Jongensnamen topic
dinsdag 1 april 2014 om 21:17
quote:soley79 schreef op 01 april 2014 @ 08:50:
Wieger
Tijl
Mees inderdaad.
Ehm....lastige man heb jij!
Dat wist ik al
Mrsnem, ook dank! Zitten wel een paar interessante tussen. Maar zilver bijvoorbeeld vind ik dan weer te apart.
Zijn eigen naam is ook al genoemd en betekent ook iets kom ik nu achter, ha ha.
Wieger
Tijl
Mees inderdaad.
Ehm....lastige man heb jij!
Dat wist ik al
Mrsnem, ook dank! Zitten wel een paar interessante tussen. Maar zilver bijvoorbeeld vind ik dan weer te apart.
Zijn eigen naam is ook al genoemd en betekent ook iets kom ik nu achter, ha ha.
dinsdag 1 april 2014 om 22:33
quote:Raremuts schreef op 01 april 2014 @ 22:08:
Ik gooi er nog maar een keer een lijstje tegenaan om meningen te peilen:
- Tycho
- Jarno
- Rowin
- Roan
- Jesper
- Ivan
Grote zus heet Merle. Wat vinden jullie leuk en juist niet?De naam van mijn zoon, een naam die hoog in de favorieten heeft gestaan en de naam van mijn echtgenoot zitten er tussen. Ik ben dus van de meeste wel gecharmeerd. Rowin vind ik wat gezocht, dan liever Robin.
Ik gooi er nog maar een keer een lijstje tegenaan om meningen te peilen:
- Tycho
- Jarno
- Rowin
- Roan
- Jesper
- Ivan
Grote zus heet Merle. Wat vinden jullie leuk en juist niet?De naam van mijn zoon, een naam die hoog in de favorieten heeft gestaan en de naam van mijn echtgenoot zitten er tussen. Ik ben dus van de meeste wel gecharmeerd. Rowin vind ik wat gezocht, dan liever Robin.
dinsdag 1 april 2014 om 22:40
quote:Mevrouwdekees schreef op 01 april 2014 @ 22:33:
[...]
De naam van mijn zoon, een naam die hoog in de favorieten heeft gestaan en de naam van mijn echtgenoot zitten er tussen. Ik ben dus van de meeste wel gecharmeerd. Rowin vind ik wat gezocht, dan liever Robin.Maar Kees staat er toch niet tussen?
[...]
De naam van mijn zoon, een naam die hoog in de favorieten heeft gestaan en de naam van mijn echtgenoot zitten er tussen. Ik ben dus van de meeste wel gecharmeerd. Rowin vind ik wat gezocht, dan liever Robin.Maar Kees staat er toch niet tussen?