speeltjes

03-04-2014 20:32 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames

Voor diegene die een hond hebben:

Welke speeltjes heeft jullie viervoeter zoal?En wat is zijn/haar favoriet?

De mijne heeft om de zoveel weken een touw en ik ben nu op zoek

naar iets anders leuks voor erbij.
Tennisballen, een van de weinige dingen die niet zo kapot zijn of als moordwapen gebruikt worden. Het bot met merg was ook geen succes, daar at ze het bot bij op.
Ik had verwacht dat dit topic of in de sekspijler of de kinderpijler zou staan!
Ik dacht aan andere speeltjes....
Kong tennisballen met pieper zijn favoriet.
Mijn hond is bang voor piepbeestjes (gelukkig) En verder is ze niet zo van de speeltjes. Maar gewoon een stok om op te kauwen, vind ze nog wel leuk. En altijd krijgt ze een botje na het eten, die ze als toetje opknabbelt.
Ik ben niet dom, ik weet precies wat ik bedoel.
quote:Bella1 schreef op donderdag 03 april 2014 21:34 Ik dacht aan andere speeltjes....Ik ook...
Wij hebben een keer een hele shopper vol met tennisballen gekregen van iemand, issie wel even zoet mee...

Verder vermaakt hij zich met stokken als er geen tennisballen in de buurt zijn. We hebben ook een kong. Maarja, hij is al een beetje mollig...
Gewoon een ring, rammelaargrootte, van plastic/ rubberachtige zooi!

Tennisballen issie ook gek op, net als touw.

Moet wel van goede kwaliteit zijn, anders ist zo kapot. Boxerproof noemt vriend het...

Liefsteheeft ie ring in zn bek en voetbalt ie met de tennisbal!
Ons hondje sloopt alles, tennisballen vreet 'ie kaal, piepertjes sloopt hij uit speeltjes, de stevigste stoffen vreet hij los en dan gaat hij met de vulling in de weer. Een touw is niet interessant.

Het enige wat hij behandelt als zijn kindje, is een groot kauwbot. Het liefst gevuld met pens. Gaat overal mee naartoe. Ik ben ook nog steeds op zoek naar het ideale speeltje........
Mijn hond heeft een paar beren. Ze maakt ze niet kapot, van pup af aan afgeleerd om ze niet kapot te maken.
Mijn hond speelt in huis zelden ergens mee, geen idee waarom, ik probeer het al 13,5 jaar, als ik een balletje gooi kijkt ze me aan met zo'n gezicht van "ga jij die bal maar lekker zelf halen". Ze komt wel met een "cadeautje" aanlopen als er bezoek komt of als één van ons even is weggeweest. Er staat een mand vol maar ze heeft twee favorieten, een soort aapje met slappe ledematen en een pluchen kluif, de speeltjes die kapot zijn, zijn geruïneerd door buurhondjes.
verba volant, scripta manent.
http://www.arcatapet.com/item.cfm?cat=8233

Mijn hond is compleet verslaafd aan deze bal.

Oersterk, het is het enige dat ze niet kapot krijgt.

En zacht genoeg dat als die bal eens door de kamer vliegt, er niets aan diggelen gaat.

Ik ben er echt blij mee. Zij dus ook.

Ook handig is dat hij gewoon in de wasmachine kan als het wel erg ranzig wordt.

Wat mijn vorige hond altijd erg leuk vond was een tennisbal in een oude sok. Maar dat wordt wel een projectiel tijdens een beetje ruig spel.
Het was zo donker dat ik overal lichtpuntjes zag.
Het leuke van speeltjes is toch om ze te slopen? Mijn hond heeft de grootste pret als ze van knuffelbeesten met piepertjes erin kan slopen. Het ding helemaal leegpluizen totdat ze het piepertje heeft gevonden.
Afgeknipte broekspijp van een oude spijkerbroek en een knoop erin blijft favoriet en gaat lang mee.

Kong speeltjes ook en het hondenspeelgoed van Tuffy. Dat zijn hele stevige knuffels in verschillde 'slijtage' sterktes. Zien er leuk uit én ook echt stevig! Gaan nu 2 jaar mee en nog zo goed als nieuw (excl kwijlvlekken en nee geen aandelen).

http://www.cool4pets.nl/tuffy

http://www.tuffyshop.be

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven