Seksklets deel 53
zaterdag 1 februari 2014 om 00:54
donderdag 3 april 2014 om 09:07
quote:summernights schreef op 02 april 2014 @ 21:37:
[...]
Laat ik beginnen met het schetsen van de omgeving en wat er zoal gebeurt op de meet. Dan mogen jullie de rest lekker aanvullen...
Ik grijp die leuke barman in zijn kraag, roep nog even ''t Was leuk jongens!' naar de rest en duik met hem de bierkelder in.
The end.
[...]
Laat ik beginnen met het schetsen van de omgeving en wat er zoal gebeurt op de meet. Dan mogen jullie de rest lekker aanvullen...
Ik grijp die leuke barman in zijn kraag, roep nog even ''t Was leuk jongens!' naar de rest en duik met hem de bierkelder in.
The end.
donderdag 3 april 2014 om 10:04
donderdag 3 april 2014 om 10:07
Ik ben ook een flinke stap dichter bij een date met mijn flirt gekomen. Gisteren aardig open over de situatie zitten appen met haar. Ze respecteert de regels die we thuis hebben en vroeg me heel eerlijk hoe ik het contact na onze date zou willen doen. Dat hebben er nu helemaal helder. Dat stopt na de date. Zo zijn de afspraken. Zelf geeft ze aan dat als ze mij wil kunnen zien en krijgen dat ze dan ook concessies wil maken. Dus als de klik er irl is, dan wordt het ook meteen alles die avond.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
donderdag 3 april 2014 om 10:46
Mijn vrouw is er ok mee. Afgelopen vrijdag en zaterdag hebben we alle afspraken helder gekregen. Daarnaast heb ik een geen buien meer gehad waar ik eerder wel last van had. Voor mijn gevoel is er een wereld van verschil met vorige week. Voor mij, voor haar en voor ons. Heb echt het gevoel dat de rust terug gekeerd is sinds ik onze keuze om hier mee te beginnen heb kunnen accepteren.
Na de date geen contact meer. Hoe groot de klik ook is. Als hier uiteindelijk uit blijkt dat ik een meer open relatie wil hebben, dan is dat iets voor ná de bruiloft en niet om nu wat mee te moeten. De afspraak met mijn flirt nu is dat ze contact aan mij laat. Dan heb ik het zelf in de hand.
Na de date geen contact meer. Hoe groot de klik ook is. Als hier uiteindelijk uit blijkt dat ik een meer open relatie wil hebben, dan is dat iets voor ná de bruiloft en niet om nu wat mee te moeten. De afspraak met mijn flirt nu is dat ze contact aan mij laat. Dan heb ik het zelf in de hand.
Eenzaam is degene die voor niemand nummer één is.
donderdag 3 april 2014 om 11:30