Nieuw in de winkel, is het wat?
zondag 14 juni 2009 om 14:52
In de winkels liggen bijna dagelijks nieuwe producten en die wil ik allemaal proberen als het een beetje haalbaar is.
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?
Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Wat zijn jullie ervaringen met de nieuwe producten. Moeite van proberen waard of zonde van je geld?
Kan ook zijn dat ze weer eens een nieuw recept hebben geprobeerd, hoe bevalt jullie dat?
Ze bestaan, het is moeilijk te verstaan. Je wilt het niet horen, toch ben je samen met een geest geboren. In je zit een geest die leeft, die je soms moeilijkheden geeft. Eigenlijk is een geest heel fijn, anders zou je toch nooit geboren zijn?
zaterdag 5 april 2014 om 11:15
zondag 6 april 2014 om 19:14
zondag 6 april 2014 om 19:45
quote:chocs schreef op 16 december 2013 @ 22:50:
Bij lidl, allerlei nieuwe chocola, chocola met cornflakes, maar ook chocola met ginseng, voor maar 70 cent. Aparte combi, maar wel lekker. Lekkerder dan cote d'or met zeezout die hier zo lekker gevonden werd.
Die is heerlijk, vooral de witte chocolade
Ligt bij ons nog maar een paar weken in de schappen
Bij lidl, allerlei nieuwe chocola, chocola met cornflakes, maar ook chocola met ginseng, voor maar 70 cent. Aparte combi, maar wel lekker. Lekkerder dan cote d'or met zeezout die hier zo lekker gevonden werd.
Die is heerlijk, vooral de witte chocolade
Ligt bij ons nog maar een paar weken in de schappen
donderdag 8 mei 2014 om 16:08
Heeft hier iemand die belvitta breakfast op? Ik ben serieus aan het trainen (om gespierder en strakker te worden) maar heb ook gewoon trek in een bite. Ik lust niet veel qua eten en mijn smaak ontwikkelt zich nog en dit leek me een beter alternatief dan een zak chips of een ijsje pakken wat ik vroeger dagelijks heel veel deed...
zaterdag 10 mei 2014 om 11:16
zaterdag 10 mei 2014 om 11:26
quote:emma77emma schreef op 27 maart 2014 @ 22:19:
Cote d'Or Nougat vond ik tegenvallen. En wat is het ook duur!quote:may_ka schreef op 27 maart 2014 @ 22:35:
O, ik vind hem lekker! Maar die met kokos is misschien nog wel lekkerder!
Nougat vond ik ook wat tegenvallen. Kokos was wel lekker, beetje bounty-puur, maar dan wat compacter.
Marsepein lust ik niet, dus die heb ik niet geprobeerd.
Wel duur inderdaad... maar een gewone reep cote d'or is ook best aan de prijs.
Cote d'Or Nougat vond ik tegenvallen. En wat is het ook duur!quote:may_ka schreef op 27 maart 2014 @ 22:35:
O, ik vind hem lekker! Maar die met kokos is misschien nog wel lekkerder!
Nougat vond ik ook wat tegenvallen. Kokos was wel lekker, beetje bounty-puur, maar dan wat compacter.
Marsepein lust ik niet, dus die heb ik niet geprobeerd.
Wel duur inderdaad... maar een gewone reep cote d'or is ook best aan de prijs.