Rode lamp moet kunnen?

06-04-2014 14:34 63 berichten
Beste dames.

Sinds enige tijd ben ik aan het herinrichten en is het één en ander vervangen, ik heb ook het idee opgevat iets aan de verlichting te doen.

Nu leven we in moderne tijden dat oude associaties steeds meer inboeten maar ik merk dat dat hier niet het geval is.

Ik heb namelijk in een paar kamers rode lampenbollen geïnstalleerd.

Ik woon in een vrijstaand huis in een bocht en dit valt na zonsondergang inderdaad op.

Nu zijn er al diverse (denigrerende) opmerkingen gemaakt door buren en andere omwonenden en er is ook al een paar keer door twijfelachtige figuren aangebeld met de vraag ''wat het kost?''

Ik vind dit ronduit belachelijk, zijn we tegenwoordig nog echt zo bekrompen?

Groetjes XXX Shirley.
Alle reacties Link kopieren
Hahahaha, wat erg.
Zo oud zijn die associaties niet hoor. Ik woon bij de hoeren om de hoek en die hebben toch echt rode lampen aan als teken dat ze aan het werk en beschikbaar zijn.
Tja, toen ik mijn nieuwe huis inrichtte was een mannelijke kennis de enige die zijn twijfels uitte over mijn voornemen rode gordijnen te nemen, mijn vriendinnen vonden de kleur geweldig. "Dan is het precies een hoerenkast" waren zijn woorden. Ik heb het daarom gelukkig niet gedaan.

Ik denk dat alleen vrouwen zo naief zijn om rood niet met prostitutie te associeren.
Tja... rode lampen kunnen dat soort types aantrekken... Kun je geen verduisterende gordijnen nemen (denkt in plaatjes, waardoor een en ander nog dubieuzer zou kunnen worden uitgelegd).

Nee, ik zeg: rode lampen = no go
Hahahaha! Waarom heb je dat dan ook gedaan?
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Tsja.
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Sure...
Hmja.. Ik heb er toch niet veel zin in om mijn persoonlijke smaak in styling los te laten en mijn huis aan te passen door Neanderthalers die wat te kort komen.

Ik zat zelf meer te denken aan een corrigerende boodschap zoals een stikker op de deur of een bordje voor het raam?
quote:vaneeuwijk schreef op 06 april 2014 @ 14:53:

Ik zat zelf meer te denken aan een corrigerende boodschap zoals een stikker op de deur of een bordje voor het raam?Aan de deur wordt niet gekocht?
Had ik maar een motto.
Niet verkocht dan

Hmja.. Ik heb er toch niet veel zin in om mijn persoonlijke smaak in styling los te laten en mijn huis aan te passen door Neanderthalers die wat te kort komen.

Ik zat zelf meer te denken aan een corrigerende boodschap zoals een stikker op de deur of een bordje voor het raam?Rode lampen zijn op zichzelf al een boodschap. Ook in de moderne tijd.

Ik zat zelf meer te denken aan een corrigerende boodschap zoals een stikker op de deur of een bordje voor het raam?

Zoiets?

I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je kent de term: Red Light district? Rode lampen gebied?

I rest my case...
Je gaat toch niet je rode lampen weghalen vanwege een paar opmerkingen?

Mensen hebben altijd wat te zeuren. En het lijkt wel alsof mensen bekrompener worden.
Hahaha, herkenbaar, wij hebben ook een rode lamp. Eerst hadden we er een gloeilamp in die rondom straalde, nu zit er een lamp in die alleen naar beneden straalt. Dat is echt een heel groot verschil, wij gingen van hoerenkast naar huis met rode lamp. En voor de sfeer binnen maakt het niets uit.

Koop dus gewoon een lamp die niet (veel) naar de zijkant straalt voor erin.
quote:meerdereklanten schreef op 06 april 2014 @ 15:05:

Je gaat toch niet je rode lampen weghalen vanwege een paar opmerkingen?

Mensen hebben altijd wat te zeuren. En het lijkt wel alsof mensen bekrompener aan het worden zijn.Je kan die lampen natuurlijk prima laten hangen, maar houd er gewoon rekening mee dat er mensen weleens aanbellen omdat ze het rode lampen signaal gelezen hebben. Heeft niks met bekrompenheid te maken.
Ja dat had ik ook. Wij wonen in de binnenstad, prachtig uitzicht op de gracht. En ik hou erg van rood en van lingerie. Dus als ik weer eens op mijn kruk in mijn lingerie voor mijn raam, met rode gordijnen, van het uitzicht zit te genieten, vragen van die Neanderthalers ook "wat het kost"

Nou ja zeg... daar snap ik nou niks van hoor, wat een achtergebleven figuren.
Ab imo pectore
Bij een rode lamp moet ik denken aan zo'n ouderwetse infraroodlamp die mijn grootvader gebruikte voor zijn pijnlijke rug. Of hij die in het red light district had opgelopen weet ik niet.

Ik zou in ieder geval geen rood licht in huis willen, je ziet geen moer.
verba volant, scripta manent.
quote:MarianneDavids schreef op 06 april 2014 @ 15:10:

Bij een rode lamp moet ik denken aan zo'n ouderwetse infraroodlamp die mijn grootvader gebruikte voor zijn pijnlijke rug. Of hij die in het red light district had opgelopen weet ik niet.

Ik wilde als eerste reactie eigenlijk een stuk karton op de vensterbank zetten met de tekst ''Hier word geen prostitutie bedreven'' of ''Geen lichte zeden op dit adres'' maar dat vind ik persoonlijk wat te ver gaan.

Hier worden ook zakenrelaties van mijn man en mij ontvangen dus ik zit met wel een stukje representativiteit.

Iets subtieler word door die types toch niet begrepen, dus ik denk dat verduisterende gordijnen inderdaad de beste optie is, probleem is dat ik betwijfel of dat ook echt mijn smaak is...
Daar zou ik niet gevoelig voor zijn.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven