Gezondheid alle pijlers

Vaginale Schimmelinfectie? lactacyd?

31-03-2014 15:03 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi

Ik denk dat ik een schimmelinfectie heb, ik heb namelijk witte, kwarkachtige afscheiding, vele hoeveelheid en het stinkt af en toe ook. Hoewel ik geen jeuk of branderig gevoel heb (schaamlippen zijn trouwens wel rood)

Nu heb ik gelezen dat Lactacyd ook tegen schimmelinfecties helpt, maar vele zeggen ook dat het alleen maar erger word hierdoor.

Hebben jullie er ervaring mee? Iemand met de infectie:

Ik ben toen begonnen met het gebruiken van lactacyd verfrissende wasemulsie. De ene dag was ik met lauw-warm water en de andere dag met lactacyd. Dit hielp enorm!

Alvast bedankt!
ben 100 jaar geleden met mijn 1e vaginale schimmel naar huisarts geweest (hmmm, ik klink nu als Sinterklaas).

Kon kleren aanhouden, obv omschrijving kreeg ik al een antischimmelkuurtje mee.

de laatste keer dat ik het had, gewoon zelf bij 't Kruidvat Canesten gehaald.
Lactacyd is zelfs af te raden bij een vaginale schimmelinfectie. Gebruik dus alleen de Canesten Gyno (tablet is het beste) en gebruik pas weer lactacyd als alles terug normaal is qua PH waarde ed.

Was je vagina alleen met een beetje water onder de douche en niet met welke zeep dan ook.
Only dead fish go with the flow
quote:ano*k schreef op 31 maart 2014 @ 15:06:

Canesten gyno tablet of crème. Zonder recept te verkrijgen. Lactacyd is echt niet voldoende!Dit!
Hier nog een Canesten-fan Gelukkig het laatste jaar niet veel nodig gehad, maar het werkt heel erg goed. Inderdaad zo'n "eitje" inbrengen, dag daarna een maandverbandje of zo in je onderbroek doen omdat het oplost en dus ook deels er weer uitkomt (klinkt heftiger dan het is, niet dat het eruitloopt of zo ) en dan ben je er heel snel vanaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven