Baby & Kinder kleertjes # 2

08-10-2012 22:20 4116 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hy allen

Ben gek op alles wat met kleding-mode-styling te maken heeft.

Zie nog geen topic op kinderen hierover, dus denk, heeeeeeeee, zelf maar wat openen.

Heb net een baby en merk hoe ik me kan uitleven.

Het hoeft niet duur te zijn. Ook op MP is veel te krijgen.

Voor stylingtips, vragen over sites, winkels, verkoop/aankoop, korting coupons, acties enz enz. ben je hier goed.

Post ook vooral je nieuwste aanwinsten en combies, ben heel benieuwd.

Suggesties voor nieuwe merken en websites zijn zeer welkom ( liefst met linkje)

HOU DE OP EN DE EERSTE POSTING VAN DIT TOPIC IN DE GATEN !!!!

Baby-kinder kleertjes # 1
Oja je kan ook draagdoeken of van die echte dragers huren! Iets van ¤7 per week (met borg).

Moet je even googlen.

Kan je het uitproberen
quote:dino2011 schreef op 01 april 2014 @ 09:44:

Ik heb trouwens liever dat z'n kleertjes iets te groot zijn dan zo'n vette baby in een te klein buiktruitje, dat vind ik er zo stom uit zien.

Vette baby, check.

Soms kom ik er pas achter dat iets te klein is als ie het al zowat aanheeft. Dan denk ik, als ie het straks volgepoept heeft laat ik het wel uit, ipv meteen iets anders te pakken. En ik heb soms ook gewoon moeite met accepteren dat iets te klein is. Net als bij mezelf
quote:dino2011 schreef op 01 april 2014 @ 09:40:

DH ik heb zo'n voordeelkaart van de kruidvat en daar krijg ik bij persoonlijke aanbiedingen (die je moet activeren) nog eens ¤5 korting op het springkussen!dank voor de tip, maar heb er nu 1 die groter is voor 15 euro
Ik vind dat er ook niet leuk uitzien, als de kleertjes te klein zijn. Als dat bij zoon wel 's gebeurt zeg ik dat hij de Catootje-look heeft.

Te grote kleren vind ik er ook niet leuk uitzien, dan valt het weer als een hobbezak. Wil dus dat het precies goed op maat valt. Soms schat ik het ook compleet fout in, dan vind ik een kledingstuk op het oog er veel te ruim uitzien, doe ik het zoon dan aan, dan is het kledingstuk zelfs al te klein.

@Papmetgrutjes: Af en toe gewoon wat kopen, ook al vindt je man het niet mooi. Mijn vrouw is ook niet kapot van de meeste drukke Scandinavische jumpsuits en noemt ze af en toe 'clownspakjes', maar af en toe betrap ik haar er ook op dat ze het stiekem toch leuk vindt, want ze wilde naar een Scandinavisch land, omdat we daar dan konden gaan shoppen.

Ik denk zelf dat ze misschien erg gevoelig is voor wat anderen van de kleding vinden (haar moeder en zus vooral). Haar zus vindt sommige pakjes geweldig en hoopt dat zij ze over een x aantal jaar ook kan gebruiken, maar haar moeder blijft de Scandinavische pakjes 'vreselijk' vinden.
Dochter hier heeft soms wel iets aan wat te groot is. Maar dan vooral te lang bij haar armen, dan zit het qua omvang wel goed. Ze is in verhouding iets dikker ten opzichte van de lengte van haar armen ofzo
quote:Lebowski schreef op 31 maart 2014 @ 12:21:

[...]

Niet gekocht hoor (het blijft geen feest ), maar voor jou geplakt. Van Zalando.

Balen van je pols, NYC. Maar je kunt toch met je andere arm klikken en kopen? Ik ga kijken!
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
Even rondgestruind op het internet en kwam het een en ander leuks tegen voor de baby, dus hoppa besteld!

http://www.grasonderjevoeten.nl/a-29896 ... suit-tuin/

http://www.grasonderjevoeten.nl/a-29897 ... -eekhoorn/

http://www.musjes.com/dutch/catalog/pro ... mage/9066/

http://www.musjes.com/dutch/catalog/pro ... mage/8515/

Love it Daisy!
Even snel, want weinig tijd helaas de laatste tijd, maar NYC zag dat duomoeders ook mogen erkennen sinds vandaag! Wat een leuk nieuws! Weet niet of jij er wat mee gaat doen, maar wilde het even melden voor het geval je het nws had gemist.
Erg leuk, Daisy!

Zag deze net voor dochter, vind ik ook leuk. Zal vanavond eens even met haar gaan zitten om online te shoppen.

'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
quote:Lebowski schreef op 01 april 2014 @ 09:54:

[...]

Vette baby, check.

Soms kom ik er pas achter dat iets te klein is als ie het al zowat aanheeft. Dan denk ik, als ie het straks volgepoept heeft laat ik het wel uit, ipv meteen iets anders te pakken. En ik heb soms ook gewoon moeite met accepteren dat iets te klein is. Net als bij mezelf

Sinds maat 74 staan we een beetje stil. Qua breedte nog steeds een latje. Kuitbroeken maat 74 passen nog steeds, komen nu tot net onder de knie...

Maar ja, wil ook wel eens wat anders

Eigenlijk alleen met schoenen dat ik denk "Had ik vorige maand niet net een nieuw paar gekocht?".
quote:Pompiedoe schreef op 01 april 2014 @ 12:40:

Even snel, want weinig tijd helaas de laatste tijd, maar NYC zag dat duomoeders ook mogen erkennen sinds vandaag! Wat een leuk nieuws! Weet niet of jij er wat mee gaat doen, maar wilde het even melden voor het geval je het nws had gemist.Wat lief dat je daaraan denkt! Wij hebben toevallig 2 weken terug de uitspraak van de rechter gekregen. Tijdens de zwangerschap is de adoptieprocedure al in gang gezet. Maar wel heel goed nieuws uiteraard en heel fijn voor heel veel andere stellen!
poef
anoniem_57035 wijzigde dit bericht op 01-04-2014 21:14
Reden: herkenbaar
% gewijzigd
De kinderbijslag is gestort!

Maar dat wisten jullie zeker al, gezien het feit dat er hier weer pagina's vol geschreven zijn.
Pakketje met 4 tshirtjes is binnen, helemaal leuk.

Zat ook even te twijfelen over de dubbele maatvoering. Kind zit er net een beetje tussen, maar 110-116 zit prima en hij is nog geen eens 2... Oef lang bovenlijfje.

Nu wat van baba baby bestellen, eens kijken hoe dat valt.

En de nieuwe zomershirtjes kunnen gelijk al aan deze week, lekker weertje.
Heet ze echt zo, Bubbelwijn?!?
Mijn zoontje doet altijd erg lang met maten. Hij is nu 2,5 en heeft net maat 92. Sommige kleertjes gaan toch nog ongedragen weg. Die vind ik dan toch niet zo leuk en ik heb zo m'n voorkeuren in setjes. Sommige dingen heeft hij bijna wekelijks aan...

Hij past nu zelfs nog sommige dingen in maat 86 die hij vorige zomer ook al droeg. En korte broeken maat 74 passen ook nog.

Iets te grote kleren vind ik niet zo erg. Ik sla regelmatig broekspijpen om. De ene maat is vaak te kort, dat vind ik echt geen gezicht en gaat meteen uit z'n kast. Maar dan is een maat groter vaak weer veel te groot. En soms wil ik hem zo graag iets aantrekken wat ik leuk vind, dat ik niet meer kan wachten!

Vorige week had hij een onderbroekje en (roze!) hemdje aangekregen toen z'n romper vies was geworden op het KDV. Daar was hij helemaal blij mee, dus ik heb nu wat setjes ondergoed gekocht. Vind ik wel weer leuk, zo'n nieuwe fase!

M'n geflockte shirtje met duikboot is eigenlijk al weer te klein. Het was maat 86/92 van HEMA en volgens de verkoopster viel het redelijk groot, maar dat klopt dus niet. Ik heb ook al een overhemdje en vestje van HEMA in maat 92, die niet meer passen. Beetje jammer!

En kinderbijslag gestort, vandaar al die nieuwsbrieven met kortingsacties van webshops!

Ik vind 4FF trouwens ook erg leuk, maar wel erg prijzig! Ik had twee shirtjes (en leuke broeken en vesten), maar wat een prijzen! Dat kan ik er echt niet aan uit geven!
Bubbelwijn, compleet met -tje of alleen het eerste deel? Ik vind het wel een leuke naam hoor!
Ik erger me ook aan die dubbele maten... Ik wil t ook alleen kopen als ze dan nog in de kleinste maat zitten. Vanmiddag gaan shoppen voor jongste,maar niks gevonden. hij heeft eigenlijk maat 80 nodig,maar zn dikke buik heeft wel 86 nodig.. Kleine bolle. middelste is juist n ongekeerd probleem.. Zo mager dat alles om hem heen lubbert, ziet er heel onverzorgd uit dan vind ik.

voor oudste hoef ik zo goed al niet te shoppen.mn markplaatspakket was super. Voor 100 euro 2 lange broeken, 1 3/4 broek, 6 korte broeken, 1 longsleeve en 7 shirts. Allemaal mijn smaak en in perfecte staat. Was allemaal merkspul, Tumble en dry, 717, scotch en schrunk enz. Erg blij dus. Kreeg vandaag al leuke reacties op zn outfit. Maar men, maat 128-134 is echt al groot!!!
Zonder -tje.

Ik ben wel gewend dat niet iedereen het leuk vind. We kunnen niet allemaal hetzelfde leuk vinden

(de naam van mijn oudste zal ik maar niet zeggen, want die is nog erger. haha. )
Ik vind het echt een superleuke naam!!
quote:Lebowski schreef op 01 april 2014 @ 21:17:

Ik vind het echt een superleuke naam!!

O, echt. Dacht door je reactie dat je het stom vond.

Nou, dank je wel dan.
Verdorie, de naam gemist.

@golfje: dat heb ik ook altijd, dat vogelverschrikkereffect. Daarom fruts ik zoveel aan zijn haar en koop ik veel accessoires. Alsof dan mensen ineens denken dat het kind wel degelijk goed verzorgd wordt, haha. Zit meer tussen mijn oren.
Lemoos als je wat terugleest, kom je maar een meisjesnaam tegen.
quote:bubbelwijn schreef op 01 april 2014 @ 21:20:

[...]

O, echt. Dacht door je reactie dat je het stom vond.

Nou, dank je wel dan. Oh sorry nee zeker niet, heel leuk juist.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven