last van schuldgevoel? Vindt hij jou (meer dan) leuk en wil hij polsen of jij openstaat voor..? Ik zou zó geen zin hebben in de rol van "medeplichtige": wat heb jij eraan om dit geheim te weten? Trek je grens TO. Misschien er zelf niet over beginnen, maar als hij je nogmaals benadert duidelijk maken dat jij niet de persoon bent noch wilt zijn om dit mee te bespreken.

Zo had ik het nog niet bekeken. Ja hij vindt me leuk laar zo weet ik het niet.

Ik moet inderdaad mijn grens trekken. Anders ben ik later de gebeten hond.
quote:ano*k schreef op 29 maart 2014 @ 20:29:

Welke idioot vertelt op zijn werk over zijn minnares?

Ik vaag me dat ook af.

Je staat bij het koffiezetapparaat:

En Frits, nog wat leuks gedaan dit weekend?

Jazeker, ik ben bij mijn minnares geweest!

Oh, maar jij bent toch getrouwd, waarom dan een minnares?

Nou ik hou alleen van mijn vrouw, maar de seks is maar zo zo, dus dat haal ik bij mijn minnares!

Nou werk ik al ruim 20 jaar en in die 20 jaar heb ik echt nog nooit van dit soort gesprekken gehad (gelukkig)
Luister nou maar gewoon naar wat ik zeg!
quote:Summerdance schreef op 30 maart 2014 @ 10:11:

[...]

Ik vaag me dat ook af.

Je staat bij het koffiezetapparaat:

En Frits, nog wat leuks gedaan dit weekend?

Jazeker, ik ben bij mijn minnares geweest!

Oh, maar jij bent toch getrouwd, waarom dan een minnares?

Nou ik hou alleen van mijn vrouw, maar de seks is maar zo zo, dus dat haal ik bij mijn minnares!

Nou werk ik al ruim 20 jaar en in die 20 jaar heb ik echt nog nooit van dit soort gesprekken gehad (gelukkig)Zo ging het niet maar ga niet in detail treden. Hij vertelt me nog dingen in vertrouwen. Hij niet alleen. Werk als vrouw op een mannenbedrijf. Misschien heeft dat ermee te maken?
Nee, dat heeft er niks mee te maken. Weet je zeker dat je niet aan het flirten bent met hem ?

Ik snap werkelijk niet hoe het gesprek zo'n richting in gaat als jij hier niet voor open staat. Hij vindt je leuk en jij ? Wat voel jij voor hem?

Je speelt met vuur.
quote:poezewoefje schreef op 30 maart 2014 @ 10:47:

[...]

Zo ging het niet maar ga niet in detail treden. Hij vertelt me nog dingen in vertrouwen. Hij niet alleen. Werk als vrouw op een mannenbedrijf. Misschien heeft dat ermee te maken?

Ik vind het wel heel herkenbaar hoor! En ik heb met meerdere mannen ook zulk soort gesprekken.

Beetje raar Single Lady: waarom zou je als je zulk soort gesprekken met iemand hebt, met vuur spelen? Zegt meer over jou (eventuele verwachtingen en vooroordelen over mannen) dan over die mannen zelf. Je kunt toch een fijne klik hebben met elkaar, waarbij je dat in vertrouwen elkaar vertelt.
Je kunt niet wachten want dan kom je veel te laat
quote:single-lady schreef op 30 maart 2014 @ 13:11:

Nee, dat heeft er niks mee te maken. Weet je zeker dat je niet aan het flirten bent met hem ?

Ik snap werkelijk niet hoe het gesprek zo'n richting in gaat als jij hier niet voor open staat. Hij vindt je leuk en jij ? Wat voel jij voor hem?

Je speelt met vuur.Ik vind hem leuk als collega net zoals ik ook nog anderen leuk vind. Ik lach graag, maak graag plezier, ben spontaan misschien te,.... Misschien is dat voor sommigen al flirtend gedrag maar ik ben de enigste vrouw in mijn team en ga niet in een hoekje ofzo zitten omdat ik misschien verkeerde signalen zou geven. Ik zie hen enkel als collega's.
Goed zo Poezewoefje!
quote:lady-aurora schreef op 30 maart 2014 @ 13:28:

[...]

Ik vind het wel heel herkenbaar hoor! En ik heb met meerdere mannen ook zulk soort gesprekken.

Beetje raar Single Lady: waarom zou je als je zulk soort gesprekken met iemand hebt, met vuur spelen? Zegt meer over jou (eventuele verwachtingen en vooroordelen over mannen) dan over die mannen zelf. Je kunt toch een fijne klik hebben met elkaar, waarbij je dat in vertrouwen elkaar vertelt.

Inderdaad en mijn team zei eens dat ze veel respect hebben voor mij waaronder hij.

Misschien vertelt hij het ook omdat hij weet dat ik hem daarop niet ga beoordelen.
dit heeft niks te maken met respect.

wat moet jij hiermee, zijn biechtmoeder zijn?

fijn voor hem dat hij het met jou kan delen, maar hier moet jij niks mee te maken willen hebben.
wij slapen nooit.
quote:lady-aurora schreef op 30 maart 2014 @ 13:36:

Goed zo Poezewoefje!Dank je
quote:valentinamaria schreef op 30 maart 2014 @ 13:39:

dit heeft niks te maken met respect.

wat moet jij hiermee, zijn biechtmoeder zijn?

fijn voor hem dat hij het met jou kan delen, maar hier moet jij niks mee te maken willen hebben.

waarom niet???? Waarom zou hij dat niet mogen vertellen? Ze hoeft er toch verder niets mee te doen?

Ik vind dat woordje moet ook zo naar!
Moeten hoef niet, maar je kunt je afvragen of biechtmoeder of praatpaal van de mannen op een afdeling nou een slimme positie is. Zeker als de onderwerpen van die gesprekken vaak seksueel zijn. Je voelt je dan misschien heel bijzonder, maar het is niet verstandig. Ten eerste geef je een bepaald signaal af , en het lijkt me ook niet handig voor je carrière. Dat heeft niks met preuts te maken.

Nu lijkt het net of TO heel stoer is met die gesprekken. Maar ze ergert zich aan hem, ze wil weten waarom. Ik zou dát dan in een gesprek aankaarten. "Waarom vertel je dat aan mij, en waarom ga je vreemd als je van je vrouw houdt."
Probleem is dat hij het er niet meer wil over hebben en nu ik thuis zit is het ook moeilijker.

Mijn carrière zal daar niet onder lijden. Zou anders zijn moest ik ingaan op de avances van sommigen maar ze rekenen je niet af omdat iemand je vertrouwt. Ik ben soms stoer en heb soms een grote mond maar om hogerop te klimmen en baas te zijn van zo'n heel team mannen zie ik niet echt zitten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven