Het topic zonder onderwerp

06-04-2014 01:04 51 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste viva's en vivo's, het is laat en ik verveel me. Daarom open ik een nieuw topic. Er is alleen 1 probleem, ik weet geen onderwerp en ik heb op het moment ook geen nijpende problemen. Dus daarom aan jullie de vraag: wie weet er een nieuw topic onderwerp?
Als je naar fouten zoekt, gebruik dan een spiegel en geen verrekijker
quote:femselien schreef op zondag 06 april 2014 01:12 Waarom kan Miss Piggy niet tot 70 tellen?Nou.....nou......nou?????
quote:femselien schreef op 06 april 2014 @ 01:12:

[...]

Waarom kan Miss Piggy niet tot 70 tellen?Omdat ze even iets anders aan het doen is.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:16:

[...]

Misschien gaat het om de vraag op welk moment van de dag zwangere vrouwen in Timboektoe het beste hun teennagels kunnen knippen Dat schijnt daar tegen het einde van iedere maancyclus te zijn, op de laatste woensdag rond 17.00 uur. De baby ligt rond die tijd op zijn/haar gunstigst zodat de buik nauwelijks in de weg zit en de groei des nagels is dan net ietwat afgeremd.
Had ik maar een motto.
quote:Purpie schreef op 06 april 2014 @ 01:19:

Dat schijnt daar tegen het einde van iedere maancyclus te zijn, op de laatste woensdag rond 17.00 uur. De baby ligt rond die tijd op zijn/haar gunstigst zodat de buik nauwelijks in de weg zit en de groei des nagels is dan net ietwat afgeremd.Maar da's dus alleen in Timboektoe, hè.
Had ik maar een motto.
Door een ander topic kwam ik weer terecht in dit topic:

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Het_ra ... ges/209973

Wie heeft dit ook gevolgd en wil ook graag een update van Spijker?
quote:Gigi- schreef op zondag 06 april 2014 01:17 Nou.....nou......nou?????Bij nummer 69 heeft ze last van een kikker in d'r keel
Some flies are too awesome for the wall
quote:helianthe schreef op 06 april 2014 @ 01:20:

Door een ander topic kwam ik weer terecht in dit topic:

http://forum.viva.nl/forum/Thuis/Het_ra ... ges/209973

Wie heeft dit ook gevolgd en wil ook graag een update van Spijker?Niet gevolgd, maar de OP klinkt wel erg geheimzinnig...
Had ik maar een motto.
quote:Purpie schreef op 06 april 2014 @ 01:22:

[...]

Niet gevolgd, maar de OP klinkt wel erg geheimzinnig...Was een leuk topic, maar er is nooit een einde aan gekomen.
Het mooiste nummer/liedje allertijden
Of begin een topic over kattenpoep in je tuin. Succes gegarandeerd.
quote:Purpie schreef op zondag 06 april 2014 01:19 <blockquote><div>quote:</div><div class="message-quote-div"><b><a href="Purpie in "Het topic zonder onderwerp"" class="messagelink">Purpie schreef op 06 april 2014 @ 01:19</a>:</b>

Dat schijnt daar tegen het einde van iedere maancyclus te zijn, op de laatste woensdag rond 17.00 uur. De baby ligt rond die tijd op zijn/haar gunstigst zodat de buik nauwelijks in de weg zit en de groei des nagels is dan net ietwat afgeremd.</div></blockquote>Maar da's dus alleen in Timboektoe, hè. Purpie....woooow! Jij weet dat gewoon! Diep onder de indruk hier
quote:femselien schreef op zondag 06 april 2014 01:20 Bij nummer 69 heeft ze last van een kikker in d'r keelHahaha tranen over mijn wangen, geweldig!
quote:Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:33:

[...]

Purpie....woooow! Jij weet dat gewoon! Diep onder de indruk hier Dank je. Ik vroeg me al af wanneer ik deze kennis eindelijk eens met de wereld kon delen.
Had ik maar een motto.
Ik vind het wel gezellig zo'n topicloos topic. En al zou ik heel graag een vervolg horen dit topic en op meerdere topics van Spijker, ga ik toch lekker slapen.

Allemaal een goede topicloze zondag gewenst!
O, ik heb nog een vraag! Ik ben nog vrij nieuw op het forum, misschien hebben jullie Het Antwoord. Mag ik van het moment gebruikmaken?

Als je op het poppetje links van je nick klikt, krijg je onder andere te zien hoeveel berichten je hebt gepost. MAAR. Soms gaan ze met meerdere tegelijk omhoog, na één post! Hoe kan dat?!

Heeft het te maken met als je een quote plaatst, misschien? Iemand enig idee? Want anders kan ik niet slapen.
Had ik maar een motto.
quote:Jonari schreef op 06 april 2014 @ 01:28:

Of begin een topic over kattenpoep in je tuin. Succes gegarandeerd.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Helaas geen wijsheid hier over dat soort zaken.... Ik hoop dat je alsnog aan slapen toe komt....
Het topic zonder onderwerp heeft ook opeens geen TO meer lijkt het. Verveelt dit haar nu ook wellicht????
quote:Purpie schreef op 06 april 2014 @ 01:37:

O, ik heb nog een vraag! Ik ben nog vrij nieuw op het forum, misschien hebben jullie Het Antwoord. Mag ik van het moment gebruikmaken?

Als je op het poppetje links van je nick klikt, krijg je onder andere te zien hoeveel berichten je hebt gepost. MAAR. Soms gaan ze met meerdere tegelijk omhoog, na één post! Hoe kan dat?!

Heeft het te maken met als je een quote plaatst, misschien? Iemand enig idee? Want anders kan ik niet slapen.

Geen idee.

Ik zou er een topic over openen als ik jou was.
Ah, jammer. Maar toch bedankt! quote:Gigi- schreef op 06 april 2014 @ 01:41:

Het topic zonder onderwerp heeft ook opeens geen TO meer lijkt het. Verveelt dit haar nu ook wellicht????Dat viel mij ook op. TOOO? We zijn je heel hard aan het vermaken hier!
Had ik maar een motto.
Haha, ik ben dus een vivo. Ik zal het tegen mijn vrienden zeggen.

'vivo' is het woord van het jaar? ;)
Power to the people
ik weet een topictitel: Wat doe ik hier eigenlijk, als ik me verveel?
En ik ben een vievve, niks geen a of o erachter.
Ik ben Jeau de Viveau. Nog erger.
Uit welke film komt Enn's plaatje?

Hint: eddie

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven